Skocz do zawartości

G30 LCI


unky

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
no raczej nie będzie taki duży GRILL jak w G11 LIFT...z wypowiedzi przedstawicieli BMW chcą wyróżnić serie7 względem mniejszych modeli aby z daleka było widać jaki to pojazd 5 czy 7

 

Tak, to prawda, źle zrozumiałem kolegę z BMW, jak mówił że nowa 5 to będzie taka "baby-seven" - G30 po lifcie ma przypominać G11, ale przed liftem, czyli nerki większe, ale nie kosmiczne :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 428
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Chińczycy pewnie już nawet wyprodukowali podróbkę.:)

A na serio - szkoda, że światła DRL tracą charakter BMW. Te po lifcie będą wyglądać jak w golfie VII R.

 

Dla mnie to wygląda tak, jakby zmieniali powoli kierunek na światła, które będą wyglądały jak linia pozioma - coś jak Tesla pokazała w cybertrucku. Stąd robią powoli zmiany idące w tym kierunku właśnie - z okrągłych angel eyes szliśmy w "kwadratowe" wersje i teraz powoli juz robia sie z tego linie, na tą chwilę nie koniecznie poziome, ale we're getting there :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważcie, ze w środku są i tak ringi, tylko one nie świecą na renderze. Biorąc pod uwagę cała wypuszczana gamę modelowa nie wierze, ze aż tak zmienia design reflektorów przednich. Nawet koncept i4 ma w częściowe ringi. M2 gc to samo, seria 8 czy nowa 7 tez. Nie wyskoczą z tak nowym designem w LCI serii 5 :p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Zobaczymy, jak auto będzie na żywo wyglądało - mnie się takie tylne lampy przydymione a'la nowa trójka podobają, przód sam nie wiem, lampy dzienne - prawie proste to dla mnie lipa... ogólnie ok, ale zobaczymy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze poprawia stabilnosc przy wyzszych predkosciach i dokladnosc montazu elementow. Jakosc spasowania deski rodzielczej i osadzenia drzwi pozostawia spory potencjal na optymalizacje.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nerki są ładniejsze niż obecnie.

DTRL - słabo. Przedlifty bardziej mi się podobają. Te z LCI wyglądają jak w Golfie R i Octavii IV. To już nie są Iconic lights.

Powinni zmienić zegary, ale tego pewnie nie zrobią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nerki są ładniejsze, ale przód wygląda "biednie" w porównaniu do G11 czy nowego 4er/M3/M4. Słowem - za male nerki :D


Co do live cockpit, ja się przyzwyczaiłem, aczkolwiek przez 80% czasu jazdy używam i tak HUDa, więc dla mnie mogłoby go w ogóle nie być i rozumiem też, dlaczego niektóre marki już idą tą drogą.


Mimo wszystko lift na plus, auto sporo świeższe z wyglądu, ciekawi mnie tylko środek, bo miały być spore zmiany w kierunku 3/8 według moich informacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.