Skocz do zawartości

M20B20 za duża dawka dusi się brak reakcji na gaz


peterson98

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moją e34 i od jekiegos czasu nie mogę dojść co jest nie tak. sporo rzeczy probowalem podmieniać.

Kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem i zmieniłem go na "nowy". NApewno sprawny. widziałem jak jeździł itp.

Zrobiłem swapa (o ile można tak nazwać wsadzenie tego samego pieca)

I pierwsze odpalenie.

Auto chodzi w miarę rowno ale nie idealnie.

Dodanie gazu nie daje żadnej reakcji w dolnym zakresie, potem auto sie zaczyna dusić. Czasem po puszczeniu gazu kilka sekund załapie i wskoczy na wyższe obroty

Wytoczylem sie nim z garażu na sprzęgle bez gazu pod górke. Miałem wrażenie jakby sam wchodził na obroty przy obciążeniu, ale dotknięcie gazu powodowało duszenie.

Z rury czuć niedopaloną benzynę.


Niestety w aucie był gaz. W takim sesie że jest sporo namieszane w podciśnieniu. Np cienki wężyk wychodzący ze ściany grodziowej tam ghdzie wchodzą węże do nagrzewnicy. nie wiem czy to jest ori.

Wszystko poskłądałem tak samo jak było wspomagając się REALOEM.


Próbowałem odłączać przepływkę, czujnik przepustnicy itp.

żadnej reakcji.


Mam dwa podobne przewody obok siebie taki sam do silnika krokowego i przepustnicy. zastanawiam sie czy nie moga byc zamienione.

Sa też dwie wolne wtyczki ale nie jestem pewien czy to z lpg czy z ori silnika :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Daj fotę tych dwóch wolnych wtyczek i podaj jakie mają kolory kabli.

Co do podobnych wtyczek przepustnicy i zaworu wolnych obrotów sprawdzę kolor kabli i napisze która do czego.

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinałem kompa (Delphi) i pokazywał błąd przepływki. Kupiłem nową i dalej jest dokładnie to samo.

Okazało się że stara miała uwalony jeden styk. (Czemu ? ) Ta którą kupiłem pochodzi z pewnego auta o przebiegu 115 tys km.


Kupiłem nowy czujnik położenia przepustnicy. sprawdzałem w delphi komp widzi przepustnice idealnie tak jak jest ustawiona.


Silniczek krokowy pracuje. Więc strzelam że jest ok.


A co do tych 2 kabli. Patrzyłem u znajomego w tym samym silniku i ich nie znalazłem więc strzelam że są od gazu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.