Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 195
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
95% użytkowników BMW tak pisze... więc polecam przesiąść się na Opla ;)

Bo tych 95% użytkowników najczęściej potrafi lepiej zadbać o stan tech. swoich samochodów, niż tych pozostałych 5% którzy z braku podstawowej wiedzy tech. korzystają z usług ASO.

Druga kwestia,znacznie droższa naprawa wykonana w ASO nie gwarantuje najwyższej jakości wykonanej naprawy. Są warsztaty nieautoryzowane, również na tym forum, których jakość świadczonych jest na wyższym poziomie niż przeciętnej ASO.

Opinię tą przedstawiam nie tylko na licznych przykładach użytkowników, lecz również z niestety z autopsji.

Opublikowano
95% użytkowników BMW tak pisze... więc polecam przesiąść się na Opla ;)

Bo tych 95% użytkowników najczęściej potrafi lepiej zadbać o stan tech. swoich samochodów, niż tych pozostałych 5% którzy z braku podstawowej wiedzy tech. korzystają z usług ASO.

Druga kwestia,znacznie droższa naprawa wykonana w ASO nie gwarantuje najwyższej jakości wykonanej naprawy. Są warsztaty nieautoryzowane, również na tym forum, których jakość świadczonych jest na wyższym poziomie niż przeciętnej ASO.

Opinię tą przedstawiam nie tylko na licznych przykładach użytkowników, lecz również z niestety z autopsji.

 

Mam to samo, w zyciu nie skorzystałbym z usług ASO.

a z tym 95% bym bardzo polemizował, bazujac nawet TU na forum... czy wóz za 400 tys czy za 5 tys to praktycznie każdy post jest zapytaniem o rzeźbiarstwo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bazujac nawet TU na forum... czy wóz za 400 tys czy za 5 tys to praktycznie każdy post jest zapytaniem o rzeźbiarstwo.

Za krótko jesteś na tym forum byś mógł je obiektywnie oceniać.

Jeżeli tak oceniasz to forum - użytkowników, to co ty tu szukasz ?

Jak już to wizerunek tego forum psują twoja niespójność logiczna posty - hurt, w których nie tylko ja dostrzegłem ten problem.

Opublikowano

bazujac nawet TU na forum... czy wóz za 400 tys czy za 5 tys to praktycznie każdy post jest zapytaniem o rzeźbiarstwo.

Za krótko jesteś na tym forum byś mógł je obiektywnie oceniać.

Jeżeli tak oceniasz to forum - użytkowników, to co ty tu szukasz ?

Jak już to wizerunek tego forum psują twoja niespójność logiczna posty - hurt, w których nie tylko ja dostrzegłem ten problem.

 

Nie muszę TU być długo by ujrzeć standardy tego forum.

 

Niczego nie szukam, z racji użytkowania BMW służę jedynie pomocą i dobrą radą.

Problem? Widzisz TU jakiś problem ?

Opublikowano
jeśli jeździsz dużo i bywasz na autostradach nie wybieraj zamienników, szybko skrzywisz tarcze... ale jeśli nie jeździsz dużo i szybko to możesz spróbować włożyć zamianę..
Opublikowano
jeśli jeździsz dużo i bywasz na autostradach nie wybieraj zamienników, szybko skrzywisz tarcze... ale jeśli nie jeździsz dużo i szybko to możesz spróbować włożyć zamianę..

 

Z tego wynika, że tylko bmw ma dobre tarcze i klocki? I napewno je samo robi:-) wow.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
W bmw tez zdarzają się reklamacje po wymianie tarcz na nowe oryginały, najważniejszy jest montaż jak jest wykonany, tam tez pracują ludzie i to czasem z małym doświadczeniem. Ja w swojej robiłem sam włożyłem tarcze ate i klocki ate ceramic zapitalam czasem po 240 km h i tarcze mi nie bija a 30tys km już zrobiłem
Opublikowano
jeśli jeździsz dużo i bywasz na autostradach nie wybieraj zamienników, szybko skrzywisz tarcze... ale jeśli nie jeździsz dużo i szybko to możesz spróbować włożyć zamianę..

 

Z tego wynika, że tylko bmw ma dobre tarcze i klocki? I napewno je samo robi:-) wow.

 

Nie robi samo, po prostu firma, która produkuje ten asortyment, który MY widzimy jako ASO jest robiony w ciut innej technologii niż produkt tej firmy.

Np. jeśli dla BMW tarcze robi np. Textar.. to textar ASO będzie inną tarczą niż textar Textar.

Opublikowano
jeśli jeździsz dużo i bywasz na autostradach nie wybieraj zamienników, szybko skrzywisz tarcze... ale jeśli nie jeździsz dużo i szybko to możesz spróbować włożyć zamianę..

 

Z tego wynika, że tylko bmw ma dobre tarcze i klocki? I napewno je samo robi:-) wow.

 

Nie robi samo, po prostu firma, która produkuje ten asortyment, który MY widzimy jako ASO jest robiony w ciut innej technologii niż produkt tej firmy.

Np. jeśli dla BMW tarcze robi np. Textar.. to textar ASO będzie inną tarczą niż textar Textar.

 

hmmm trąci trochę teoria spiskową, ale każdy ma swoje zdanie.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
jeśli jeździsz dużo i bywasz na autostradach nie wybieraj zamienników, szybko skrzywisz tarcze... ale jeśli nie jeździsz dużo i szybko to możesz spróbować włożyć zamianę..

 

Z tego wynika, że tylko bmw ma dobre tarcze i klocki? I napewno je samo robi:-) wow.

 

Nie robi samo, po prostu firma, która produkuje ten asortyment, który MY widzimy jako ASO jest robiony w ciut innej technologii niż produkt tej firmy.

Np. jeśli dla BMW tarcze robi np. Textar.. to textar ASO będzie inną tarczą niż textar Textar.

 

Dla mnie to tylko kwestia innego stopu stali który być może jest bardziej odporny na ścieralność, bo nie wyobrażam sobie przetoczenia takich np tarcz inną metodą, generalnie z doświadczenia wiem że kupując "zamiennik" dobrej marki niewiele różni się on(jeśli nie jest lepszy), od tkz oryginalnych podzespołów producenta.

Jedyna moja niepewność jest co do BMW, ponieważ wróciłem do marki po latach to szczerze nie orientuję się jak dobre są oryginalne części na tle takiego Zimmermana, Brembo, Ferodo etc.

p44ahXld_o.jpg
Opublikowano

Zatem opcji jest co liku :duh: :8)

 

1. Serwis w ASO z własnymi częściami oryginały lub zamienniki. Jeżeli oryginały to oszczędność wychodzi około 1000 zł. Zobaczmymy co powiedzą z ASO z Mikołowa i Gliwic. :8)

 

I teraz pytanie czy kupno oryginałów w internecie np w sklepie czescidobmw.pl jest bezpieczne. To znaczy czy np tarcze nie będą pokrzywione z uwagi na transport, czy nie przyślą np. tarcz które ktoś już próbował zakładać i np. coś tam schrzanił itp.? No i czy to są na pewno oryginały? :mrgreen:

 

2. Druga opcja to nieautoryzowany serwis + zamienniki. Cenowo znacznie niżej. Sprawa do rozważenia. Ale najpierw muszę uzyskać ostateczny kosztorys z opcji 1.

 

A jeżeli chodzi o moje skromne zdanie w prawie wyższości klocków i tarcz oryginalnych nad zamiennikami. Cena w ASO = cena produkcji (na poziomie zamienników) + ogromna marża BMW. Innymi słowy BMW sprzedaje "magie". Wystarczy poczytać od czasu prasę motoryzacyjną aby zauważyć iż skuteczność hamulców BMW wypada blado na tle konkurencji. Troszkę jest to denerwujące iż Skoda (nic jej nie ujmując) zazwyczaj hamuje skuteczniej :mrgreen: A coś mi się wydaje że ich części w tym zakresie są znacznie tańsze. :8)

 

Innymi słowy całą tą dyskusje można porównać do kupna garnków za 5000 zł. Firma kupuje garnki za 500 zł dodaje trochę magii i sprzedaje je za 5000 zł. Ludzie którzy je kupują są szczęśliwi, że mają coś wyjątkowego :mrgreen: I obiad ugotowany w takich garnkach jest na pewno smaczniejszy :mrgreen:

Opublikowano

1. Serwis w ASO z własnymi częściami oryginały lub zamienniki. Jeżeli oryginały to oszczędność wychodzi około 1000 zł. Zobaczmymy co powiedzą z ASO z Mikołowa i Gliwic. :8)

 

I teraz pytanie czy kupno oryginałów w internecie np w sklepie czescidobmw.pl jest bezpieczne. To znaczy czy np tarcze nie będą pokrzywione z uwagi na transport, czy nie przyślą np. tarcz które ktoś już próbował zakładać i np. coś tam schrzanił itp.? No i czy to są na pewno oryginały? :mrgreen:

 

2. Druga opcja to nieautoryzowany serwis + zamienniki. Cenowo znacznie niżej. Sprawa do rozważenia. Ale najpierw muszę uzyskać ostateczny kosztorys z opcji 1.

 

A jeżeli chodzi o moje skromne zdanie w prawie wyższości klocków i tarcz oryginalnych nad zamiennikami. Cena w ASO = cena produkcji (na poziomie zamienników) + ogromna marża BMW. Innymi słowy BMW sprzedaje "magie". Wystarczy poczytać od czasu prasę motoryzacyjną aby zauważyć iż skuteczność hamulców BMW wypada blado na tle konkurencji. Troszkę jest to denerwujące iż Skoda (nic jej nie ujmując) zazwyczaj hamuje skuteczniej :mrgreen: A coś mi się wydaje że ich części w tym zakresie są znacznie tańsze. :8)

 

Ten 1 tysiąc PLN to naprawdę żadna różnia patrząc na ogolny rozrachunek czyli m.in ile km na tym zestawie przejedziesz.

Kupuj tylko w Salonie, hamulce są w dobrej grupie rabatowej, w razie W wymienisz.

Pisząc TU cokolwiek bazuję na swoim doswiadczeniu i ludzi, którzy dużo jezdzą swoimi autami.

Opublikowano

1. Serwis w ASO z własnymi częściami oryginały lub zamienniki. Jeżeli oryginały to oszczędność wychodzi około 1000 zł. Zobaczmymy co powiedzą z ASO z Mikołowa i Gliwic. :8)

 

I teraz pytanie czy kupno oryginałów w internecie np w sklepie czescidobmw.pl jest bezpieczne. To znaczy czy np tarcze nie będą pokrzywione z uwagi na transport, czy nie przyślą np. tarcz które ktoś już próbował zakładać i np. coś tam schrzanił itp.? No i czy to są na pewno oryginały? :mrgreen:

 

2. Druga opcja to nieautoryzowany serwis + zamienniki. Cenowo znacznie niżej. Sprawa do rozważenia. Ale najpierw muszę uzyskać ostateczny kosztorys z opcji 1.

 

A jeżeli chodzi o moje skromne zdanie w prawie wyższości klocków i tarcz oryginalnych nad zamiennikami. Cena w ASO = cena produkcji (na poziomie zamienników) + ogromna marża BMW. Innymi słowy BMW sprzedaje "magie". Wystarczy poczytać od czasu prasę motoryzacyjną aby zauważyć iż skuteczność hamulców BMW wypada blado na tle konkurencji. Troszkę jest to denerwujące iż Skoda (nic jej nie ujmując) zazwyczaj hamuje skuteczniej :mrgreen: A coś mi się wydaje że ich części w tym zakresie są znacznie tańsze. :8)

 

Ten 1 tysiąc PLN to naprawdę żadna różnia patrząc na ogolny rozrachunek czyli m.in ile km na tym zestawie przejedziesz.

Kupuj tylko w Salonie, hamulce są w dobrej grupie rabatowej, w razie W wymienisz.

Pisząc TU cokolwiek bazuję na swoim doswiadczeniu i ludzi, którzy dużo jezdzą swoimi autami.

 

Ja natomiast bazując na swoim doświadczeniu powiem, że nawet 1 000 zł, a przy zakupie z montażem w ASO wychodzi nawet 2 500 zł drożej to naprawdę dużo pieniędzy i jak przemnożysz to przez ilość samochodów jakie możesz mieć to duża różnica. Dodatkowo to ja decyduje jakie tarcze i klocki montuje, a nie serwis ASO, który nie daje mi żadnego wyboru.

 

Powiem, szczerze że śmieszy mnie wmawianie mnie że jak masz samochód za 200 000 zł to nie patrzysz na różnicę typo 1000, 2000 czy nawet więcej.

 

Czy jak wykupujesz ubezpieczenie to kupujesz u najdroższego PZU bo jest największy, czy np u najatrakcyjniejszego cenowego, spełniającego te same warunki ubezpieczenia co PZU u innego ubezpieczyciel?

 

Uwierz, że ASO to najczęściej najgorszy wybór jaki może być dla Twojego samochodu:-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Jak by oryginały były takie dobre to byśmy nie wymieniali tarcz po np. 50 tys km a i to się zdarza. A rozrządy tez są takie dobre a silniki o malej pojemności wyżyłowane na 160 koni, Bmw ostatnie porządne skończyło się kilkanascie lat wstecz i taka jest prawda dpf-y ekologia dwumasy , robienie kasy i nic więcej, i nie dotyczy to tylko Bmw lecz wszystkich współczesnych (plastików) :D :D :D :D. Bmw tez ma swoje wady, jak Kobiety a i tak je kochamy :cool2: :cool2:
Opublikowano
Jak by oryginały były takie dobre to byśmy nie wymieniali tarcz po np. 50 tys km a i to się zdarza. A rozrządy tez są takie dobre a silniki o malej pojemności wyżyłowane na 160 koni, Bmw ostatnie porządne skończyło się kilkanascie lat wstecz i taka jest prawda dpf-y ekologia dwumasy , robienie kasy i nic więcej, i nie dotyczy to tylko Bmw lecz wszystkich współczesnych (plastików) :D :D :D :D. Bmw tez ma swoje wady, jak Kobiety a i tak je kochamy :cool2: :cool2:

 

Ja nawet stwierdzę, że oryginalne tarcze mogą starczyć na zaledwie 40 000 km :-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano
Jak by oryginały były takie dobre to byśmy nie wymieniali tarcz po np. 50 tys km a i to się zdarza. A rozrządy tez są takie dobre a silniki o malej pojemności wyżyłowane na 160 koni, Bmw ostatnie porządne skończyło się kilkanascie lat wstecz i taka jest prawda dpf-y ekologia dwumasy , robienie kasy i nic więcej, i nie dotyczy to tylko Bmw lecz wszystkich współczesnych (plastików) :D :D :D :D. Bmw tez ma swoje wady, jak Kobiety a i tak je kochamy :cool2: :cool2:

 

Ja nawet stwierdzę, że oryginalne tarcze mogą starczyć na zaledwie 40 000 km :-)

 

ej, to nie wiem jak ja TO zrobiłem ale na oryginalnym zestawie w E65 4.4 333KM (jeżdżąc głównie po autostradach i nie szczypiąc się z pedałem gazu gdzie w sumie nie schodzę na autobahnie poniżej 180km/h a zdarzało się ponad 250 km/h) zrobiłem 80 tys. km.

Tarcze nie nadawały się do użytku, klocki również.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.