Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć,

Zaczęła mi gwizdać turbina i to dość mocno tak jak by ułamała się jakaś łopatka.

Jak w temacie mam F10 2.0D z dwiema turbinami, auto ma około 230 tyś km i turbo od nowości nie było robione.


Z waszego doświadczenia pada częściej małe czy duże turbo?

Czy może na moje nieszczęście zazwyczaj od razu dwie :(


Auto wstawiam 23 sierpnia do serwisu

Edytowane przez jakimoto
Opublikowano

Jesli masz 525 2.0 to masz silnik N47.

Ale do rzeczy, mam ten sam silnik, miałem już przygode z turbo, co prawda skończyło się na wymianie osprzetu (zbiornikczki, przewody, jakieś siłowniki), ale jak czytałem o tych silnikach i turbinach to większość awarii dotyczy małego turbo, które pracuje od samego dołu obrotów, więc przez większość czasu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I nie boisz się jeździć ?

Aso na gwarancji wymienialo cale silniki jak male turbo wrzucalo srubke do silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.