Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc,


zauwazylem ze system rozlacza telefon dosyc reguralnie, laczylem sie z Galsaxy S8 i S9 wiec definitywnie to nie wina telefonu.

Wracam do kraju w nastepnym tygodniu i chyba bede musial to reklamowac.

Czy zauwazyliscie podobne problemy ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Miałem to samo zaraz po odebraniu z salonu. Natomiast po wysyłce danych i błędów poprzez conected drive po tygodniu aż do dziś nic sie nie dzieje. Zrobili zdalną naprawę. Bez wizyty w ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.