Skocz do zawartości

Pompa wtryskowa BMW E45 320d M47 common rail brak ciśnienia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Tak jak napisałem w temacie brak ciśnienia na listwie common rail. Auto BMW E46 320d M47

Problem powstał po zgaśnięciu auta w czasie jazdy, dodam że auto jest syna który zazwyczaj jeździ tak że zawsze brakuje mu paliwa ( na styk ) .

Po dolaniu paliwa auto już nie odpaliło.

Sprawdziłem

- pompę w zbiorniku.

- filtr

- była próba odpalania na plaku odpalał jak podawałem plaka potem gasł.

- próbowałem odpowietrzać na wtryskach lecz z tego co wiem nie odpowietrzy się jeżeli pompa jest zapowietrzona.

Moje pytanie

- jak odpowietrzyć pompę

- czy przyczyną może być zawieszony zawór elektryczny

Dziękuję z góry za każdą informację

Dodam że nie mam pompy VP44 proszę nie pisać o tej pompie.

Opublikowano

Problem rozwiązany.

Jakiś gad nadgryzl przewód po pompy paliwowej tej przed filtrem i raz łączyło raz nie . Pomiary robilem miernikiem dlatego wychodzily bzdury.

Po ściągnięciu osłony wyszlo szydło z worka sze kabel trzymal sie na 2 mitkach

Opublikowano

Witam ponownie.

Jednak nadal auto nie pali, juz dostaje glupawki . Dzis ponownie wyciągnąłem pompę podprogowa i sprawdzilem ciśnienie. Z braku odpowiedniego ciśnieniomierze wykozystalem zegar z pistoletu do pompowania tam skala jest bar i psi po podaniu paliwa przez pompe wyszlo 7,4 bar w necie wyczytalem ze ma byc pozyzej 4 bar . Nie wiem czt to ok czy nie.

Wykrecilem ponownie zawor regulacji cisnienia, podlaczylem pod akumu. i zawór dziala znaczy elektromagnes zaciska .

Pomóżcie jakas radą bo mechanicy z ktorymi rozmawialem każą wymieniac prawie wszystko, czyli pompe wtryskowa progowa czujniki cisnienia na CR . Mysle ze nie tedy droga .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początek podaj błędy i zrób test przelewowy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Co do błędów nie pokazuje żadnego.

Na początku pokazywał błąd czujników na listwie, błąd zaworu regulacji ciśnienia na pompie , błąd regulacji turbo.

Spowodowane to było nadpalonymi 2 bezpiecznikami tymi co są koło komputera. Po wymianie wszystko wróciło do normy.

Co do próby przelewowej tu jest problem ponieważ nie podaje mi paliwa na wtryski, a jak poda to tak mizernie.

Mam znowu kilka pomysłów

- nieszczelność na zaworach powrotnych wtryskiwaczy ??? mało prawdopodobne

- zawór regulacji ciśnienia działa po podaniu napięcia lecz nie trzyma ciśnienia i puszcza na

wyłączonym.

- na pompie wtryskowej któryś z zaworów się podwiesił lub uszkodził


Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierwszy typ to zawór na pompie, ale ogólnie błędy zapisuje się aby je ewentualnie pokazać, oczywiście odczytane w inpa, tam są dodatkowe informacje.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Wymienilem zawór na pompi i nadal nic.

Lecz ciekawi mnie jedna rzeczy dlaczego pompa podprogowa caly czas chodzi tak jakby nie miala oporu i pchala spowrotem paliwo do zbiornika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.