Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem ze spadającym wężem, tym co idzie przed zbiorniczkiem wyrownawczym do obudowy od termostatu (waz w kształcie kolanka) Już trzeci raz po dłuższej jeździe po prostu się zsunal, wymieniłem go na nowy. Opaski też. Dziś wracałem ze sklepu i ta sama sytuacja. Waz zeskoczyl.. włożyłem go ,skrecilem. zalalem układ i odpowietrzylem dmuchajac w zbiorniczek przy odkreconym odpowietrzniku. Pojechałem pod blok. Zaglądam pod maskę, odkrecam zbiorniczek i zaczęło wylewać się jak z wulkanu.. pompa i termostat były sprawdzane

Co to może do cholery być? Żadnego masła nigdzie nie mam. Korek od chłodnicy też nowy zakupiłem. Ta część plastikowa na którą się wsuwa ten wąż wydaje mi sie być troche krótka, jakby ktos to ułamał kiedyś, ale nie wiem czy to ma coś do tego skoro opaske jest gdzie zacisnąć i wszystko siedzi..

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Radzę zacząć od kupna NOWEGO oryginalnego korka zbiorniczka wyrównawczego. Odradzam zamienniki. Koszt ok 70zl a dużo ludzi za 70zl uchronili się przed zdejmowaniem głowicy przez mechaników którzy chcieli skasować ok 2 tys za taką naprawę bez prawidłowej diagnozy
Opublikowano (edytowane)
Przecież napisałem, że kupiłem.. Nowy i oryginalny. Jakby było ciśnienie za duże to chyba powinno tym korkiem wywalić, a nie żeby mi cały czas ten sam wąż spadał, nie rozumiem już tego. Edytowane przez MrSiekacz
Opublikowano
Tak OEM bmw. Nie wiem do ilu bo nie mam na liczniku tego drugiego przycisku, mam tylko ten z lewej do zerowania licznika km, a tego z prawej nie mam. W inpie było 90 st
Opublikowano
Mam lpg, ale teraz na nim nie jezdze bo coś nierówno pracuje. A jaka powinna być dopuszczalna temperatura w tym tescie nr7?

 

Podczas normalnej jazdy 92/93'C w korku może być te 2 stopnie więcej(bez klimy). Na klimie w trasie miałem nawet 96

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ta część plastikowa na którą się wsuwa ten wąż wydaje mi sie być troche krótka, jakby ktos to ułamał kiedyś, ale nie wiem czy to ma coś do tego skoro opaske jest gdzie zacisnąć i wszystko siedzi..

Owszem ,to ma cos do tego.

Kazdy kruciec na swoim początku ma wzgrubienie ,po to wlasnie zeby sie opaska nie przecisnęła,bo ona daje szczelnosć lecz gdy pokaźe sìe cisnienie to ono sobie z nią poradzi...

Jesli ten początek krućca jest ulamany to zacznij od wymiany tego elementu i na tym pewnie teź zakończysz...

Temperature sprawdz dla wlasnego spokoju sumienia ,bo to jest waźne dla silnika ale nie ma związku z usterką...

Opublikowano
Ale tego elementu się nie da wymienić chyba. On jest razem z chłodnicą. To jest taki kawałek wystającej plastikowej rury na którą ten wąż wchodzi i skreca sie opaską
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli do wymiany masz chłodnicę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Ale to raczej nie wina chłodnicy. Dziś zrobiłem ten test. Temperatura powoli sie podnosiła w pionie było już przy ponad 70 stopniach, gdy doszło do 106 stopni to zgasiłem auto bo się wystraszyłem.. Temp w pionie a na tescie 106 stopni... Jak korek odkrecilem od chlodnicy to znow sie wylewalo. A gdy odpowietrznik odkrecilem to nic nie lecialo. cały płyn był w zbiorniczku. Wgl jak sie odkreciło odpowietrznik to płyn w zbiorniczku sie podnosil. Ten krótki wąż górny był gorący, a ten dolny długi był zimny całkowicie. Ogrzewanie działało. Jest źle odpowietrzona czy co?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dolny jest zimny to termostat nie otworzył się, wskazówka poza pion wychodzi dopiero przy ok 115.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
W Twoim przypadku to jest 92'C, taki termostat powinieneś mieć wsadzony
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Dobrze, w takim razie jest opcja, że jest zapowietrzona i termostat dlatego się nie otwiera? I czemu gdy odkrecalem odpowietrzniki to plyn sie podnosił w zbiorniczku?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Juz dostales diagnoze wiec wymieniaj termostat-on sie musi otwierac bez wgl na to czy jest powietrze w ukladzie.

Jak odkrecasz korek to zaczynasz proces gotowania i tak jak napisal kolega wyzej-TAK DZIALA FIZYKA

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Według mnie to dobra temperatura skoro początek otwarcia jest 92C. Jeśli trzyma 96C podczas jazdy to powinno być OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.