Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam kłopot, przebieg 314tyś kupiłem nowe wtryskiwacze oryginalne bo zgodnie z opinią z regeneracją jest różnie. Po wymianie na 2 cylindrze jest niewielka bo 1.0 korekta na minusie, po zamianie wtryskiwacz 1 z 2, korekta nie poszła za wtryskiem tylko została na 2 cylinderze. Mechanik sam się zastanawia co może być przyczyną, bo gdyby było na plusie to wiadomo ale na minusie? Może macie jakieś pomysły lub sugestie. Z góry dziękuję za pomoc.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam taką sugestie źeby mechanika wyslać z powrotem do szkoly skoro sie nad tym zastanawia i nie wie co ma powiedziec...

Aby powiedziec cos na temat korekcji trzeba znac wartosci z wszystkich cylindrów...

Opublikowano
Korekty sprawdzał na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach, były bliskie 0. Powiedział też że mogło by to wskazywać na to że na tym cylindrze jest większa kompresja niż na reszcie. Niestety wyjeżdżał na wakacje więc nie było czasu na głębszą diagnostykę. Tak czy inaczej spróbuję znaleźć kogoś z kompem i sprawdzę korekty na wolnych obrotach i pod obciążeniem i wrzucę na forum, chyba że jakieś inne sugestie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Korekty sprawdza sie na wolnych obrotach,nie obciązonym i ciepłym silniku.

Przy obciąźeniu wszystko poleci w kierunku zera...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Korekty do + - 1mg są nieistotne. Mogą wynikać z samych kodów IMA. Do tego daj tym wtryskom pochodzić z 10 godzin jeśli faktycznie to nówki.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Skoro masz korekte na minusie to na którymś cylindrze musi być na plusie i jego też przydałoby się zmienić więc nad czym się tu zastanawiać? Korekty jak sama nazwa mówi koryguje wartość tak aby silnik pracował równo i suma wszystkich korekt wynosiła 0, jeżeli na 1 cylindrze jest na minusie to na innym musi być na plusie aby dawke skorygować. Poproś go aby sprawdził i Ci dał korekty wszystkich wtryskiwaczy i bedzie wiadomo który to powoduje. A co do kolegi wyżej co niby ta praca przez 10 godzin ma dać nowemu wtryskiwaczowi bo nie bardzo rozumiem? Wkładamy nowy wtrysk, kodujemy i ma smigać od razu jeżeli wszystko jest prawidłowo zmontowane. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie do końca.

Wtrysk się niejako dociera.

Nowy musi trochę popracować zanim się ułoży.

Wiem to od znajomego z serwisu BOSCHa.


Tak samo po pełnej regeneracji nie nadają nowego kodu IMA zanim nie popracuje kilka godzin.

Tylko , że oni nie mają czasu kilka godzin trzymać wtryskiwacza na stanowisku.


Co do tego akurat przypadku to trzeba pamiętać o idealnej czystości przy montażu jak i o czystości a najlepiej przefrezowaniu gniazd wtryskiwaczy przed zamontowaniem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.