Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

pytanie do znawcow

e46 z 2006 prawdopodobnie glowica , lob rozrząd rosypany .

chce zmienić silnik . ustaliłem ze mam N46

ale znalazłem pare silnikow 1995cm od 3 .

pytanie czy n42 lob n47 będą pasować do osprzętu itp. ???

jest ich więcej a wizualnie slopki wygladaja podobnie .

zgory dzięki za podpowiedz .

Opublikowano
Jeśli chcesz jeździć to idź w silnik M bo kupowanie używanego silnika N nie ma żadnego sensu. Silnik N46/42 z przebiegiem >200K o ile jeszcze chodzi to jest już w stanie agonalnym
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety w większości przypadków to prawda, tylko nie sam przebieg ma znaczenie ale chodzi o wiek, to nie są odporne silniki. Choć trzeba zauważyć, że n46 są odrobinę lepsze, coś musieli jednak poprawić przez te kilka lat. N42/46 zdecydowanie nie przetrwał próby interwałów longlife :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.