Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kilka dni temu zauważyłem że obudowa od dołu skrzyni biegów jest cała w mazi jakby oleje z silnika połączony z kurzem. Odkrecilem wszystkie osłony i okazuje się że brud występuje tylko na końcu skrzyni . Wyczyscilem wszystko pojezdzilem trochę i dziś sprawdziłem ponownie jest znowu mokra i taka tłusta. Teraz jest ciepło a obok skrzyni jest wlot wody od klimy dużo wody stoi w osłonie pod skrzynia martwi mnie tylko dlaczego to jest tłuste czy to możliwe że np przy wymianie oleju bo miałem taki 2 tygodnie temu przy spuszczaniu olej dostal się też pod tą pokrywę i razem z wodą dają taki efekt jakby skrzynia się pocila. Dodam że auto ma przejechane 20000km i to dla mnie trochę dziwne że byłby już aż taki wyciek. Ktoś może miał już taki przypadek pozdrawiam wszystki aha moje auto to 330d xdrive f31 2017 rok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skrzynia powinna być sucha jak pieprz. Tłusta maź świadczy o wycieku. Ale, ze przy 20kkm wyciek ze skrzyni to bardzo dziwne. Zobacz czy nie ścieka z góry, np. z obudowy filtra oleju. Mi kiedyś w ASO BMW przy wymianie oleju nie wymienili podkładki pod korek spustowy miski i tez ciekło...
Opublikowano
Generalnie auto mam 2 tygodnie w pierwszych dniach użytkowania czułem jakby się coś przepalalo w silniku zadzwoniłem do ASO kazali przyjechać nic nie znaleźli jedynie co to zobaczyli że przedni dyfer jest w oleju sprawdzali też skrzynie była w oleju ale nie znaleźli wycieku nie wiem czy sciemniaja czy co dyfer wyczyscili mam wrócić za tydzień zobaczą czy cieknie dalej podejrzewam że dyfer został zalany po wymianie filtra oleju bo ogólnie było trochę mokro przy obudowie filtra zapach spalenizny na początku to pewnie też wina wylania oleju może na wydech im poleciał ale od filtra oleju do skrzyni biegów jest kawałek a w filtrze nie ma zbyt dużo oleju żeby narobił takiego bałaganu tak myślę sobie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kiedyś miałem wyciek z podstawy filtra oleju w 3.0d i całe auto od spodu było uwalone olejem, a pęd powietrza rozbryzgiwał go nawet na tylnej klapie. Żeby zlokalizować wyciek trzeba wszystko dokładnie wymyć i przejechać się, czasem 10km a czasem kilka dni pojeździć - nie ma reguły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.