Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema !

Posiadam E36 po swapie na m54b30. Przygotowuję ją do amatorskiego driftu i z racji, że zaczynam coś upalać na torze, dużo ludzi poleciło mi założenie wskaźnika temperatury oleju. Dowiedziałem się, że w m54 najłatwiej jest wpiąć się w podstawie filtra oleju, ponieważ oryginalnie są tam dodatkowe zaślepione otwory. Tak wygląda zdemontowana podstawa filtra:

41c7c5afcc951.jpg

7e6678657554a.jpg

Domyślam się, że chodzi o te duże śruby Torx, tylko teraz pytanie w który otwór lepiej się wpiąć górny, czy dolny.

Wiem też, że w tym silniku oryginalnie montowany jest czujnik temperatury oleju i pomyślałem, że w e36 może być on nie potrzebny i mógłbym go zastąpić tym dodatkowym do wskaźnika, czy nie będzie w tym momencie problemów z komputerem ?

Może ktoś przerabiał już ten temat i ma jakieś cenne wskazówki ? :|

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ta czarna kostka to czujnik temperatury oleju :cool2: nic nie kręć
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.