Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam posiadam BMW f10 2014r miałem małą kolizję która spowodowała wyrwanie przewodu hamulcowego i w konsekwencji wypłynął cały płyn. Mógłby mi ktoś opisać jak teraz odpowietrzyć cały układ zaczynając od pompy. Co będzie mi potrzebne z góry dziękuje. Edytowane przez maarcin2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli nie posiadasz pompy do odpowietrzania układu zostaje tradycyjna metoda do której potrzeba dwóch osób - jedna wciska pedał hamulca , a druga odpowietrza .

Jeśli masz program diagnostyczny ISTA - to można nim uruchamiać pompę DSC i odpowietrzyć .

Zbiornik napełniony do max ( trzeba obserwować i dolewać w trakcie odpowietrzania)

Zaczynasz od koła które jest najbardziej oddalone od pompy , kończysz na kole przy pompie .

Lektura

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/f10-525d-lim/search?q=Austausch+der+Bremsfl%C3%BCssigkeit

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
To jeśli w tradycyjny sposób to bez zapłonu tak ? bo na różnych forach różnie piszą, że potrzebny jest zapłon a nawet uruchomionym silnik i zaczynamy od koła najbliżej pompy czyli od przodu ?
Opublikowano
Przepusc płyn przez układ bez deptania i odpalania od razu go wymienisz zacznij od koła najdalszego choć przy tym aucie nie ma to zbytnio różnicy.
Opublikowano
bez deptania czyli przez podłączenie urządzenia które wytwarza ciśnienie tak ?, a jeśli takiego nie posiadam ? i co z zaworkami na pompie ?
Opublikowano
Ok ale w ten sposób czy na pewno grawitacja zadziała, te rurki nie idą prosto tylko są załamania, a odpowietrzać mam przez odpowietrzniki przy każdym kole.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na każdym kole

Kolego przyłóż się do tego , albo daj zrobić fachowcom - to jest najważniejszy system w aucie .

Zadzwoń do ASO ile ta usługa , teraz w niemieckich ASO jest promocja na ten zabieg 59€ , może w Polsce też jest .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
zrobiłem jak kolega piszę i jakby lepiej hamował ale pedała na wyłączonym silniku nie idzie napompować tzn. cały czas jest miękki, jak włączę silnik to też na początku jest miękki muszę kilka razy po pompować żeby zrobił się twardszy taki wyczuwalny opór, po czym jak chwilę poczekam i znowu wciskam hamulec to jest miękki ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.