Skocz do zawartości

M52tub28 czujnik polozenia walka rozrzadu od strony dolotu


platekk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Trzeba by było podpiąć multimetr i sprawdzić czy takie ruszanie wpływa na zanik napięcia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Serce wiązki silnika :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pod hasłem wiązka silnika :wink: ale raczej nie będziesz chciał jej wymieniać, sprawdź tak jak napisałem, może to nie ma wpływu na napięcie i po prostu padł czujnik.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wyświetliła mi się kontrolka DSC i auto dusiło się na niskich obrotach. Dodatkowo nie przyspieszał jak powinien, brak kickdowna a na wyświetlaczu wyskoczył błąd Motornotprogramm. Myślałem, że to kwestia skrzyni, ale na P i N po dodaniu gazu było to samo. Po ok. godzinie zszedłem do auta żeby nagrać filmik i już wszystko było ok, dziś rano również ok, zero błędów. Myślicie, że to może być powiązane z czujnikiem i tą luźną wtyczką?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wygląda na problem z przepustnicą, ale w tym miejscu też jest jej wiązka. Nie masz przypadkiem asc? :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Objawy wskazują na przepustnicę, więc możesz do niej zajrzeć, przeczyścić styki itd.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie co do tego czujnika, a w zasadzie obudowy gniazda, która się rusza. Wczoraj byłem w warsztacie odebrać auto i z mechanikiem podpięliśmy kompa - brak błędów czujnika. Czy to może znaczyć, że wtyczka działa dobrze czy jednak mimo wszystko sprawdzić napięcie?


Tak swoją drogą to jakie powinno być to napięcie - 12V? I jak to sprawdzić, bo rozumiem, że trzeba ją wypiąć. Zrobić to na zapłonie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czujnik ma 3 piny, więc 12V, sterowanie koło 5V oraz masa. Sprawdzasz na zapłonie oczywiście :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj zabrałem się za czyszczenie przepustnicy, w sumie nie była brudna, a lekko okopcona. Tak swoją drogą co z adaptacją? Robić czy nie trzeba?


Przy okazji wyczyściłem zawór DISA, popsikałem wszystkie kostki i wtyczki kontaktem w sprayu i zerknąłem na to napięcie na gnieździe czujnika wałka rozrządu - stabilne 12V, więc tylko obudowa się rusza.


Auto niestety dalej zamulone, co jeszcze można sprawdzić? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ok 5 V też było na wtyczce? Ciekawe czy błąd pojawia się dalej. Po takich zmianach warto skasować adaptacje, aby sterownik szybciej to wyłapał, ale nie jest to konieczne, jakby przyczyną muła był uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu to po wymianie odczułbyś różnicę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Uboga mieszanka oczywiście ma wpływ na osiągi, ale z tego co pamiętam to po skasowaniu adaptacji już po przełączeniu na pb nie było zauważalnej różnicy, ale dla pewności warto odłączyć lpg (cewka przy zbiorniku) oraz zrobić trochę km na pb.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.