Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszytkich,


Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Szukałem tematów na forum i nie znalazłem tożsamego.

Problem polega na braku mocy, "lagu" w zakresie 1500-1900 obrotow. W zasadzie na każdym biegu auto muli dopóki załączy się turbo czyli 1900 obrotow.

Nie da sie nim ruszyć mocniej ze świateł.

Robiony był program w tc performance na 304km i 626 nm.

Auto po wycięciu DPF, zaślepieniu klapek kolektora i przerobieniu turbiny na hybrydę stage 1.

Na komputerze wyskakuje informacja o słabym cisnieniu doładowania w tej partii obrotów. zadane jest 2 bary a dostaje 1,2.

Oczywiscie czujnik ciśnienia , egr były sprawdzone i wydają się być ok.

Jak potwierdzić na 100% że to wina turbiny? Auto po zrobieniu hybrydy mialo wyciąganą turbinę i strojenie jej podwójnie , sprawdzane w 2 warsztatach, na stole parametry są idealne, geometria właściwie ustawiona i własciwie od 1900 jest ok. Czy w tym zakresie 1500-1900 turbina ma aż taki wpływ że praktycznie nic się nie dzieje? czy może szukać jeszcze gdzies problemu ?


W załączniku poniżej wykres z hamowni.


https://zapodaj.net/2f72624d41680.jpg.html

Opublikowano

Witam , ja tez mam podobnie , troche zamulony jest ten dieselek do 2000 obr/min , natomiast jak chcesz kezdzic ostro to wrzuc ds , wtedy skrzynia trzyma auto pow 2000 obr / min i reaguje od razu

A przy wyprzedzaniu kick down i sie dobrze jezdzi

Na forum pisano ze to przez usuniecie klapek w kolektorze jest ta zamula , ja ich od zakupu auta nie mam, nie zamierzam montowac , pozdrawiam

Opublikowano
Natomiast mysle ze pogoń tych mistrzów co Ci auto tuningowali , niech nową mape stworzą, zeby tego nie było , ja bym reklamowal usługe.
Opublikowano

Cześć , dzięki za odpowiedź.

Dzisiaj testowałem auto z Majkel120322 któremu bardzo dziekuje za poświęcony czas !

Doszliśmy do wniosku że to albo turbo jest źle ustawione i nie pompuje na niskich obrotach i trzeba je wymienic na fabryczne, albo klapki które są zaślepione blokują i dławią turbo.(moze przy hybrydzie nie powinno się zaślepiać tylko ewentualnie kupić kolektor z wzmocnionymi klapkami?)

Trochę słabo że program został zrobiony na niesprawnym aucie. Powiedziano mi po zrobieniu programu że dołu nie udało się wyciągnąć , bo coś jest nie tak prawdopodobnie z turbo, ale że wyciągneli to co mogli na dolnych obrotach :/ . Generalnie efekt został osiągnięty i nie dymi i moc z 3x z przodu, ale auto nie jest sprawne bo ciężko się nim rusza i nie ma elastyczności i przyspieszenie z taką mocą na poziomie 8s do 100kmh to słabo wygląda.


@ na trybie sportowym DS też nie na się szybko ruszyć, jednie na kolejnych biegach szybko sie zbiera bo ma wyższe obroty.

Opublikowano

Rzeczywiście autko nie zbiera się z miejsca zbyt ochoczo. Niestety inpa odmówiła współpracy i nie widziałem parametrów. Jak dla mnie to problem z doładowaniem bo po zmianie softu wciąż mulił poniżej 2000obr. Jedyne co oprócz turbiny mozna zrobić to przywrócić klapki do kolektora to powinien się poprawić dół.Ogolnie kicha, żeby hybrydowe turbo wstawało od 2000obr to aż niemożliwe.

Polecilem koledze podjechanie do innego tunera w Warszawie i niech wrzucą auto na rolki.Dobry tuner będzie wiedział,gdzie jest problem.

Szkoda,ze kolega kupił autko z już niesprawną turbiną i nie ma porównania jak to było przed.

W każdym razie ja bym wrzucił kolektor wzmocniony z klapkami i pojechał na hamownie i jeśli będzie poprawa to program.A jak nie to turbo do wymiany i ponowna próba.


Kolega niestety nie trafił z mechanikami..najpierw ci od turbiny,zle zrobii i podobno urwala im sie jakas śruba i rozwaliła turbo :mad2: mam nadzieje,ze silnik nic nie zassal a potem tuner,który robi mapę przy niesprawnym aucie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.