Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Brak zdjęć pod kątem 90 stopni, ale nawet na tych widać różne barwy nadwozia.

Poproś o zdjęcia otwartej komory silnikowej i wstaw tu.

Włoskie stereotypy znasz, nie będę powtarzał.

No i sprawdź przebieg...


Rozkodowany VIN: WBAVS11010AG95216

Prod. Date 2005-07-04

Type 325I OL (EUR)

Series E91 (3 Series)

Body Type TOUR

Steering Left Hand Drive

Engine N52

Displacement 2.50

Power 160kw / 218hp

Drive HECK

Transmission Automatic

Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22)

Upholstery LEDER DAKOTABEIGE (LCB4)


Editions and packages

P7RPA Advantage package

P7RSA Package Comfort


Comfort and interior equipment

S402A Electric panoramic roof

S431A Interior mirror with automaticdip

S441A Smoker package

S4ABA Fine wood trim burr walnut

S4AEA Armrest front retractable


Multimedia

S609A Navigation system Professional


Driver assistance and lightning

S502A Headlight cleaning system

S507A Park Distance Control PDC rear

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S544A Cruise control with brake function

S563A Light package

S520A Fog lights

S548A Kilometercalibrated speedometer


Wheels and drive

S205A Automatic transmission

S240A Leather steering wheel

S249A Multifunction f steering wheel

S2BGA BMW alloy wheel double spoke 161


Environment and safety

S302A Alarm system

S386A Roof railing

S855A Language version Italian

S863A Retailer Directory Europe

S877A Delete crosspattern operation

S884A Onboard literature Italian

S8SBA Telematics access requestcountryspec

S8SPA Control unit COP

S321A Exterior parts in vehicle color


Other equipment

S999A Job order management HEA

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Wysłałem prośbę o zdjęcie silnika. Wrzucę jak otrzymam. Co do przebiegu mam zdjęcie faktury z BMW z 30.07.2018 z przebiegiem 162tyś. Jutro będę znał więcej konkretów z ASO.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wysłałem prośbę o zdjęcie silnika. Wrzucę jak otrzymam. Co do przebiegu mam zdjęcie faktury z BMW z 30.07.2018 z przebiegiem 162tyś. Jutro będę znał więcej konkretów z ASO.

Najpierw to sprawdź ile miała 10 lat wcześniej, np w roku 2008...

To kilkunastoletnie samochody klasy średniej, przy tej cenie to byłby niemal okazja roku...


Poza tym już pytałem, spytam ponownie - dowiedziałeś się czemu jest łaciata ?


Jeśli chodzi o przebieg to możesz użyć taniego raportu :

www_auto-records_com

lub raportu o wiele dokładniejszego:

www_bimmer-check_com


Warto, to grosze...

Żeby potem nie było, że te 200 miała na końcu gwarancji...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Tak jak mówiłem jutro będę miał konkrety od znajomego z ASO więc będę też wiedział jakie były przebiegi zarejestrowane. Co do łaciatej, na których zdjęciach to widzisz? Chętnie zapytam sprzedawcę o konkrety, tylko sam tego nie dostrzegłem.
Opublikowano
I jest potwierdzenie, wychodzi na to że przebieg OK. Do 2012 roku był regularnie serwisowany w ASO, ostatni stan na rok 2012 to 99846km, a kolejna wizyta 30.07.2018 i stan licznika to 162554km.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To sprawdzać i kupować, ciekawa wersja.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Jestem po oględzinach, niestety zawiedziony.


Plusy? Przebieg, wnętrze, wyposażenie.


Minusy? Malowany cały dookoła, co nie jest dla mnie problemem, ale miejsca gdzie grubość wskazuje nie tylko malowanie ale też szpachel już tak, tym bardziej że sprzedający o tym nie wspomniał. Pęknięty wahacz, brak zaślepki nadkola przy kloszu lampy - kable odsłonięte na wszystko i też zresztą te kable poklejone taśmą izolacyjną. Z poważniejszych rzeczy - automat zmienia dziwnie biegi, 1,2,3 elegancko, powyżej bardzo nieregularnie, np. ostatni bieg wrzucił przy 4,5tys obrotów, a od zera ten sam nacisk na pedał |(delikatny).


I jeszcze jeden minus - mułowate auto. Przy 218KM to powinien mnie wbijać w fotel, a papa powinna się sama cieszyć. Jechałem tam 150km z Poznania, citorenem, który ma 110KM i miałem wrażenie że ten Citroen mocniej wbijał w fotel. Mega dziwne.


I najlepsze na koniec! Pan nie zgodził się na podłączenie komputera, powiedział że jakby to miał być czynnik rzutujący na kupno auta to może wtedy pozwoli. Dziwne :)


Mi mój mechanik odradził, może ktoś inny się skusi. Szkoda tylko poświęconego czasu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przecież tydzień temu pisałem:

Poza tym już pytałem, spytam ponownie - dowiedziałeś się czemu jest łaciata ?

A Ty wtedy odpowiedziałeś:

Co do łaciatej, na których zdjęciach to widzisz? Chętnie zapytam sprzedawcę o konkrety, tylko sam tego nie dostrzegłem.

Przecież na zdjęciach było widać złą jakość naprawy blacharsko lakierniczej różnych elementów nadwozia.

Więc sam sobie zafundowałeś stratę czasu i niepotrzebny wydatek na wyjazd.

Więc nie rozumiem rozgoryczenia...


Co do całego pomysłu : w BMW E9x - jak 6 cylindrów to albo 335i w benzynie albo diesel 3.0d.

A jak ma być względnie tanio i wystarczająco dobrze to diesel 4cylindrowy.

Jak kupisz niezmęczonego to banan na buzi będzie...

Posłuchaj bardziej doświadczonych.

Taniej wyjdzie niż uczyć się na własnych błędach.


PS.

Te wszystkie 316i, 318i, 320i czy 325i zostaw dla innych.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Przecież na zdjęciach było widać złą jakość naprawy blacharsko lakierniczej różnych elementów nadwozia.

Tak jak było widać po mojej odpowiedzi, ja tego na zdjęciach nie widziałem i dlatego poprosiłem o doprecyzowanie, o które konkretnie zdjęcia/elementy chodzi. Sprzedawca wspomniał o robionym prawym przodzie, więc uznałem że pewnie to kolega z forum miał na myśli. Trudno, swoje poświęciłem, ale taka cena poszukiwań samochodu.

 

A jak ma być względnie tanio i wystarczająco dobrze to diesel 4cylindrowy.

Zanim zacząłem porządne poszukiwania doradzałem się kolegów w innym wątku na forum, na podstawie mojego rocznego przebiegu doradzili żebym zdecydowanie brał benzynę. Rocznie robię 20-25kkm, ale na co dzień jeżdżę po mieście (Poznań) i dojeżdżam do pracy 10km, ale nie żadnymi "S"kami tylko normalną drogą z ograniczeniem 70km/h. W związku z tym diesel z DPF może być kiepskim pomysłem. Jak nie wylecę w ciągu tygodnia czy dwóch poza Poznań to pewnie nawet nie zacznie się wypalać, a zapcha się przez bardzo krótkie odcinki.


Może masz inne zdanie na ten temat i na Twój stan wiedzy mimo wszystko lepiej na moim miejscu celować w diesela, chętnie posłucham i może zmienię zdanie :cool2: .

Opublikowano

Z tym wbijaniem w fotel to jest normalne, że go nie ma :)

Gdy kupiłem swoje 325i (e30) to się go bałem, gdy wsiadłem do 330xi (e46) to stwierdziłem, że to auto dla dziewczynek, a teraz szukam tych 306 koni i za bardzo nie mogę znaleźć.

Powód jest prozaiczny silniki BMW te sześciocylindrowe oddają liniowo moment obrotowy, sprawiają wrażenie, że są niemrawe a tak naprawdę sprawnie jadą. To zasługa tym podwójnych vanosów, velvetroników etc. Stare BMW tego nie miały dlatego można się było ich bać :). Szczególnie da się to odczuć gdy przesiądziemy z się z diesla, który "kopie" momentem obrotowym często tylko z pozoru.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli kupisz e9x w niezmęczonym dieslu N47, profilaktycznie zadbasz o rozrząd (wymiana około 3.ooo zł), olej silnikowy będziesz zmieniał co 15.ooo km kupując go u najpewniejszego dostawcy jakiego znasz oraz obiecasz sobie, że nie będziesz jeździł na palącej się kontrolce check oraz rezerwie paliwa to Twoje BMW nie będzie miało absolutnie problemów z DPF.

To nie Opel czy Ford.

A w związku z tym, że teraz diesel jest "bee" (przecież jesteś rozumnym człowiekiem i zdajesz sobie sprawę, że Ci Niemieccy hipokryci na swojej aferze ZNOWU muszą zarobić), zamiast kupić byle co w benzynie (w tamtych latach ich sprzedaż w salonach była stosunkowo mała), kup porządnego zadbanego diesla.

Potem zrób porządną diagnostykę i remap z hamownią (ja robię tak wszystkie swoje diesle od lat w www_goodhope_pl w Dobrej Nadziei koło Pleszewa - nie wyrzucając EGR i nie wycinając DPF) i będzie latać to, że hej.

Przy okazji - to czy N52 w 325i poradzi sobie NA DRODZE z N47 320d + remap poddaję pod wątpliwość.

Zobacz tu:



PS1.

Starsze diesle 2.0d M47 są jeszcze trwalsze, ale to stare silniki, więcej palą, mniej żywiołowo reagują na pedał gazu niezależnie od mocy.

PS2.

Kupując BMW z silnikiem 325i wydasz najprawdopodobniej więcej pieniążków na naprawy i montaż LPG niż na 316d/318d/320d N47 z rozrządem i remapem.

PS3.

Podkreślam - ta sytuacja dotyczy serii 3 w nadwoziu E9x.

Pamiętaj też, że w E9x najlepsze są: 335i oraz 335d/330d/330xd/325d.

Oczywiście nie w tym budżecie...


Ale NAJWAŻNIEJSZY jest zakup DOBREJ sztuki.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Dzięki za pomoc :), w takim razie rozejrzę się również za dieselami. Spalanie w M47 mi nie straszne także jeśli będzie egzemplarz warty uwagi z tym silnikiem to również się jemu przyjrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.