Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Z racji tego że silnik M47 z mojego auta padł postanowiłem wrzucić silnik na układzie CR. Kupiłem całe auto z silnikiem M47TU więc mam wszystko co potrzeba. Wiadomo oba silniki mają różne sterowniki a więc i wtyczki łączące sterownik z wiazką budy i na tym polega mój problem, nie wiem jak to połączyć żeby to działało. Na pewno ktoś już robił taki swap i poradził sobie z tym problemem. Może ktoś ma jakiś schemat który kabel za co odpowiada, jeśli tak to proszę o pomoc i z góry dziękuję

Opublikowano
Pobawiłem się trochę i zmieniłem całą wiazką samochodu i teraz pompa nie podaje paliwa, temperatura idzie na max i auto nie odpala. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone i są ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.