Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ten 1 tysiąc PLN to naprawdę żadna różnia

Czemu ja nie mam takich klientów ... :mrgreen:

 

Kupuj tylko w Salonie, hamulce są w dobrej grupie rabatowej, w razie W wymienisz.

 

Jeżeli są w takiej dobrej grupie rabatowej to czemu dostałem taką drogą ofertę :? Trzeba tam u nich jakieś zaklęcie wypowiedzieć? :roll:

 

Nie wiem jak koledzy ale ja mogłem sobie pozwolić na zakup BMW bo umiem liczyć pieniądze i 1000 pln to dla mnie góra forsy :mrgreen:

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kupiłem w internetowym sklepie komplet klocków na przód i tył wraz czujnikami za 900 zł + koszt wymiany z kasowaniem przeglądu za 500 zł (poza ASO). Razem 1400 zł.

Klocki ORI na przód. Na tył stosuję ATE (nie musi być oryginał).

Auto objęte pakietem Repair Inclusive w ASO.

Opublikowano
Akurat to jak długo żyją tarcze zależy od kierowcy w dużej mierze...

 

W manualu to jak najbardziej , w automacie choc oczywiscie mozna o nie "zadbać" ale już zdecydowanie ciężej .

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano
Nie za bardzo rozumiem czemu ktoś miałby specjalnie wydawać 1000zł więcej by dostać to samo? Co to za logika? Części zamawiasz w normalnym, dużym sklepie więc problemów być nie powinno. Transport do domu - nie ma się czego bać, przecież do aso też jakoś te części trzeba dostarczyć, do salonu kurier nie wiezie tego w puchu. Co do ryzyka dostania używanych/pokrzywionych itp tarcz to nawet lepiej jak dostaniesz je do domu. Możesz wtedy je dokładnie obejrzeć i w razie czego dokonać zwrotu, w aso przecież też nie masz 100% pewności co ci zakładają, nie stoisz przecież za mechanikiem i nie patrzysz mu na ręce.
Opublikowano
Obsluga w dobrym ASO ma swoje zalety. Profesjonalna obsluga, jesli po naprawie pojawia sie problemy maja dobra obsluge after sale, lepsze karty przy naprawach pogwarancyjnych. To co zaplaci sie wiecej za koszty serwisu wyrownuje sie przy zakupie kolejnego auta dzieki statusowi stalego klienta

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • Moderatorzy
Opublikowano
BMW = oryginalne tarcze. Temat wałkowany setki razy. Jeśli ktoś lubi sprawdzać czy dane zamienniki biją czy nie biją, przeważać 100 razy koła, ustawiać geometrię itp to może się bawić. I obojętnie czy dla BMW robi ATE czy Textar czy ktokolwiek inny to są to zupełnie inne tarcze niż można kupić w sklepie.
Opublikowano
Dyskutować co do tarcz bmw nie będę bo w swoim jeszcze nie miałem okazji zmieniać, ale z tej opinii wynika jakoby nikt na rynku nie umiał zrobić dobrej tarczy. W różnych autach już zmieniałem tarcze na dobrych zamiennikach i nigdy z biciem problemów nie miałem. To albo do bmw producenci nie potrafią wykonać dobrych tarcz albo jednak część osób trochę przesadza. Żeby nie było nie twierdzę, że problemy z biciem się nie zdarzają bo mi tak się akurat nie zdarzyło, przy czym na oryginałach też się tak czasami przytrafia.
Opublikowano
I obojętnie czy dla BMW robi ATE czy Textar czy ktokolwiek inny to są to zupełnie inne tarcze niż można kupić w sklepie.

 

A w moim skromnym zdaniem to są dokładnie te same tarcze :8) To że coś jest droższe 3 razy nie znaczy, że jest lepsze po prostu jest droższe bo BMW istnieje po to żeby zarabiać pieniądze :mrgreen: Tak samo jak w moim BMW jest zwyczajny prosty jedno-tłoczkowy układ hamulcowy. Taki jak w Skodzie, Fiacie, Renault itp. Niestety nie ma tam kosmicznej technologii. Sama wymiana klocków i tarcz jest tak banalnie prosta, że każdy kto ma jakieś pojęcie o mechanice samochodowe i poćwiczył już na innych samochodach, sam bez najmniejszego problemu dokona takiej wymiany. Zatem jeżeli ktoś się pokusi o samodzielną wymianę na zamiennikach to z kwoty 5000 zł zrobi się 1000 zl :mrgreen: Mechanik w BMW zarobi parę zł a reszta do kieszeni BMW i spółki. Niezła marża. I tak się robi pieniądze. :cool2:

Opublikowano

 

ej, to nie wiem jak ja TO zrobiłem ale na oryginalnym zestawie w E65 4.4 333KM (jeżdżąc głównie po autostradach i nie szczypiąc się z pedałem gazu gdzie w sumie nie schodzę na autobahnie poniżej 180km/h a zdarzało się ponad 250 km/h) zrobiłem 80 tys. km.

Tarcze nie nadawały się do użytku, klocki również.

Ja znam odpowiedź na Twoje pytanie;

Może w Twoim aucie pedał gazu nie jest połączony z układem hamulcowym? :8)

Moim zdaniem to nie typowe :roll:

Opublikowano
Dyskutować co do tarcz bmw nie będę bo w swoim jeszcze nie miałem okazji zmieniać, ale z tej opinii wynika jakoby nikt na rynku nie umiał zrobić dobrej tarczy. W różnych autach już zmieniałem tarcze na dobrych zamiennikach i nigdy z biciem problemów nie miałem. To albo do bmw producenci nie potrafią wykonać dobrych tarcz albo jednak część osób trochę przesadza. Żeby nie było nie twierdzę, że problemy z biciem się nie zdarzają bo mi tak się akurat nie zdarzyło, przy czym na oryginałach też się tak czasami przytrafia.

 

Z tymi tarczami to tak samo jak z urywającymi się rozrządami

Dużo ludzi jeździ na zamiennikach i ma się dobrze i nie komentuje bo jest dobrze. Ta samo ma się z rozrządem jeżdżą kilometry robią i nie wiedza nawet jaki rozrząd maja. Jeśli są przypadki to z rachunku prawdopodobieństwa zawsze były, są i będą.....

ASO jest jak garki Zepter, poduszka "dobry sen" i woda młodości.....ma swoich magicznych klientów, do dojenia :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano
I obojętnie czy dla BMW robi ATE czy Textar czy ktokolwiek inny to są to zupełnie inne tarcze niż można kupić w sklepie.

 

A w moim skromnym zdaniem to są dokładnie te same tarcze :8) To że coś jest droższe 3 razy nie znaczy, że jest lepsze po prostu jest droższe bo BMW istnieje po to żeby zarabiać pieniądze :mrgreen: Tak samo jak w moim BMW jest zwyczajny prosty jedno-tłoczkowy układ hamulcowy. Taki jak w Skodzie, Fiacie, Renault itp. Niestety nie ma tam kosmicznej technologii. Sama wymiana klocków i tarcz jest tak banalnie prosta, że każdy kto ma jakieś pojęcie o mechanice samochodowe i poćwiczył już na innych samochodach, sam bez najmniejszego problemu dokona takiej wymiany. Zatem jeżeli ktoś się pokusi o samodzielną wymianę na zamiennikach to z kwoty 5000 zł zrobi się 1000 zl :mrgreen: Mechanik w BMW zarobi parę zł a reszta do kieszeni BMW i spółki. Niezła marża. I tak się robi pieniądze. :cool2:

 

Fajnie ze masz swoje skromne zdanie a teraz poczytaj xxx tematów na tym forum o tarczach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I obojętnie czy dla BMW robi ATE czy Textar czy ktokolwiek inny to są to zupełnie inne tarcze niż można kupić w sklepie.

 

A w moim skromnym zdaniem to są dokładnie te same tarcze :8)

 

 

Oczywiście że tarcze najwyższej jakości można kupić tylko w ASO, jakość niedostępna poza ASO.

Ktoś kto śledzi forum - temat wałkowany wcześniej do bólu dobrze o tym wie.

 

Tomek, jeżeli Randall który jest na tym forum co dziennie od 2008r wyraża opinię to nie po to by wprowadzać kogokolwiek w błąd.

Nie dziwię się że odpuścił dalszą dyskusję z "twoim skromnym zdaniem".

Opublikowano
W takim 316i jezdzonym wkolo komina mozna ewentualnie podjac ryzyko. Ale jesli auto ma zapewniac bezpieczenstwo na lewym pasie autostrady lepiej odpuscic eksperymenty.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Rozumiem ze sa zwolennicy kupowania i wymieniania wszystkiego w ASO ale sugerowanie braku bezpieczenstwa w samochodzie z tarczami/klockami innymi niz oryginalne BMW jest moim zdaniem niedorzeczne.

 

Zgadzam się w 100%. Ostatnio w jednym samochodzie zmieniłem na dwóch osiach na Zimmermany i zrobiły juz ponad 5 000 km (pół miasto i pół autostrada) i brak uwag wręcz mogę je pochwalić, za to że fabryczne przy nich nie hamowały wogóle:-) :D

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
W takim 316i jezdzonym wkolo komina mozna ewentualnie podjac ryzyko. Ale jesli auto ma zapewniac bezpieczenstwo na lewym pasie autostrady lepiej odpuscic eksperymenty.

 

Ja w takim razie bałbym się jeździć autostradą bez odpowiednich hamulców ceramicznych bo zwykłe mogą nie wytrzymać hamowania z 230 km/h. :cool2:

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Proponuje poznać kogoś kto pracuje w firmie zajmującej się częściami samochodowymi siedzącego trochę wyżej w piramidzie firmy, przy piwie opowie wam wiele historii które co po niektórym mogłoby przysporzyć zmarszczek....i obalić ich wiarę w jakość oryginału.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuje poznać kogoś kto pracuje w firmie zajmującej się częściami samochodowymi siedzącego trochę wyżej w piramidzie firmy, przy piwie opowie wam wiele historii które co po niektórym mogłoby przysporzyć zmarszczek....i obalić ich wiarę w jakość oryginału.

 

poznałeś to opowiedz ja chętnie posłucham

Opublikowano

heja

 

W japończykach klocki starczają na 2 razy dłużej.

A to ciekawostkę dla mnie powiedziałeś.

 

W BMW różne modele, klocki ZAWSZE starczają mi na min 80k,

W hondzie civic klocki i tarcze(o zgrozo) tylko 30k

[OO=( )( )=OO]

Bardzo Miły Właściciel :]

Opublikowano
heja

 

W japończykach klocki starczają na 2 razy dłużej.

A to ciekawostkę dla mnie powiedziałeś.

 

W BMW różne modele, klocki ZAWSZE starczają mi na min 80k,

W hondzie civic klocki i tarcze(o zgrozo) tylko 30k

 

Ja mam doświadczenia z Mitsubishi i Mazdy.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Z racji ze zbilze mi sie termin wymiany klockow dowiadywalem sie dzisiaj jak wygladaja ceny do F31 330d. Za komplet klockow i tarcz Zimmermann w hurtowni KTD w Warszawie wyszlo mi okolo 1220zl plus czujniki ATE komplet okolo 85zl.

 

Czy ma ktos jakies doswiadczenia z Zimmermannem i moze podzielic sie opinia ?

 

Po ilu tys km wymieniliscie pierwszy raz tarcze? Mam przejechane 150 tys km i wg historii serwisowej nie byly jeszcze wymieniane. Nie zdejmowalem jeszcze kol ale patrzac przez felge("szprychowa" z Luxury) mam wrazenie ze widac juz rant na przednich tarczach.

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

Opublikowano
Po ilu tys km wymieniliscie pierwszy raz tarcze? Mam przejechane 150 tys km i wg historii serwisowej nie byly jeszcze wymieniane.

 

Na pewno masz tarcze do wymiany. Zdejmij sobie jednak koło weź suwmiarkę i zmierz grubość tarczy. Minimalną grubość tarczy masz wybitą na tarczy hamulcowej. Jeżeli będzie poniżej tarcza nie nadaje się do dalszej eksploatacji i należy ją wymienić :cool2:

 

Poniżej filmik jak można zmierzyć grubość tarczy przy pomocy zwykłej suwmiarki :8)

Opublikowano
Z racji ze zbilze mi sie termin wymiany klockow dowiadywalem sie dzisiaj jak wygladaja ceny do F31 330d. Za komplet klockow i tarcz Zimmermann w hurtowni KTD w Warszawie wyszlo mi okolo 1220zl plus czujniki ATE komplet okolo 85zl.

 

Czy ma ktos jakies doswiadczenia z Zimmermannem i moze podzielic sie opinia ?

 

Po ilu tys km wymieniliscie pierwszy raz tarcze? Mam przejechane 150 tys km i wg historii serwisowej nie byly jeszcze wymieniane. Nie zdejmowalem jeszcze kol ale patrzac przez felge("szprychowa" z Luxury) mam wrazenie ze widac juz rant na przednich tarczach.

 

Zimmermannem sport założone do f20, przejechane ponad 5000 km (autostrada i miasto) - w mojej opinii super. Mam wrażenie jakby trochę bardziej się kleiły i zdecydowanie lepiej hamują od oryginałów. Co do trwałości to się nie wypowiadam bo za wcześnie. Ważna rzecz - nie brudzą felg (mam komplet od nich tarcze i klocki).

Pozdrawiam


Maciek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.