Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widać że jest ewolucja w desginie, ale zmiana zdania BMW i zmniejszenie grilla w pre-produkcji wyszła wg mnie piątce na minus. W porównaniu do 7mki i nowej 4ki wygląda już trochę nie z tej epoki, ale też rozumiem, że bali się przyzwyczajeń klientów. Trudno, 5tka zawsze była wyważona i stonowana, od G30 jest wg mnie również nudna (chociażby w porównaniu do F10 w M-paku, które do dziś wygląda dla mnie lepiej niż jego następca), tak że nowa wersja trzyma poziom :D


4ka za to jest świetna z przodu, żałuje że 8mka nie ma choć trochę większego grilla, bo za 3 lata przy trendach przodu BMW będzie też w ogonie z punktu widzenia designu. Co ciekawe, linia coupe nie do końca mi lezy w 4ce, spodziewam się że to będzie model, ktory w wersji 4ro drzwiowej będzie miał lepsze proporcje i będzie lepiej wyglądał, niż wersja coupe.

  • Odpowiedzi 428
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Widać że jest ewolucja w desginie, ale zmiana zdania BMW i zmniejszenie grilla w pre-produkcji wyszła wg mnie piątce na minus. W porównaniu do 7mki i nowej 4ki wygląda już trochę nie z tej epoki, ale też rozumiem, że bali się przyzwyczajeń klientów. Trudno, 5tka zawsze była wyważona i stonowana, od G30 jest wg mnie również nudna (chociażby w porównaniu do F10 w M-paku, które do dziś wygląda dla mnie lepiej niż jego następca), tak że nowa wersja trzyma poziom :D


4ka za to jest świetna z przodu, żałuje że 8mka nie ma choć trochę większego grilla, bo za 3 lata przy trendach przodu BMW będzie też w ogonie z punktu widzenia designu. Co ciekawe, linia coupe nie do końca mi lezy w 4ce, spodziewam się że to będzie model, ktory w wersji 4ro drzwiowej będzie miał lepsze proporcje i będzie lepiej wyglądał, niż wersja coupe.

 

Pelna zgoda, pol roku temu sprzedalem moje G30 zaraz po zakonczeniu leasingu i czekalem na ten lifting, a tu taka lipa, wieje nudą, za to 4er GC zapowiada sie mega, kwestia gustu, ale dla mnie ten przod to petarda. Mialem nadzieje ze g30 lci pojdzie w strone 7ki lci ale nic podobnego sie nie stalo, jak dla mnie bezplciowe i bynajmniej 5tka zostanie mimo liftingu kopciuszkiem wg mnie dla klientow ktorzy lubia takie stonowane limo, ja jestem zawiedziony, ale trudno pojezdze jeszcze kilka miesiecy f36 i bede celowal w 4ke GC...

Life's too short to drive boring cars!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jeśli chodzi o zmiany we wnętrzu, to ten nowy ekran, który jest wyżej niż daszek nad zegarami wygląda fatalnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi się z zewnątrz podoba bardzo, gdyby nie fakt, że to LCI i chodzą plotki o nowej generacji M5, elektrycznej ~1000KM to nawet bym sie interesował bardziej.


Żałuje tylko, że mały grill przeszedł ;) mogli w BMW pokazać, że mają jajca i nie zmniejszać go w preprodukcji. Do M5 szczególnie by pasował dobrze. Aktualny mały z tymi żebrami wygląda dla mnie ciągle jak "poprzednia generacja".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli chodzi o zmiany we wnętrzu, to ten nowy ekran, który jest wyżej niż daszek nad zegarami wygląda fatalnie.

 

W ogóle te "doklejane" ekrany wyglądają jak kupione w Biedronce, wieje tandetą zarówno w pre-LCI, jak i w LCI. Porsche w Panamerze pokazało jak to powinno wyglądać. Zintegrowany ekran to jedna z niewielu rzeczy, które z nostalgią wspominam patrząc na F10. Jeśli piątka ma mieć teraz światła jak w Skodzie, do tego dalej ten nieudolnie doklejony do deski tablet to jak mi się znudzi G30 będę pewnie wybierał między 8GC, a Panamerą.

Opublikowano
W ogóle te "doklejane" ekrany wyglądają jak kupione w Biedronce, wieje tandetą zarówno w pre-LCI, jak i w LCI. Porsche w Panamerze pokazało jak to powinno wyglądać. Zintegrowany ekran to jedna z niewielu rzeczy, które z nostalgią wspominam patrząc na F10.
Chętnie bym to wrzucił na billboard przed siedzibę BMW. Koszmarna zmiana dla faktu zmiany, również czekam, aż BMW wróci do normalnego ekranu w desce.

 

Jeśli piątka ma mieć teraz światła jak w Skodzie, do tego dalej ten nieudolnie doklejony do deski tablet to jak mi się znudzi G30 będę pewnie wybierał między 8GC, a Panamerą.
Współczuję wyboru ;) Generalnie BMW ma lepszy system iDrive i użytkowość, ale prowadzenie w Panamerze to miałem wrażenie jest lepsze niż w M2 i w ogóle porównywalne z 911 generacji wcześniejszej.
Opublikowano

Też myślę o Panamerze - ale cena odstrasza.

Jest jeszcze AMG 4Door - ale to taka e klasa droższa od droższej e-klasy - CLS-a.:)

Opublikowano
Też myślę o Panamerze - ale cena odstrasza.

Tzn? 8GC jest od 440tys, Panamera od 446tys. A Panamera E-hybrid kosztuje tylko nieco drożej, 475tys, jak ktoś lubi te klimaty to extra deal.


Fajną ciekawostką jest to, że używane Panamery chodzą od 80tys ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tzn? 8GC jest od 440tys, Panamera od 446tys. A Panamera E-hybrid kosztuje tylko nieco drożej, 475tys, jak ktoś lubi te klimaty to extra deal.

 

Tylko na 8GC daja 20-30% rabatu na dzien dobry, a Panamera to 7% (z tego co slyszalem), to juz jest niezly deal. Robi sie wiec za sensowna wersje, po rabacie, min 600k. Roznica jest, nie jakas straszna, ale jest.

Opublikowano

Rabaty to racja, bo cena BMW się nie broni. Tzn nie żebym był zwolennikiem Porsche jakimś dużym, jakkolwiek Panamera ma opcję 5d ;)

Dodatki są drogie, ale trzeba wziąć pod uwagę, że dobre 50% z nich to totalne totalne bzdury. Przykładowo:

- Osłony progów "sport design": 5.5k

- Dolna część lusterek w kolorze nadwozia zamiast czarna: 2.3k

- Lakierowane poprzeczki wlotów powietrza: 4.8k

- Lakierowane kratki nawiewów: 8.2k

- Wewnętrzne nakładki progów wykończone skórą 10.3k

I tak można by wymieniać. Strasznie duuuużo bzdur ;) I wiele z tych rzeczy pogarsza wygląd samochodu, najbardziej znane są kolorowe felgi (niebieskie czy białe, fuuuj!!). No i w leasingu to 10-15% różnicy w cenie nie robi wielkiej różnicy. Zależnie też od silnika, Porsche może wartość trzymać dużo lepiej.


Za to 8 na pewno jest bardziej świeże i będzie rzadsze na drogach :D Choć ja, gdybym miał patrzeć po 8GC to wolałbym jednak M5. Dużo taniej, a bardzo podobnie wewnątrz i osiągowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za to 8 na pewno jest bardziej świeże i będzie rzadsze na drogach :D Choć ja, gdybym miał patrzeć po 8GC to wolałbym jednak M5. Dużo taniej, a bardzo podobnie wewnątrz i osiągowo.

 

Kwestia jakie rabaty daje BMW na 5, powinni na pre-LCI niezle ;)

Opublikowano

W Porsche dopłacasz nawet za kolorowe logo na felgach. :duh:

Też wolałbym M5 niż 8GC. Mnie 8 generalnie nie porwało, no i nie powinno się nazywać 8 tylko 6.:)

Opublikowano

Fajną ciekawostką jest to, że używane Panamery chodzą od 80tys ;)



Sprawdziłem. :) Masz rację, ale są to samochodzy z początku produkcji. Poziom cenowy podobny, jak 7er z tego samego rocznika.

Panamera to nie 911, nie ma co liczyć, że za 10 lat zacznie drożeć.:)

Opublikowano
Inny, od lutego nie jeździ Panamerą za 0,8 mln, bo turbiny powiedziały papa.

Auta gwarancyjne.

A to coś dziwnego ;) Mi wymienili cały silnik, po tym jak padł po 50tys km w czasie mniejszym niż miesiąc.

 

A ile w czasie tej rozmowy padło silników BMW v8?

Myślę, że większość E60 jest już po naprawach i dziś niewiele tego pada ;)

Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys
Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys

Jestem ciekaw jak to sie ma do statystyk, bo mi nigdy żaden silnik w BMW nie padł, ani V8, ani V12.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 7 g11 silniki 4.4 padały jak muchy, znajomemu wymienili 4 razy motor. W mojej m550i tez już wymienili silnik. dodam że olej wymieniam max co 10 tys

 

Czy jeździsz z aktywnym SS? Ew. uprawiasz eko-driving? :)

Opublikowano

Zodiac słuszne pytania. Przecież przy tych silnikach to juz producent nie powiniene montować SS (z resztą tka naprawdę ja bym nie widział tego przy żadnym silniku).

I ecodrving też nei pasuje do tych motorów.

Jak ktoś używa SS w m550i lub uprawia ecodriving to jak dla mnie równie dobrze może iść biegać na bieżni w szpilkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.