Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pozostałe koła wyglądaja ok, pozatym w warsztacie gośc sprawdzał ciśnienia, wiec powinno byc równo na każdym z kół, bo gdyby tak szybko uciekało to zauwazyłbym wizualnie.

A na jakiej zasadzie to wogóle działa że wie że jest za niskie ciśnienie?

Opublikowano

Poczytaj trochę o oponach ROF. Gwarantuje Ci, że gołym okiem nie zauważysz małego spadku ciśnienia. A działa to na zasadzie obrotu koła a sygnał podawany jest z ABS, poczytaj sobie na forum, pisaliśmy o tym.

 

Pzdr.

Opublikowano
Właśnie próbowałem ale nie znika... popróbuje jeszcze. A czy jak ściągałem koło i uderzałem w niego bo nie chciało zeskoczyć z piasty to mógł może wpaść gdzieś piach /syf i to może być przyczyną?
Opublikowano

Auto zlicza obroty kola i wychwytuje roznice predkosci obrotowych miedzy nimi co swiadczy o spadku cisnienia. Obrazowo to jakie kolko bedzie sie szybciej krecic: male od wozka, czy duze od samochodu? Mam nadzieje ze wiadomo o czym pisze, bo prosciej sie nie da.

Przebita opone kasujesz na postuju przy zapalonym silniku.

To wszystko w w/w temacie.

Jak dalej nie dajesz rady wykasowac to niestety musisz podjechac na kompa, bo mozliwe ze pojawila sie jakas inna usterka uniemozliwiajaca wykasowanie komunikatu przebitej opony.

Acha i jak juz dojdziesz co i dlaczego, to napisz na forum rozwiazanie. Coraz czesciej widze pojawiajace sie pytania a o rozwiazaniu problemu jest juz cisza.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Tak wiadomo o czym piszesz:)

CO prawda auto moje uległo uszkodzeniu, ale jak coś się dowiem w trakcie naprawy czy coś dodatkowego wymieniali to oczywiście napiszę.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Acha i jak juz dojdziesz co i dlaczego, to napisz na forum rozwiazanie. Coraz czesciej widze pojawiajace sie pytania a o rozwiazaniu problemu jest juz cisza.

 

Doszedłem co było przyczyną - moja niewiedza. JA naciskałem reset i czekałem , lub próbowałem ruszyć powoli jak koledzy pisali wcześniej. A poprawne kasowanie:

- zapłon

-wciskamy RESET (znika strzałka przed resetem)

-wciskamy przycisk poraz drugi i trzymamy az pokaże sie ptaszek (akceptacja)

I Po problemie, pokazał mi to gość z serwisu, bo po zmianie opon na letnie znowu zapaliła mi sie ta kontrolka i moje kasowanie nie pomagało- wiec pomyślałem ze coś sie uszkodziło i pojechałem do BMW.

 

Pozdrawiam

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja rowniez mam taki problem ;/ wczoraj jak jechalem to mi wyskoczyl ten blad. Mam BMW z 2007r z tym nowym motorem 143PS i na 19' i bez RunFlata ;/ i nie wiem jak to skasowac ;/ niby jest taka opcja RESET ale resetuje i nic ;/
piona51987
Opublikowano

błąd może sie pojawić np po wymianie opon, kół, po zmianie ciśnienia w oponach. Wtedy wtsraeczy zresetować ustawienia.

 

Ale błąd też moze pojawić sie w wyniku spoadku ciśnienia w kole czyli sygnalizacji przebitej opony. No chyba, ze czyjnik ABS jest walnięty ale to raczej objawia sie inaczej, awarią układu ABSu

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
No ABS mam sprawny, jutro sprawdze cisnie w kolach i jak cos to dobije zeby wszedzie bylo ok. I powiadasz ze po RESECIE powinno byc ok??
piona51987
Opublikowano
Musi być oki sam przerabiałem to raz na letnich różnica o 0,3 atm wyszło dopiero po rozgrzaniu opon, i drugi raz po zmianie na zimowe.Pzdr
Opublikowano
Musisz zresetować opis jest w instrukcji obsł, którą można pobrać z Forum.

 

Dzięki wielkie jeszcze raz :) Zrobiłem wszytko krok po kroku jak książka pisze i jest OK :) teraz jak będę zmieniał na zimówki to będę wiedział że trzeba zrobić tego reseta po wymianie kół :) U mnie niema tego "INIT" tylko jest "RESET" ;) ale już wiem o co chodzi :) Pozdrawiam :)

piona51987
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Tak wchodziłem na resetowanie i przytrzymywałem RESET aż zaczną się kręcić taki zegarek i było ok :)
piona51987
  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie,

 

Wymieniłem dwie opony (przód) na nowe, tylne pozostały używane. Wszystkie mają standardowy rozmiar 205/55/16.

Po kilku km pojawił mi się błąd, czerwona opona z wykrzyknikiem. Na forum znalazłem, że po wymianie opon powinienem zainicjować ten system mierzenia prędkości obrotowych kół.

Skoro tego nie zrobiłem to co dalej? Czy mi to zniknie? Przejechałem z 30km i na razie cały czas się świeci, nie da się skasować, inicjowanie systemu też nic nie daje.

A może....chociaż to już by był hardcore...system wyłapuje, że tylne opony są mniejsze bo mają znacznie mniej bieżnika???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.