Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
198tys.km przebiegi w ogłoszeniu to tak dla oka, ostatni zapis w ASO to 208.829 km, zawsze lepiej kupić historię.
Opublikowano
198tys.km przebiegi w ogłoszeniu to tak dla oka, ostatni zapis w ASO to 208.829 km, zawsze lepiej kupić historię.

 

A czy prócz tego sztuka warta uwagi ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Szkód nie widać więc chyba nie było, jak lubisz manuala to warto się interesować. W przypadku gdybyś chciał szybko odsprzedać to pamiętaj,że manuale słabo schodzą. Ja osobiście nawet nie patrzą na BMW z manualna skrzynią, po co się męczyć za własna kasę ;)
Opublikowano

Kurka woda... ile trybów eco pro normal sport i SPORT + w 318d 140koni w manualu heh ale po co tyle tych trybów jak na sport+ dalej to nie jedzie :D ?

Jeszcze w automacie to może coś wyżej po obrotach ciagnie ale w manualu na co to komu, chyba dla lepszego samopoczucia kierowcy tak samo jak napis SPORT na błotniku tego cuda ze skręconą szafą :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Diesel w manualu to katorga. Dobrze mówią koledzy dobrze przemyśl wydanie swoich 50k na manual w dieslu 143 konie :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Produkcja 2014, wersja sport line, więc są odpowiednie napisy, nie każdy musi mieć ponad 400 KM do przemieszczania się, ten silnik (w standardowej wersji 143 KM, tu jest redukcja mocy) daje radę do normalnej jazdy, problemem jest skrzynia, w automacie byłoby zdecydowanie przyjemniej. Jeżeli jesteś świadomy, że pozbywasz się najlepszego elementy tego auta to jedź i sprawdzaj. Przy okazji dowiedź się co z rozrządem.


vin WBA3K11070F836510

typeCode 3K11

type 318D (EUR)

series F31 ()

serie 3

bodyType TOUR

steering LL

doors 5

engine N47T

displacement 2.00

power 105

drive HECK

transmission MECH

color MINERALWEISS METALLIC (A96)

upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ/AKZENT ROT (LCL3)

prodDate 2014-10-24

individualInteriorCode

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S2A6A 17"LM RAEDER DOPPELSPEICHE 392 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 392

S2VBA REIFENDRUCKANZEIGE Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S3AAA DACHRELING SCHWARZ Reling dachowy, czarny

S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Hak holowniczy

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable

S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Listwy wewn., wysoki połysk, czarne

S4DNA AKZENTLEISTEN KORALLROT MATT Listwy akcent., czerwień koralowa matowa

S420A SONNENSCHUTZVERGLASUNG Przyciemniane szyby

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S5DCA FONDKOPFSTUETZEN KLAPPBAR Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC), HINTEN Park Distance Control z tyłu (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S6ACA INTELLIGENTER NOTRUF Inteligentne połączenie ratunkowe

S6AEA TELESERVICES Teleservices

S6AKA CONNECTEDDRIVE SERVICES Connected Drive Services

S6AMA REAL TIME TRAFFIC INFORMATION Real-Time Traffic Information

S6ANA CONCIERGE SERVICES Concierge Services

S6APA REMOTE SERVICES Remote Services

S6NSA KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON Komfort. telefonia z rozsz. smartfonem

S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

P7ACA SPORT LINE Sport Line

P7S9A CONNECTEDDRIVE SERVICES PAKET Connected Drive Services Paket

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE Dummy-SALAPA

S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu

S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy

S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski

S9AAA AUSSENHAUTSCHUTZ Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:cool2:

Daje do oceny... - więc pewnie nie jest świadomy.

Jak nie jeździł BMW (lub jeździł daaawno temu) to nie wie, że ten automat ZF w BMW jest lepszy, szybszy, trwalszy (więc i tańszy) w eksploatacji niż manual.

O wygodzie nie wspominając.


Dużo złego zrobił w tym zakresie też VAG ze swoim dsg w VW i s-tronicu w Audi... :mad2:

Przy energicznej eksploatacji lub z mocniejszym silnikiem gubią się i szarpią na potęgę, a potem jeszcze trzeba wymieniać sprzegła (to zawsze) - za worek forsy, trafi się jakaś mechatronika, aktualizacja, sterownik i potem tak to wygląda... :oops:

Ale dsg i s-tronic to nie automat - tylko że to dwusprzęgłowa zautomatyzowana skrzynia mechaniczna... :|

Dopiero w najporządniejszych VAG-ach mamy automat ZF (tego co nowożytne BMW ma zawsze) - o tym już wie niezbyt wielu. :norty:

No ale wielu też myśli, że nowy Passat, Tiguan czy Q5 to porządne samochody... :oops:

Dowiedzą się o tym około 100 - 150 tys. a najpóźniej przy 250 tys. km.

Taka sytuacja...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Powoli też będę się przymierzał do wymiany e90 na f30. Wiadomo, że więcej mocy= większa frajda z jazdy, ale jak jest z eksploatacją nowych silników 328i, czy 325d?

Co polecalibyście jako kompromis pomiędzy frajdą, a kosztami (chodzi mi o całe utrzymanie wraz z paliwem, ceną zakupu, itp.)? Będę przesiadał się z e90 około 150km w manualu.



Jak jest z podniesieniem mocy z tych 143km?

Opublikowano

Moje zdanie takie że lepiej kupić dwa lata starsze auto ale np z małym przebiegiem za te samą kase ale R6 niż R4 - wieksza dynamika a spalanie prawie identyczne czyli bezpieczeństwo, mniej wysilony samochód i dłużej posłuży, kultura pracy też inna a i przy odsprzedaży też lepiej trzymają cene. Jasne że możesz zrobić chipa w R4 i dynamika wzrośnie ale nadal to nie będzie to samo co R6 seryjne i podatność na awarie wzrośnie.

Z tego co słyszałem opinie od ludzi to 328i brzmi jak kosiarka i są to awaryjne jednostki których nie polecają, z serii F poleciłbym 335i/340i albo 330d/335d a jeśli już ma być budżetowo R4 to jak najmniejszy przebieg z pewną historią ale takie sztuki też swoje kosztują i kółko się zamyka :)

To jest ten problem że BMW serwis swoje kosztuje, to nie toyota że lejesz paliwo i jeździsz



jeździłem kiedyś e46 320d 150KM i po przesiadce z opla tigry to był dla mnie skok w kosmos więc i takie auto potrafi cieszyć- wszystko zależy od pktu odniesienia :8)

tyle że współczesne bmw nie są już tak trwałe jak bmw z ery e46/ e39 , tam miałem 300k na budziku i nic się nie psuło

Opublikowano

Vappor dzięki za rzeczową odpowiedź, natomiast 335i/340i albo 330d/335d to chyba jednak zupełnie inna półka cenowa niż 320d. Też jestem zdania, że lepiej kupić starsze auto ale we wskazanym przez Ciebie przykładzie wydaje mi się, że różnica będzie sporo większa niż 2 lata. Mogę się mylić, bo temat f30 dopiero zaczynam zgłębiać.



Z 328i też mam trochę zagwozdkę, bo ma 245km, czyli więcej niż większość "starych" r6, ale jak z trwałością, itp...


Różcnic BMW vs np. Toyota jestem świadomy. Zastanaiwam się jeszcze nad jakimś dobrze wyposażonym R6 e91 z końca produkcji, ale takich sztuk za wiele nie ma i cenowo też wysoko stoją.

Tyle, że zamierzam pojeździć samochodem kilka lat, więc e90 będzie trochę "stare".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.