Skocz do zawartości

E90 320i N46b20 dźwigienki vvt dobór wypadanie zapłonów


roofii1

Rekomendowane odpowiedzi

To juz sam musisz sprawdzic

Zamówiłem sondę na podmiankę,czy sonda za katalizatorem ma wpływ na skład mieszanki,nierówna pracę silnika

Cyl 1i4 pracują na bank1

Cyl 2i3 bank 2

Świec jeszcze nie wykręcałem,drgania nasilają się po włączeniu klimatyzacji.Po odpaleniu zimnego również lekkie drgania :evil:

Auto ma moc ładnie się zbiera,nie szarpie TYLKO NA JAŁOWYCH SĄ DRGANIA

Jeszcze jedno? Max temperatura silnika,cieczy to 85*C.W tym silniku podobno robocza to 105*C.Czy ma to jakiś wpływ na nierówna prace silnika ?

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak dla mnie to dzwigienki. Maja byc nowe i tej samej klasy. Przerabialem ten temat nie raz.

Chyba masz rację.Pojeżdżę trochę,może się jeszcze dopasują,zawory podobno też się „doklepują” z czasem.Sonde podmienię.Dzieki wszystkim za udział w temacie,dam znać jak coś się poprawi

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy po dokreceniu wałków zrobiles próbe czy wałek nie ma w kturymś miejscu oporu?

Po spięciu rozrządu kluczem „objechałem”cały cykl,obserwując.Nie czułem większego oporu,następnie przymiarka blokad-wszystko OK

Wałki dokręcone dynamometrycznym kluczem.Zresztą walki były podmienianie na inne i efekt ten sam

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie daje mi spokoju zaniżona temperatura silnika-cieczy max to 85*C.Termostat nowy Wahler,wymienić czujnik temperatury?Czy uszkodzony czujnik może powodować bogatszą mieszankę na jednym z banków?
never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vanosy czyszczone i sprawdzone.Cewki,wtryski zamienione


Dzisiaj wypiąłem wtyczkę czujnika sensora vvt i po załączeniu klimy brak drgań- wibracji .W zakładce „engine roughness” Na cyl 4 mam +2,... na pozostałych +,- 0,.... .Dźwigienki vvt?

decfa0994a826c86med.jpg

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czytam i czytam co tu za opcje sa podawane a ja juz dawno napisalem co masz skopane w aucie. Jakie vanosy, swiece, cewki, wtryski... Nowe dzwignie vvt o tej samej specyfikacji, klasyfikacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam i czytam co tu za opcje sa podawane a ja juz dawno napisalem co masz skopane w aucie. Jakie vanosy, swiece, cewki, wtryski... Nowe dzwignie vvt o tej samej specyfikacji, klasyfikacji.

Masz racje.Dzwignie mam wszystkie klasy 4,wybrałem z 16 szt te najmniej powycierane.Odpuszczam już,pojeżdżę,może się dopasują,wytrą pod wałek.Lato się skończy,bez klimy nie będzie to odczuwalne

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych korekt to u mnie jest podobnie - duża rozbieżność na czwartym cylindrze. Za to obroty na jałowym utrzymują mi się stabilnie - idealnie. Czasami wyskakuje mi błąd lambdy przed katem na bank 1 ale nie powoduje on check engine. Widać go tylko po podpięciu do komputera.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych korekt to u mnie jest podobnie - duża rozbieżność na czwartym cylindrze. Za to obroty na jałowym utrzymują mi się stabilnie - idealnie. Czasami wyskakuje mi błąd lambdy przed katem na bank 1 ale nie powoduje on check engine. Widać go tylko po podpięciu do komputera.

Dzięki.Mógłbyś wrzucić screena z "engine roughness" ,czy jest aż tak duża rozbieżność?

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Szkoda ze odpuszczasz bo nic sie nie uĺoży i nic sie samo nie dopasuje...

Swieczki świeże ale widać na nich wypadanie zaplonu na 1 i 4 tym cylindrze...

Gdzieś podczas naprawy popełniłeś błąd lub czegoś nie sprawdziłeś, ale samo sie nie naprawi...

Korekt sie nie czepiaj bo one są efektem pracy oraz eksploatacji silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze odpuszczasz bo nic sie nie uĺoży i nic sie samo nie dopasuje...

Swieczki świeże ale widać na nich wypadanie zaplonu na 1 i 4 tym cylindrze...

Gdzieś podczas naprawy popełniłeś błąd lub czegoś nie sprawdziłeś, ale samo sie nie naprawi...

Korekt sie nie czepiaj bo one są efektem pracy oraz eksploatacji silnika.

Dzięki za zainteresowanie,ale już nie mam pomysłu.Bez klimy nie odczuwalne trzęsienie,po włączeniu wzbogaca dawkę na cyl 1i4?Te cholerne dźwigienki sprawdzane i zamieniane 4 razy.Maja 4 klasę nie wiem co znaczą literki „A,E,D,F.....Wałek mimośrodowy porównywałem ze starym i jest naprawdę w super stanie

never again N46
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.