Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Kierownica pozostała w najniższej pozycji, nie podniosła się do góry po otwarciu drzwi.

Regulacja pozioma działa.

Przy próbie regulacji pionowej słychać, że chce wykonać ruch ale nie wykonuje.

2 tygodnie temu już miałem taką sytuację, ale szarpnąłem i wróciło do normy.

Dodam, że kierownicę mam w pozycji najbardziej obniżonej i wysuniętej, po włączeniu silnika jeszcze mimo

wszystko "do-opuszczałem" ją jeszcze bardziej, niż to co było w pamięci modułu.

Być może tym coś spierdzieliłem.,

A, czasem przy najmocniejszym dosuwaniu kierownicy w stronę kierowcy, takim dosunięciu słychać było brzdęk sprężynki.


Jakieś sugestie ? Wiem, że ktoś z forum ostatnio doposażał swój wóz o takie przydatne ustrojstwo.

Może mnie nakieruje na coś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Doposażałem ostatnio elekt. kierownice - budowa bardzo prosta .

Pierwsze co możesz zrobić to potraktować mechanizmy WD40 , następnie towotem w spraju .

Główna oś do której jest przykręcona kierownica może powodować opór .

Zobacz na zdjęcia z tej aukcji .

Zobacz ofertę: E63 E60 E64 LIFT ELEKTRYCZNA BLOKADA KIEROWNICY https://allegro.pl/oferta/e63-e60-e64-lift-elektryczna-blokada-kierownicy-8328918892

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

A który element konkretnie mam psiknąć ?


Edit 27.07.19r

Wczoraj z wieczora po całodniowym wygrzewaniu w słońcu, regulacja zaskoczyła i działa.

Pytanie aktualne, bo zakładam że problem się powtórzy i wypadałoby to czymś psiknąć/naoliwić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4685ae63201e.jpg

https://naforum.zapodaj.net/4685ae63201e.jpg.html

Miejsca 1,2 towotem w sprayu , jak zdejmiesz obudowę pod kierownicą i będziesz ją regulował przyciskiem to zobaczysz miejsca gdzie jest tarcie i ewentualny opór i tam też potraktuj sprayem .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

e60 2003r. jeździłem w pozycji max do siebie i w dół plus dociąganie poniżej tego co w pamięci

pewnego pieknego dnia jak chciałem dociągnąć to pojawił się dźwięk jak by zwarcia po zgaszeniu samochodu pojechała do góry i już tak została co z tym fantem czy kupować uzywke całą kolumne i wymieniać czy jest szansa jakoś to naprawić dodaje ze teraz przy każdym uruchomieniu słychać trzaski jak przy zwarciu po wciśnięciu dźwigienki do regulacji cichnie, kierownica cały czas w pozycji do wsiadania czyli max góra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.