Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Komunikat w bmw F20 114i N13 2012 - Napęd. Możesz kontynuować jazdę. Wykonaj kontrolę w twoim serwisie.

Błędy:

20A608 - Turbocharger - coolant pump, actuation. Pump blocked.

Błąd dotyczy dodatkowej pompy płynu chłodzącego turba.

20A501 - ?

20A502 - ?

Moje pytanie dotyczy dwóch ostatnich błędów, czego mogą dotyczyć? Nie umiem znaleźć. Może ktoś się z nimi już spotkał?

Czy możliwe, że błąd pompy wyskakuje przez wadliwy czujnik?

Błąd już raz wykasowałem, ale pojawił się kolejny raz - w obu przypadkach na dużych nierównościach przy niskiej prędkości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.