Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam kolegów

Jak pisałem w innych postach mam problem z odpaleniem BMW E46 320 D M47

Powymieniałem już sporo rzeczy między innymi pompę wysokiego ciśnienia

Teraz wydaje się być wszystko ok lecz nadal nie odpala ciśnienie na wtryska jest lecz nadal nie pali.

Jeden ze znajomych powiedział że nie odpali bez kolektora ssącego , czy to prawda.

Nie chcę skręcać kolektora bo jak się okaże że jeszcze trzeba wymienić zawory na listwie CR znowu muszę odkręcać wszystko.

Dlatego potrzebuję pewnej informacji czy auto ma odpalić bez kolektora czy niema takiej możliwości.

Dodam że auto łapie i zaraz gaśnie, a po podaniu samostartu na otwory ssące zaczyna palić ale po odjęciu.

Z mojej analizy wynika że nie pracują wtryski znaczy nie podają paliwa / tak jakby nie były sterowane/ dodam jeszcze że auto nie pokazuje żadnego błędu

Edytowane przez Jakubx29
Opublikowano
Witam kolegów

Jak pisałem w innych postach mam problem z odpaleniem BMW E46 320 D M47

Powymieniałem już sporo rzeczy między innymi pompę wysokiego ciśnienia

Teraz wydaje się być wszystko ok lecz nadal nie odpala ciśnienie na wtryska jest lecz nadal nie pali.

Jeden ze znajomych powiedział że nie odpali bez kolektora ssącego , czy to prawda.

Nie chcę skręcać kolektora bo jak się okaże że jeszcze trzeba wymienić zawory na listwie CR znowu muszę odkręcać wszystko.

Dlatego potrzebuję pewnej informacji czy auto ma odpalić bez kolektora czy niema takiej możliwości.

Dodam że auto łapie i zaraz gaśnie, a po podaniu samostartu na otwory ssące zaczyna palić ale po odjęciu.

Z mojej analizy wynika że nie pracują wtryski znaczy nie podają paliwa / tak jakby nie były sterowane/ dodam jeszcze że auto nie pokazuje żadnego błędu

 

Siemanko,

Ja ostatnio wymieniałem uszczelki kolektora i świece, ale nie odpalałem go bez zdjętego kolektora.

Miałem taką sytuację jak dałem buta to spadła mi rura dolotowa dochodząca do kolektora ssącego i auto jechało, ale miało straszny spadek mocy i mocno kopciło na czarno. Auto w między czasie gasiłem i odpalałem bez tej rury, więc można przyjąć że po jej zdjęciu odcinamy dopływ powietrza z dolotu i zasysa z komory silnika. Czyli podobnie jak w przypadku zdjętego kolektora ssącego :)

Opublikowano
Hmmm a czy miałeś podpięty przewód podciśnieniowy do sterowania przepustnicą bo zastanawia mnie to czy zawór sterujący przepustnicą na wpływ na sterowanie wtryskami.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie przepustnica tylko zawór egr i nie ma wpływu, ma odpalić bez kolektora dolotowego. Jesteś pewny, że wystarczająca ilość paliwa dochodzi na listwę? Pompa w zbiorniku i progowa są ok?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

OK

Pod kolektorem ssącym jest zawór który jest połączony z listwą przepustnicy sterowany jest podciśnieniem rozumiem że to niema żadnego wpływu.

Czyli reasumując:

Pompa podprogowa sprawna

Pompa wysokiego ciśnienia sprawna

Zawór na pompie sprawny

brak powietrza w układzie

Pompa podprogowa daje ciśnienie na listwę i wtryski


Brak paliwa podczas kręcenia silnikiem na wtryskach ( odkręcałam przewód paliwowy na wtrysku i nic grama paliwa ) pozostaje zawór na listwie CR ( czujnik ciśnienia paliwa )

Zrobiłem jeszcze takie coś odłączyłem powroty od wtrysków ścisnąłem przewód powrotnu i sprawdzałem czy powrotem na wtryskach idzie ropa podczas kręcenia i nic wtryski nie przelewają.

Ku….. kończą mi się pomysły

Co ciekawe auto złapie na 3 sek. i gaśnie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czujnik walka rozrządu sprawny? Bo jeśli nie to paliwo na wtryski nie poleci

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

Rok 2004

Czujnika nie sprawdzałem ale auto chodziło jeździło normalnie aż stanęło z powodu braku paliwa, od tego czasu już nie zapaliło.

Poszła pompa wysokiego ciśnienia, wymieniłem i nic nic

No szlak mnie trafia ze tyle rzeczy mogło się posypać


Przed chwilą sprawdzałem pod kompem i wyszedł mi bład immo --- czyżby padł immobilizer.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Imo pasuje w tym problemie - nie upadly Ci ostatnio kluczyki?

Sprubój odpalic zapasowym kluczykiem

Opublikowano

nie raz upadł.

Próbowałem zapasowym odpalać i nic.

Wczoraj rozmawiałem wyszło na jaw jeszcze że syn odłączał akumulator do ładowania i auto stało ponad 20 godzin bez akumulatora, przepuszczam że to mogło też spowodować jakieś problemy .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rób synchronizację ews/dde i daj znać, ale jak wcześniej nieodpalał a błędu tego nie było to nie ma to związku z głównym problemem, choć oczywiście musi być synchronizacja.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.