Skocz do zawartości

Stuki z tyłu przy ruszaniu, dodawaniu i odpuszczaniu gazu


MGKP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam dziwny przypadek, wiem że temat był wałkowany po kilka kroć, ale nic nie znalazłem o podobnych objawach.

W wózku zostaly wymienione wszystkie tulejki łożyska itp.

Lewe tylne mocowanie standardowo było wyrwane, pozostałe wyglądały OK, to ich nie ruszałem(żadnych pęknięć czy nadmiernej korozji) . Mocowanie te zostało otwarte od dołu i od góry, a następnie solidnie pospawane, przy ruszaniu nawet nie drgnie, ale osoba będąca w kanale twierdzi że czuje stuk w okolicy tegoż mocowania, ale kompletnie nic nie widać.

Mimo wszystko nadal jest słychać z lewej strony taki głuchy stuk, może ma ktoś jakiś pomysł co to może stukać?

Pacjent to e46 323i 1998 rok, sedan.

Edytowane przez MGKP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A półosie?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymając za półosie nic nie czuć, jak były wyjęte nie było luzu który wymagał by ingerencji. Dyfer tak samo, luzy prawidłowe, łącznik i podpora wału nie wykazują zużycia.


Na którymś forum wyczytałem że jest możliwość że nastąpiło rozwarstwienie blach, przy połączeniu nadkola, blachy mocowania amortyzatora i podłogi bagażnika. Jutro sprawdzę jeszcze tą możliwość i jeśli nie będzie to szukam dalej.


Zapomniałem dodać że ten dźwięk, sprawia wrażenie jak by gdzieś blacha była pęknięta. Dźwięk ten słychać tylko do 3 biegu później cisza. Delikatnie dodając gazu czy delikatnie puszczając dźwięk ten nie występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy , też wymieniłem wszystkie tuleje włącznie z wózkiem .I dalej były stuki ,wczoraj wymieniłem lewą półoś i jak ręką odjął spokój.Stara po wyjęciu i jak ściągłem gumę to się okazało że ciężko chodzi na boki i nawet w rękach przy ruszaniu niej ma stuki . A smar to wyglądało to na czarne mazidło nie dziwie się 17 lat chodziła. Na drugi miesiąc wymieniam prawą stronę . Wspomnę jeszcze że po wymianie półosi biegi zaczęły lżej wchodzić .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa stuków rozwiązana. 2 zgrzewy przy tylnym lewym mocowaniu wózka puściły łączące nadkole i podłogę bagażnika. Po poprawieniu tych zgrzewów nastała cisza. Auto zakupiłem z juz pospawanym mocowaniem wózka, lecz nie było ono poprawnie pospawane, jak ktoś długo tak jeździł to te zgrzewy puściły. Dziękuję wszystkim za sugestie. Temat uważam za zamknięty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Miałem podobne objawy , też wymieniłem wszystkie tuleje włącznie z wózkiem .I dalej były stuki ,wczoraj wymieniłem lewą półoś i jak ręką odjął spokój.Stara po wyjęciu i jak ściągłem gumę to się okazało że ciężko chodzi na boki i nawet w rękach przy ruszaniu niej ma stuki . A smar to wyglądało to na czarne mazidło nie dziwie się 17 lat chodziła. Na drugi miesiąc wymieniam prawą stronę . Wspomnę jeszcze że po wymianie półosi biegi zaczęły lżej wchodzić .

Półoś kupiłeś używaną czy nową? Zamiennik jakiś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Półosie kupiłem nowe SKF. Teraz tylko mnie dziwi fakt że 3 miesiące temu wymieniłem wszystkie tuleje w sankach,i teraz ze słynnej nr 9 kapie czy to olej czy to jakiś płyn.

Zaś muszę ją wymienić , ma ktoś założone na dyfrze poliuretany.Jak one się sprawują chodzi mi o to czy można samą 9 założyć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam, mam taki sam problem, pol zawieszenia wymienione, tuleje pływające 0 luzu, wał regernaowany (przegub) miał luz, półosie ok, a pojedynczy stuk przy ruszaniu/odpuszczaniu gazu przy małych prędkościach nadal występuje, pojedynczy metaliczny stuk z tyłu auta, obstawiam ze stuka cos przy wejściu wału do dyfra, jakieś pomysły co to może być? Pieniądze wjebane w praktycznie cały nowy zawias a stuk jak był tak wciąż jest 😟 bmw e60

Edytowane przez v2417
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.