Skocz do zawartości

[E36 Cabrio] Szarpanie przy umiarkowanej temp. silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


E36 Cabrio 318i manual 1997 rok. Kupione od "dalszej rodziny z Niemiec" celem remontu i pojeżdżenia jakiś czas. Przegrzewał się i dlatego został sprzedany i wpadł w moje ręce. Po przyjeździe do PL wymieniony termostat i porządnie odpowietrzony. Niestety okazało się, że zapowietrza się mniej więcej po 7 dniach jazdy po mieście. Diagnoza: uszczelka pod głowicą. Remont głowicy z nową uszczelką, szlif gniazd zaworowych, porządki z przewodami gumowymi i rozrządem. Wymienione świece i przewody zapłonowe.


I teraz sedno: zarówno przed jak i po remoncie głowicy, wymianach świec i kabli, resecie ECU samochód gdy jest zimny przyspiesza i pracuje wzorowo. Gdy wskazówka temperatury lekko się podniesie zaczyna mulić przy dodawaniu gazu (oraz widać że wskazówka spalania chwilowego szaleje). Po osiągnięciu temp. roboczej wszystko wraca do normy i samochód pracuje dobrze i osiąga pełną moc.


Pytanie: co to może być? Sonda? Coś innego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.