Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co to jest SS? :D

 

Staert-Stop, BMW w swojej dokumentacji pisze ze jest problem generalnie w V8, przez pierwsze (w nowych wersjach już tylko ułamki) sekundy nie ma smarowania i można sobie zrobić problem.

  • Odpowiedzi 428
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys

 

Czy jeździsz z aktywnym SS? Ew. uprawiasz eko-driving? :)

 

Nie jezdzę z aktywnym SS, (mam wyłączony), eko-drivingu nie uprawiam, nie po to kupuję m550 i :wink:

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy BMW 5 w wersji poliftowej ma wreszcie w standardzie lub opcji szyby boczne akustyczne (podwójne)?

 

Nie ma takiej opcji dodatkowej, ale w sumie co z tego, jeśli w 540i i tak jest dużo ciszej niż w M340i wyposażonej w szyby "akustyczne". Wiem, że to różne samochody i nie powinno się ich bezpośrednio porównywać, ale to pokazuje, że w piątce jest całkiem komfortowo nawet bez tego dodatku. A może standard to już szyby "akustyczne", fajnie gdyby jakiś ekspert się wypowiedział.

Opublikowano
Czy BMW 5 w wersji poliftowej ma wreszcie w standardzie lub opcji szyby boczne akustyczne (podwójne)?

 

Nie ma takiej opcji dodatkowej, ale w sumie co z tego, jeśli w 540i i tak jest dużo ciszej niż w M340i wyposażonej w szyby "akustyczne". Wiem, że to różne samochody i nie powinno się ich bezpośrednio porównywać, ale to pokazuje, że w piątce jest całkiem komfortowo nawet bez tego dodatku. A może standard to już szyby "akustyczne", fajnie gdyby jakiś ekspert się wypowiedział.

 

Moja firma zajmuje się szybami i tu powiem, że piątki mają jednowarstwowe szyby nie laminowane, żeby można powiedzieć że szyba jest dźwiękoszczelna powinna mieć 2 warstwy z winylem lub jedna warstwa odpowiednio gruba.

Opublikowano
Czy BMW 5 w wersji poliftowej ma wreszcie w standardzie lub opcji szyby boczne akustyczne (podwójne)?

 

Nie ma takiej opcji dodatkowej, ale w sumie co z tego, jeśli w 540i i tak jest dużo ciszej niż w M340i wyposażonej w szyby "akustyczne". Wiem, że to różne samochody i nie powinno się ich bezpośrednio porównywać, ale to pokazuje, że w piątce jest całkiem komfortowo nawet bez tego dodatku. A może standard to już szyby "akustyczne", fajnie gdyby jakiś ekspert się wypowiedział.

 

Moja firma zajmuje się szybami i tu powiem, że piątki mają jednowarstwowe szyby nie laminowane, żeby można powiedzieć że szyba jest dźwiękoszczelna powinna mieć 2 warstwy z winylem lub jedna warstwa odpowiednio gruba.

 

Ja nie wątpię, że w BMW 5 jest cicho. Ale nie rozumiem, czemu do niższego modelu można dokupić szyby podwójne (Seria 3), do wyższego też, a do 5 nie :) Liczyłem, że zmieni się to przy okazji facelifitingu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie dlatego, że w Trójce bez tych szyb byłoby głośno jak na jarmarku. A w Piątce nawet bez tego dodatku masz komfort. Może inżynierowie doszli do wniosku, że truskawek się nie słodzi i dla efektu w postaci 0,5dB (strzelam) nie będą wprowadzać zamieszania.
Opublikowano
Pewnie dlatego, że w Trójce bez tych szyb byłoby głośno jak na jarmarku. A w Piątce nawet bez tego dodatku masz komfort. Może inżynierowie doszli do wniosku, że truskawek się nie słodzi i dla efektu w postaci 0,5dB (strzelam) nie będą wprowadzać zamieszania.

 

A czy cokolwiek doszło w ogóle w kwestii wyposażenia, coś, czego brakowało w wersji przed liftem? Ogrzewanie przedniej szyby, automatycznie przyciemniane lusterko boczne pasażera, możliwość korzystania z mapy Google (korki)?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież już od dawna jest RTTI (korki). Doszło coś, czego nie mogłem wybrać w wersji przedliftowej - reflektory laserowe. Do tego ID7 i Android Auto.


Boczne pasażera już było przyciemniane w poprzednich generacjach, ale to już nie wróci.

Opublikowano

Zacząłem ten wątek 3 lata temu, LCI G30 już jest więc przymierzam się do przesiadki z F10 525D.

No i tu już pierwsza zagwozdka związana z silnikiem - w gamie G30 nie ma wersji 525D. Kupując nową furę za pewnie nie mniej niż 250-280 koła nie chciałbym sobie pogorszyć osiągów. Co polecacie żebym nie odczuł straty mocy nie wchodząc w 3litrówki bo tutaj przy moim wyposażeniu w aktualnej F10 to i 300 tysięcy bedzie za mało a nie chciałbym tyle wydawać jednocześniej nie pogarszając sobie mocy silnika i jakości wyposażenia.

Opublikowano
Zacząłem ten wątek 3 lata temu, LCI G30 już jest więc przymierzam się do przesiadki z F10 525D.

No i tu już pierwsza zagwozdka związana z silnikiem - w gamie G30 nie ma wersji 525D. Kupując nową furę za pewnie nie mniej niż 250-280 koła nie chciałbym sobie pogorszyć osiągów. Co polecacie żebym nie odczuł straty mocy nie wchodząc w 3litrówki bo tutaj przy moim wyposażeniu w aktualnej F10 to i 300 tysięcy bedzie za mało a nie chciałbym tyle wydawać jednocześniej nie pogarszając sobie mocy silnika i jakości wyposażenia.

 


Silniki 25d juz jakoś rok temu BMW wycofało. Podobno z powodu problemów ze spełnieniem norm spalin.


530i to jest bardzo dobra opcja. Jak dla mnie to teraz najlepszy stosunek ceny do osiągów w BMW. Spalanie tez jest niskie (jak ktoś potrafi się obchodzić z benzyną ;) ).

Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P
Opublikowano


Silniki 25d juz jakoś rok temu BMW wycofało. Podobno z powodu problemów ze spełnieniem norm spalin.


530i to jest bardzo dobra opcja. Jak dla mnie to teraz najlepszy stosunek ceny do osiągów w BMW. Spalanie tez jest niskie (jak ktoś potrafi się obchodzić z benzyną ;) ).

 

Czyli dwulitrówka w benzynie? Jak to pali w autistradzie przy 160-180km/h ? Generalnie ma to drugorzedne znaczenie wg. mnie jak sie kupuje auto za 300koła ale tak jakoś źle bym się czuł jak bym mial miec wir w baku.

Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P

 

Może przez brokera? Kogo polecacie bo jest pare firm na rynku?

Opublikowano
Zacząłem ten wątek 3 lata temu, LCI G30 już jest więc przymierzam się do przesiadki z F10 525D.

No i tu już pierwsza zagwozdka związana z silnikiem - w gamie G30 nie ma wersji 525D. Kupując nową furę za pewnie nie mniej niż 250-280 koła nie chciałbym sobie pogorszyć osiągów. Co polecacie żebym nie odczuł straty mocy nie wchodząc w 3litrówki bo tutaj przy moim wyposażeniu w aktualnej F10 to i 300 tysięcy bedzie za mało a nie chciałbym tyle wydawać jednocześniej nie pogarszając sobie mocy silnika i jakości wyposażenia.

Jestem po takiej przesiadce i jestem bardzo zadowolony, ale jezdze głównie po mieście i mam mały przebieg roczny. Plusy silnika to: kultura pracy, nic nie klekocze, dynamika też lepsza, ale skrzynia musi się napracować. Na trasie lepsze przyśpieszenia powyżej 140 km/h (ale nie jest to 6 cylindrów). Minus - spalanie wieksze o 2-3 litry na 100 km niż w 525. Piszę tylko o napędzie, reszta jest duzo lepsza. Jedno i drugie auto xd.

Opublikowano
Pewnie dlatego, że w Trójce bez tych szyb byłoby głośno jak na jarmarku. A w Piątce nawet bez tego dodatku masz komfort. Może inżynierowie doszli do wniosku, że truskawek się nie słodzi i dla efektu w postaci 0,5dB (strzelam) nie będą wprowadzać zamieszania.

 

A czy cokolwiek doszło w ogóle w kwestii wyposażenia, coś, czego brakowało w wersji przed liftem? Ogrzewanie przedniej szyby, automatycznie przyciemniane lusterko boczne pasażera, możliwość korzystania z mapy Google (korki)?

 

Pewnie nie doszło tyle żeby koniecznie zmieniać z przedliftu na polift, ale parę dodatków jest. Poza tym co wymieniliście jest ciekawa opcja użycia kamer do nagrywania otoczenia. Jestem ciekawy jak to działa w praktyce (np. czy automatycznie nagra szkodę parkingową, albo film sprzed wypadku/kolizji).

Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P

 

Może przez brokera? Kogo polecacie bo jest pare firm na rynku?

Ja brałem na Czechy, masz ze 30% taniej ale za gotówkę. Brokerów niestety nie znam, ale tutaj na forum się jeden reklamował SelectAutomotive, ale opini musisz sobie poszukać, choć pewnie niezadowoleni piszą znacznie więcej ;)

Opublikowano
diesel jest 520d i potem od razu 530d czyli 3 litry, a kolega chciał mieć poniżej 3.0 - więc jak nie chce mieści gorszych osiągów niż 525d f10/11 to 530i/xi to jedyna opcja
Opublikowano
Ja tam bym kombinował, jak dostać większy rabat na 3.0 i z czego ew zrezygnować w wyposażeniu ;) R4 to jest całkiem spoko w motocyklu co ma 250kg. Jak się chce kupować rozsądnie, to po co brać BMW :P

 

Może przez brokera? Kogo polecacie bo jest pare firm na rynku?

 

Select Automotive jest OK , brałem od niego F10 :cool2: Ale na G30 z 6 cylindrami wyczaiłem dobrą ofertę na kilkumiesieczną sztukę z programu Premium Selection z rabatem - 35% , więc może to będzie dobry kierunek także i dla Ciebie .

Opublikowano

Witam serdecznie!


w związku z tym, że konfiguruję pod zakup nowe G30, szukam LCI w kolorze phytonic blue. Może wiecie czy u któregoś dealera nie stoi ten model w takim kolorze?

Na rysunkach G30 w tym kolorze wygląda świetnie ale chciałbym go zobaczyć na żywo.

Opublikowano
musisz trochę poczekać i z pewnością będzie, na ten moment to za dużo tych lic jeszcze nią ma u dealerów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.