Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z podcisnieniem tak ma być. Dobrze że wszystkie świece ładnie wyszły.
3A0jS9b.png
  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Faktycznie bez problemu bo gwinty świec całe.

Sugerując się patentem na jednym z przewodów już ktoś wcześniej "tu" był :) .


Pozostałe przewody faktycznie parcieją.

Jak dojrzysz do zainteresowania się rozrządem to kolektor dolotowy i tak trzeba ściągnąć na dobry początek :mrgreen: .

Opublikowano
Faktycznie bez problemu bo gwinty świec całe.

Sugerując się patentem na jednym z przewodów już ktoś wcześniej "tu" był :) .


Pozostałe przewody faktycznie parcieją.

Jak dojrzysz do zainteresowania się rozrządem to kolektor dolotowy i tak trzeba ściągnąć na dobry początek :mrgreen: .

 

SIlnik dobrze rozgrzałem przed rozpoczęciem pracy. Ale z tego co się orientowałem to w R6 świece wychodzą bez większego problemu :wink:

Rzeźba na przewodzie wykonana przeze mnie do czasu aż nie przyjdą nowe silikonowe wężyki - stary przewód pękał pomimo skrócania więc coś na szybko musiałem wykombinować żeby nie zostawiać odsłoniętych dysz..

Do końca tygodnia będzie ogarnięte ;) Rozrząd będzie robiony jeszcze w tym miesiącu i auto pójdzie na hamownie bo jednak chyba silnik nie jest po czipie co jest dla mnie dobrą wiadomością :)

Mierzyłem sobie wczoraj przyspieszenie od 0-100 za pomocą B-Toola i wychodziło w granicy 7,7s z lekkimi uślizgami kół przy starcie - sprawdzane na RWD.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich ponownie :)

Bawareczka trafiła na serwis w celu wymiany rozrządu i usunięcia paru mankamentów, które ostatnio mnie dręczyły.. Mianowicie pojawiały się drgania na karoserii przy prędkościach 120km/h+.. Niestety auto stoi od ponad tygodnia w serwisie i zanosi się, że jeszcze spokojnie z tydzień postoi :( Rozrząd się robi a przy rozbiórce wyszły takie kwiatki jak wylany lewy amortyzator ( podejrzewałem, że coś jest z nimi nie tak bo przy dużych dziurach zawieszenie czasami dobijało), zatarte krzyżaki na przednim wale, uszkodzona chłodniczka spalin. Z plusów sprawdziliśmy panewki i są w idealny stanie :wink:


IMG-4606-1.jpg

IMG-4605.jpg

free photo hosting


Staram się doprowadzić auto do stanu niemal perfekcyjnego tak więc wał poszedł do regeneracji, chłodnice spalin planuje kupić używaną, ponieważ cena za nową to jakiś dramat :shock: i postawiłem na amortyzatory Bilstein B8 - i tutaj niestety czas oczekiwania około tydzień :duh: NIGDZIE W POLSCE NIE MA ICH NA MIEJSCU :roll: Poprzedni właściciel zamontował na tylną oś te amorki i chciałem całość złożyć do kompletu.

Dodatkowo na Black Friday trafiłem w 'okazyjnej' :mrgreen: cenie sprężyny H&R pod xdrive :twisted:


20191202-092332.jpg


Koła z racji zimy poszły do regeneracji i lakierowania w upragniony brązowy kolor, wyszedł trochę ciemniejszy odcień niż chciałem ale i tak jestem bardzo zadowolony! Niestety na zdjęciu z telefonu wypada od dużo ciemniej i można go pomylić z szarym, trzeba poczekać do wiosny za dobrym zdjęciem :) I na tą chwilę to by było na tyle.. Czekam aż autko do mnie wróci i będę mógł podsumować wszystkie pracę, które zostały wykonane :cool2: Jedyne czego się obawiam to mocne odchudzenie mojego portfela :P




20191203-1255513.jpg

20191203-1255591.jpg

free photo hosting

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak zwykle z dbałością o każdy szczegół :cool2: podoba mi się ten kolor felg. sam mam dylemat na jaki swoje pomalować. do czarnego nadwozia taki kolorek pasuje idealnie. na wiosnę będziesz wymiatać :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajny kolor. To teraz tylko do wiosny :D
Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak tak potwierdzam kolegę, że ładny kolor felg wyszedł. Ja również stoję przed dylematem jaki kolor rzucić na swoje, ten co zrobiłeś u siebie jest mega i pasuje zarówno do koloru nadwozia ale i również do tego wzoru felgi.

 

Do Ciebie taki brąz też podejdzie :cool2:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciesze się, że kolor przypadł go gustu :) Nie mogę się doczekać aż zobaczę efekt na aucie :norty:

No i rozrząd i parę innych rzeczy mam z głowy na jakiś czas! :lol: Wrzucam niemała listę nowych gratów


20191218-150228.jpg

20191218-150153.jpg


Samochód odebrałem w piątek, niestety z dodatkowymi błędami 5ecb, 94bb, 51b0.. Mam nadzieję, że jest to kwestia wykonania geometrii i kalibracji czujnika kąta skrętu. W przyszłym tygodniu będę się umawiać na geometrię w międzyczasie nowe sprężyny powinny już się ładnie ułożyć. Do wiosny zawieszam prace :D Jak się zrobi cieplej to na pierwszy ogień pójdą zaciski do regeneracji i tarcze bo nie mogę patrzeć na ten nalot rudej :duh: W styczniu planuję udać się na hamownie i zobaczymy co wykres wykaże :P


20191214-132141.jpg

20191214-134139.jpg


Na koniec porównanie przed montażem sprężyn i amortyzatorów i po:

20190223-153818.jpg

20191218-133731.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo dobra rzecz z tymi sprężynami. Autu było to potrzebne, teraz wygląda jak przystało na BMW.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Dzieki Aaben :cool2: Po cichu liczę, że jeszcze trochę opadnie, szczególnie przód :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
rzeczywiście przód wygląda jakby mniej siadł,ale to się jeszcze ułoży! na nowym kole będzie bajka! zazdro zrobionego rozrządu! też mnie to będzie czekać w najbliższym czasie,bo kto dba ten ma! ;) :cool2:
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich w nowym roku :wink: Jak zapowiadałem samochód trafił na hamownie w celu weryfikacji mocy silnika. Pomiar był wykonywany na wyłączonym xdrive a samochód dwukrotnie wypłuł po 237km i ok. 510nm, dodatkowo nie puścił żadnego brzydkiego czarnego bączka czy czegoś w tym stylu więc DFP musi się mieć dobrze :norty: Bardzo się cieszę, ponieważ nakręciłem się negatywnie, że będzie dużo słabsza lub jakaś mapa jest już wgrana i więcej z niej nie wycisnę :lol: W piątek jestem umówiony na chip-tuning i zobaczymy jaką moc uda się wykrzesać :D

Przed końcem roku byłem na geometrii i zwiększyłem negatyw o 2' na każdym kole - taka sugestia od mechaników, którzy twierdzili, że auto będzie się lepiej prowadzić. Wszystkie błędy poznikały więc pozostało się cieszyć jazdą :8) Wrzucam zdjęcia z hamowni i wykres.

20200109-102048.jpg

20200109-112637.jpg

Opublikowano

Ładne auto :cool2:

Ciekawi mnie jakie jest ET twoich "Breytonków"

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ładne auto :cool2:

Ciekawi mnie jakie jest ET twoich "Breytonków"

Hej, ET 30 i 35.


A więc tak.. Auto już po wirusie, jak się okazało ktoś wcześniej coś grzebał i jednak była jakaś mapa zrobiona. Finalnie wyszło 269,2km i 570,5nm, lekki niedosyt jest :P Liczyłem na tą górną granicę 280km, o której wspominał tuner a fakt, że nie doszło do 270km jeszcze swoje dołożył :roll: :lol: Autko dużo fajniej jedzie, czekam na lepszą pogodę żeby sprawdzić na suchym jak się zachowuje.

Wykrakałem ostatnim postem 'bezawaryjną' jazdę, mianowicie podczas skręcania w lewo przy wyższych prędkościach słychać stuki z okolic prawego tyłu. Szukając źródła na kanale zauważyłem luz na półosi więc zakupiłem używkę i przy okazji wziąłem też łączniki elastyczne wału bo widzałem, że moje są już mocno spękane. Montaż mam nadzieję w ten weekend.

Kolejna przykra sytuacja miała miejsce jak po pracy próbując dostać się do auta załączył się alarm i nie było w ogóle prądu w aucie. Pierwsza myśl żeby zajrzeć do akumulatora gdzie po dotknięciu kabli nagle prąd wrócił... Sytuacja powtórzyła się jeszcze 3 razy w ciągu ostatniego miesiąca więc wczoraj wytargałem akumulator posprawdzałem kable wyczyściłem klemy i sprawdziłem wszystkie połączenia i wydaję się być ok.. Mam nadzieję, że problem rozwiązany :x

Wrzucam parę zdjęć auta.. Nawet brudne zacnie się prezentuje :mrgreen: Wracając do tematu sprężyn H&R to całkiem przyjemnie to siadło :8)


20200119-084059.jpg

20200128-080300.jpg

20200130-193256.jpg

20200130-193313.jpg

20200130-193328.jpg

20200130-193341.jpg

20200130-193429.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzieję się.. Przygotowania do założenia wiosennego zestawu..

Felgi zabezpieczone powłoką GTECHNIQ C5 Wheel Armour co by zawsze tak pięknie wyglądały :lol:

20200213-163111.jpg

20200215-102425.jpg

20200215-123556.jpg

Po dłuższym namyśle zrezygnowałem z użycia zestawu foliatec do malowania zacisków. Zaciski razem z tarczami dałem do lakierowania proszkowego w srebrny kolor, spinki zacisków w ocynk.

Zamówiłem pełny zestaw naprawczy do wszystkich zacisków i teraz cierpliwie czekam żeby móc dalej działać. Oczywiście przy składaniu wrzucam już zestaw kół na lato :D



20200218-140527.jpg

20200218-143346.jpg

20200218-164945.jpg

20200218-204723.jpg

insert picture html

Opublikowano
Kup sobie 100ml lub najmniej ile się da lakieru bezbarwnego,mały pędzelek i pomaluj wszystkie nieścierne elementy. Ja tak zrobiłem na całym aucie komplet ATE i już od 3 lat ani grama rdzy. Po umyciu auta wygladaja jak nowe
Opublikowano

Panowie :? .............. te spinki zgodnie w wytycznymi BMW to się wymienia "W samochodach starszych niż 48 miesięcy".

ATE kosztują około +/-25 zl szt. i po co kombinować.

Opublikowano
Panowie :? .............. te spinki zgodnie w wytycznymi BMW to się wymienia "W samochodach starszych niż 48 miesięcy".

ATE kosztują około +/-25 zl szt. i po co kombinować.

Z malowaniem akurat miałem na myśli tarcze :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.