Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 428
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie M-pakietowe wersje są mega brzydkie teraz, tak samo jest moim zdaniem z G20 - M-pak wygląda świetnie, a pozostałe wersje to jakiś odpustowy wynalazek, wyglądający jak tania podróbka BMW rodem z Chin.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, nawet Alpina pierwszy raz w historii użyła wersji mpakietowej :shock:
Opublikowano
Nie M-pakietowe wersje są mega brzydkie teraz, tak samo jest moim zdaniem z G20 - M-pak wygląda świetnie, a pozostałe wersje to jakiś odpustowy wynalazek, wyglądający jak tania podróbka BMW rodem z Chin.

Moim zdaniem aktualne G30 w Luxury line wygląda akurat bardzo dobrze tapeta-bmw-5-series-520d-sedan-luxury-line-g30-rocznik-2017.jpg,


Natomiast jeżeli LCI Luxury Line będzie wyglądać jak na zdjęciu z poprzedniej strony to :roll:

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Opublikowano

Za tydzień premiera ;) https://www.instagram.com/bmw_korea/

Patrząc na najnowsze zdjęcia z tego instagrama, to BMW albo przerabia laser lights z soczewka/odbłyśnik na sama soczewkę albo te światła to nie będą topowe światła- to by oznaczało, ze na żadnym szpiegowskim zdjęciu nie było widać nowych icon headlights.

Opublikowano

Obawiam się, że to jednak są topowe światła... A na bimmerpoście od dawna leją się łzy, co BMW wyczynia ze swoim - niegdyś przecież nie do pomylenia z niczym innym - oświetleniem... Ktoś wrzucił taką porównawczą fotę czeskiego wynalazku i niech każdy sam oceni...:

attachment.php?attachmentid=2313715&stc=1&d=1589758038

A przecież 20 lat temu była premiera E39 LCI ze słynnymi "aureolkami" (angel eyes), które zrewolucjonizowały samochodowe oświetlenie i na lata stały się wyznacznikiem marki; szkoda, że nic podobnego nie wymyślono teraz :(

Opublikowano
To co zrobią z laserem? Nie po to wydali kupę kasy na rozwój technologii, żeby ją teraz zakopać. A na tych zdjęciach widac tylko soczewkę.
Opublikowano
Nie wiem, być może - tak jak piszesz - coś pozmieniali w technologii... Zresztą w tej chwili lasery w G30 ciężko byłoby odróżnić od topowych LED-ów, gdyby nie niebieskie paski; może więc kształt będzie również taki sam w obu przypadkach, chociaż osobiście powątpiewam w sensowność utrzymywania czterech różnych wersji, raczej zostanie jedna topowa, z laserami właśnie.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Tylko czemu rezygnują z designu ringów na rzecz „eLki"? Ktoś coś gdzieś czytał?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko czemu rezygnują z designu ringów na rzecz „eLki"? Ktoś coś gdzieś czytał?

 

Jak już pisałem (moim zdaniem) podyktowane jest to użyciem w przyszłości LED/laser świateł, które nie muszą mieć kloszów na pół przodu, wystarczy "pasek" jak np Tesla Cybertuck, gdzie można zobaczyć że taka lampa wystartcza do oświetlania całej drogi, więc zakładam, że właśnie w tym kierunku idą, bo jest to logiczne i naturalne.


Z ringów przeszli w ostatnich latah kolejno w coraz bardziej otwarte i "prostokątne" kształty, co widać w G11 LCI i teraz G30 LCI, tak więc zakładam, że następne generacja będzie miała juz albo własnie "pasek" z mega cienkimi/niskimi lampami, pewnie juz w nowej 7 to zobaczymy.

Opublikowano
Co do dizajnu świateł. Ok, rozumiem, że lasery pozwolą zmienić światła w wąskie paski, tylko pytanie, czy w takim razie trzeba porzucać od razu jeden z najbardziej charakterystycznych elementów dizajnu przodu BMW, zaraz po nerkach? No i jeżeli chcą już zmieniać dizajn to dlaczego robić światła, które wyglądają jak światła z Audi/Volvo/Skody. BMW od kilkudziesięciu lat robi światła na zasadzie dwóch okrągłych punktów czy to najpierw osobnych a następnie ukrytych w jednym kloszu i obecnie wariacja z ledami - aż do G30 LCI - gdzie nagle zrobili z tego jakieś dziwne L-ki. L-ki z tyłu są uzasadnione, już od lat 70 taki motyw był z tyłu, ale z przodu? Może i nie będzie to wyglądać dla wielu osób źle, może nawet się wielu podobać taki dizajn, ale na pewno jest to w jakimś stopniu odejście od DNA BMW. Osobiście mnie ten nowy dizajn nie porywa, liczyłem, że będzie to bardziej w stylu nowego G11, X7 albo X5, że jednak finalnie delikatnie zagną te światła u góry - a tak to będzie się w nocy mylić ze Skodą.

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam, że przyszedł jakiś nowy designer i popijając sojowe latte uznał, że czas skończyć z patriarchatem i przy okazji: okrągłymi światłami i tak też zrobili :D


Pewnie nie wpisuje się to w nowy 'design language', nie wpisuje się w pomysł zrobienia świateł nowoczesnych.


W designie produktu IMO nie należy stać w miejscu, to że 20 lat tłukło się małe grile, okrągłe ringi czy hofmeister kink nie znaczy, ze nie nadszedł czas ruszyć do przodu i zrobić to inaczej.


Skoda swoją drogą od dłuższego czasu moim zdaniem "depcze po piętach" designerom z BMW, sprawiając, że już nawet nie tylko stare, ale też świeże modele BMW można "z daleka" i nie będąc specjalistom od marek samochodów pomylić z modelami z kurą na masce.

Edytowane przez Zodiac
Opublikowano
Co do dizajnu świateł. Ok, rozumiem, że lasery pozwolą zmienić światła w wąskie paski, tylko pytanie, czy w takim razie trzeba porzucać od razu jeden z najbardziej charakterystycznych elementów dizajnu przodu BMW, zaraz po nerkach? .....

Ale to widać od dawna, że na drugim planie są te charakterystyczne rozpoznawalne dla marki cechy:

- wprowadzenie R3

- napęd na przód

- zmieniające się nerki jak sinusoida, raz większe raz mniejsze

Będzie co będzie, albo może tak będzie jak powiedzą księgowi. 2% klientów obrazi się bo zmienili światła i kupi MB lub coś innego. A pozostali klienci zostaną z BMW i będziemy sobie pisać jakie mamy brzydkie światła aż w końcu temat ucichnie i zajmiemy się tym, że BMW zmieni kształt tylnej szybki.

Opublikowano
Ale to widać od dawna, że na drugim planie są te charakterystyczne rozpoznawalne dla marki cechy

Niestety nie do końca wiemy, co BMW chce osiągnąć. Znając życie, mają jakieś wytyczne odnośnie różnorodności w firmie i teraz kierunek firmy nadaje afroamerykanka kierująca zespołem designerów z Turcji oraz innych krajów przybyłych na życzenie pani Merkel. My jesteśmy tutaj białymi mężczyznami, czyli grupą społeczną najbardziej znienawidzoną przez poprawnie polityczny świat, także nasze zdanie się nie liczy :D

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wszyscy płaczą za okrągłymi ringami a ja np jak widzę f10 pre-lci to wygląda dla mnie po prostu staro :|

Kształt lamp się zmienia ale ja nigdy nie mam wątpliwości czy jedzie BMW czy Skoda.

Opublikowano
Wszyscy płaczą za okrągłymi ringami a ja np jak widzę f10 pre-lci to wygląda dla mnie po prostu staro :|

Ależ racja. Szczególnie "sześciokąty" są mega fajne.

 

Kształt lamp się zmienia ale ja nigdy nie mam wątpliwości czy jedzie BMW czy Skoda.

To popatrz na zdjęcie Badgera kilka postów wyżej. Moje pierwsze wrażenie - autentycznie - że to jakiś VAG typu Skoda lub Seat. Ja nie widzę różnicy, między tymi LCI teraz co pokazali, a Skodą żadnych. To nie kwestia, że są podobne, jestem pewny po prostu, że przy zdjęciach samych lamp nie poznasz marki, co tak mocno stracili na unikalności.


A to zdjęcie z bimmerposta to już mistrzostwo pozycjonowania reklamy ;)

WfGSGvK.jpg

Opublikowano

Dokładnie tak...


A tak dla przypomnienia - pierwsze reflektory soczewkowe - BMW (E30); pierwsze ksenony - BMW (E32); pierwsze LED-y - chyba też BMW (E39); pierwsze lasery - znów BMW (i8)... A teraz? :roll:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wstrzymał bym się jednak z opinią do obejrzenia na żywo ;)
Opublikowano

Wygląd to jedno. Ja się cieszę, że lift nie do końca przypada mi do gustu, bo nie będzie mnie tak bolała jazda nieaktualnym modelem przez 1,5 roku.:)

Ważniejsze jest żeby poprawili/wyeliminowali:

-podatność na podmuchy bocznego wiatru - wątpię

-działanie klimy

-skrzypienie deski rozdzielczej, plastików i uszczelek drzwi (shadow line)

-zlikwidowali pośwatę HUD widączną w nocy

-wgrali jakiś soft do live cockpit pozwalający wybrać klasyczny tryb zegarów - wątpię.

Opublikowano
Ważniejsze jest żeby poprawili/wyeliminowali:

-podatność na podmuchy bocznego wiatru - wątpię

A to się da poprawić ? :D Myślałem, że zależy ściśle od powierzchni bocznej samochodu zawsze ;) Przy mocnym wietrze to mi buja każdym jednym autem, nigdy nie uważałem tego za wadę.

 

-działanie klimy

Tzn? Pytam z ciekawości, klima w każdym BMW co jechałem zawsze działała dobrze.

Opublikowano (edytowane)
Ważniejsze jest żeby poprawili/wyeliminowali:

-podatność na podmuchy bocznego wiatru - wątpię

A to się da poprawić ? :D Myślałem, że zależy ściśle od powierzchni bocznej samochodu zawsze ;) Przy mocnym wietrze to mi buja każdym jednym autem, nigdy nie uważałem tego za wadę.


Jest o tym problemie wątek.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=193&t=347469

Dużo pisze się o tym zagranicznych forach, a i AŚ zauważył to w długodystansowym teście g31 540i.

Przy mocnym wietrze samochód potrafi przeskoczyć nawet pół pasa. Problem szczególnie zauważalny podczas wyjazdu zza ekranu lub podczas wyprzedzania ciężarówek. Wcześniej zroobiłem ponad 350k km f10 i f11. Jeszcze wcześniej 400k km Audi A6 C6. Nigdy samochód nie był tak podatny tak niestabilny przy mocnym wietrze. Wg. mnie ma to związek ze zmianą wspomagania z hydraulicznego na elektryczny. Wiem, że ten problem nie dotyczy jedynie BMW G... (z tego co czytam, to wszytkich) ale także nowych modeli innych marek. W aktualnej e-klasie jest ten sam problem.




 

-działanie klimy

Tzn? Pytam z ciekawości, klima w każdym BMW co jechałem zawsze działała dobrze.

 

W ciepłe dni klima szaleje, raz dmucha na maksa, by za chwilę wyłączyć się praktycznie do zera, by znów za chwilę zacząć dmuchać na maksa.

Też jest to opisywane na anglo i niemieckojęzycznych forach.

W innych samochodach nie miałem tego problemu, ustawiałem 21 w trybie Auto i zapominałem o sprawie. W G31 ciągle muszę gmerać przy klimie. Nawet moja żona, na nic w życiu nie narzekająca, zauważyła ten problem.:)

Edytowane przez p0sitiv
Opublikowano
Ale to nie jest standard z tą klimą - bynajmniej ja nie zauważyłem takiego problemu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.