Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Moja BMK-a czasami odpala na dotyk, czasami kreci i nie zapala. Zwykle przy 3-4 probie odpalenia silnik zaskakuje. Rozrusznik kreci normalnie. Napiecie akumulatora jest ok.

Wyskakuje mi blady P2501, P24DD, P2505. Po wykasowaniu błędów, jeśli samochod odpali bledy sie nie pojawiaja. Wyskakuja tylko jesli jest kilka prob odpalenia.


Bylem u mechanika wykasowal mi bledy i powiedzial ze mam przyjechac na lawecie jak nie bedzie mi chcial odpalic :( . Bo przy jego probach samochod odpalal na dotyk.

Problem mam juz od ponad roku.


Czy moze to byc wina akmulatora?

Znacie kogos w trojmiescie lub okolicach kto moglby mi pomoc rozwiazac ten problem?


pozdrawiam Maciej

Opublikowano

Cześć !!! Chciałbym się przyłączyć do tematu mam podobna sytuacje po wymianie oleju i filtrów, włącznie z paliwowym. przy włączeniu zapłonu wywala mi błędy : „podwozie. Jedz wolno” i „ układ paliw. Możesz kontynuować jazdę „ przy próbie odpalenia auto kręci nie pali:( Po kilku próbach moje marzenie odpali ale nie działa prawa cześć zegarów (obrotomierz, wskaźnik paliwa). Mam kilka screen z kodami błędów i komunikatami pytanie tylko czy mogę liczyć na wsparcie doświadczony użytkowników lub podanie namiarów na serwis, który nie będzie się uczył na moim autku w okolicach Radomia.


Z góry dziękuje :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniałeś sam czy u mechanika ? Może układ paliwowy zapowietrzył się ?
Opublikowano
Cześć !!! Chciałbym się przyłączyć do tematu mam podobna sytuacje po wymianie oleju i filtrów, włącznie z paliwowym. przy włączeniu zapłonu wywala mi błędy : „podwozie. Jedz wolno” i „ układ paliw. Możesz kontynuować jazdę „ przy próbie odpalenia auto kręci nie pali:( Po kilku próbach moje marzenie odpali ale nie działa prawa cześć zegarów (obrotomierz, wskaźnik paliwa). Mam kilka screen z kodami błędów i komunikatami pytanie tylko czy mogę liczyć na wsparcie doświadczony użytkowników lub podanie namiarów na serwis, który nie będzie się uczył na moim autku w okolicach Radomia.


Z góry dziękuje :)

Wrzuć zrzuty jakie wypluł błędy

Opublikowano
Wymieniałeś sam czy u mechanika ? Może układ paliwowy zapowietrzył się ?

Wymieniałem u mechanika! Zapytałem pana na koniec czy o czymś nie zapomniał odpowiedział, że nie i kazał mi odpalić auto,odpaliłem. Później wykasował mi inspekcje wróciłem do domu. Następnego dnia komunikaty jw.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trzeba posprawdzać wszystko dookoła tam gdzie było grzebane, może jakiś przewód elektryczny, masowy poluzował się.
Opublikowano

Dziś się pokusiłem i sprawdziłem bezpieczniki w bagażniku i pod schowkiem pasażera. Pod schowkiem jeden był spalony (20A) wymieniłem ale bez zmian. Jak specjalista wymieniał filtr paliwa to pod osłona szedł taki przewód tak jakby do sąd w układzie wydechowym. Sprawdzę jeszcze to bo pozostałe punkty gdzie pan miał styczność już przejrzałem. Okazało się też że zatrzask rury idącej od filtra powietrza był urwany :( powstała mała nieszczelność ale ścisnołem opaską.

A czy jest ktoś w stanie rozszyfrować mi te kody błędów, do których wysłałem wcześniej link ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Użyj tej wyszukiwarki błędów: https://bmwfault.codes


Też ułamałem kiedyś ten ząbek od rury powietrza i dziurę zakleiłem poxipolem żeby nie było nieszczelności.

Opublikowano
Spalony bezpiecznik to 54 - zapalniczka. Co do wykasowania błędów nie mam kabla ani softu. Zastanawiam się czy jest sens inwestować w sprzęt( kabel i soft - jakie koszty) ? Wstępnie umówiłem się na wtorek z mechanikiem rekomendowanym przez kilka osób. Jeżeli czegoś się dowiem nie omieszkam opisać temat. Stawiam na styki, przetarty przewód, wilgoć(trochę padało w tym okresie) tak wnioskuje po kodach błędów. Jak będzie zobaczymy ?
Opublikowano
Spalony bezpiecznik to 54 - zapalniczka. Co do wykasowania błędów nie mam kabla ani softu. Zastanawiam się czy jest sens inwestować w sprzęt( kabel i soft - jakie koszty) ? Wstępnie umówiłem się na wtorek z mechanikiem rekomendowanym przez kilka osób. Jeżeli czegoś się dowiem nie omieszkam opisać temat. Stawiam na styki, przetarty przewód, wilgoć(trochę padało w tym okresie) tak wnioskuje po kodach błędów. Jak będzie zobaczymy ?

Jak najbardziej warto zainwestować plus aplikacja Btool bez dwóch zdań uwierz mi ze bardzo potrzebne, a co do kabla to koszt około 30 zł jeżeli zrobisz sobie sam kabel.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzisiaj odebralem samochód od mechanika. Samochód miał podłączony komputer w czasie kiedy silnik kręci a nie odpala ale panowie nie wskazali jednoznacznej przyczyny tego stanu rzeczy. W czasie kręcenia nie pojawia się w ogóle ciśnienie na listwie paliwowej. Kiedy w końcu zaskakuje ciśnienie jest prawidłowe.

Przeczyszczony został czujnik położenia wału, czujnik listwy paliwowej oraz odświeżone styki tych czujników. Jak dotąd problem się nie pojawił, jeśli przez kolejne dwa tygodnie problem się nie powtórzy uznam sprawę za rozwiązana. :lol:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Problem z zapalaniem zniknął, od dobrych dwóch tygodni zapala za każdym razem na dotyk. Po wizycie u mechanika jeszcze wystąpił kilka razy. Rozwiązaniem okazało się być rozłączenie i psiknięcie contact clenerem przyłączy modułu sterowania pompa paliwowa w bagażniku. Pozdrawiam :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.