Skocz do zawartości

Błędy a akumulator - czy to ma sens?


TomaszM

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ponieważ wyskakują mi dziwne błędy, których wcześniej nie było a mam akumulator w kiepskiej formie i znając wrażliwość BMW na własnie kondycję akumulatora zastanawiam się czy łączyć je z nim czy szukać mimo wszystko gdzie indziej...

dodam, że auto generalnie jeździ i zachowuje się normalnie.


To co się pojawiło:

- Junction Box Passenger/K-CAN komunikacja 00C908, Bus Off

- Passive Go System/K-CAN Line Failure/K-CAN Low/00D2C4

- CAS/K-CAN line fault/K-CAN LOW SYS/Physical bus error/00D904

- Instrument cluster/CAN error wire/CAN LOW ERROR/00E104

- Engine/IBS Signal/002EB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Sprawdź połączenia akumulatora a w szczególności kabel "minusowy" z IBS


Może to też wyglądać na uszkodzony kabelek z CANA. Napięcie pomiędzy CAN H i CAN L powinno wynosić ok. 5V

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli porządnie podładujesz aku i będzie trzymał ponad ~12,5V pozostawiony w aucie po 24h to możesz odczytać jeszcze raz błędy. Ewentualnie skasuj i odczytaj. Jeżeli błędy będą dalej to na 99% nie jest winny aku i wymieniamy IBS.


Jeżeli aku będzie trzymał wyraźnie niższe napięcie po naładowaniu i 24h to raczej nie ma sensu teraz dyskutować aż do nowego aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.