Skocz do zawartości

30d czy 40i


słonik40

Rekomendowane odpowiedzi

Podając wartość rezydualna i % wartość raty podawaj wysokość wpłaty i okres trwania leasingu .

Inaczej to nie ma sensu.

Co do wypadnięcia z produkcji to Sq7 z nowym , rewelacyjnym dieslem V8 4,0 Tdi z miękka hybryda 48V tez wypadł na ponad rok z produkcji przez wejście normy WLTP a w Porsche to produkowany . Teraz wrócił przy okazji lci Q7 i wskoczył do Sq8. I znowu achom i echom nie będzie końca .

Co do leasingu jak ja zamawiałem i odbierałem ( październik/grudzień 2018 ) swoją M50d to nie było żadnego promocyjnego finansowania . Mam w zwykłym operacyjnym w BMW FS. Ja jestem z FS mega zadowolony , to moje kolejne finansowanie , drugie auto tez mam w FS. Sam koszt leasingu to nie wszystko , śmiem twierdzić ze nigdzie tak błyskawicznie i bezproblemowo nie robi się cesji , wcześniejszych i przedterminowych wykupów , o mega błyskawicznej decyzji i to przy drogich autach nie wspominam. Nie jest najtaniej ale dla mnie No1

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypadnięcia z produkcji to Sq7 z nowym , rewelacyjnym dieslem V8 4,0 Tdi z miękka hybryda 48V tez wypadł na ponad rok z produkcji przez wejście normy WLTP a w Porsche to produkowany . Teraz wrócił przy okazji lci Q7 i wskoczył do Sq8. I znowu achom i echom nie będzie końca .

Przecież Porsche odpuściło silniki z traktorów, a V8 wcale nie było rewelacyjne - raczej bezpłciowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porsche będąc częścią wielkiego koncernu posiadającego kilka innych marek o charakterze typowo użytkowym musi zaznaczyć swoją odrębność ,inność i sportowosc.

Co do bezpłciowosci to piszemy tu o dieslu w dużym , użytkowym rodzinnym suvie a nie w sportowym sedanie jak Panamera, tu nikt nie twierdzi ze diesel pasuje, wręcz przeciwnie.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Michael doczytałem właśnie i faktycznie rZad podpisał właśnie taka ustawę dla silników do 3,5 litra. BMW wprowadza miekkie,hybrydy do wszystkich silników a to oznacza ze auta z r6 powinny być o te 8 procent tańsze. Ciekawe czy zobaczymy to w cennikach czy salony zagarną te kasę dla siebie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Michael doczytałem właśnie i faktycznie rZad podpisał właśnie taka ustawę dla silników do 3,5 litra. BMW wprowadza miekkie,hybrydy do wszystkich silników a to oznacza ze auta z r6 powinny być o te 8 procent tańsze. Ciekawe czy zobaczymy to w cennikach czy salony zagarną te kasę dla siebie...

 

Jak beda chciały zagarnac dla siebie to zamowisz zagranica w cenie netto i sam (leasing za Ciebie) oplacisz wymagane podatki. Brokerzy by sie ucieszyli z pazernosci salonow.

Mysle rowniez ze popularnosc wersji 25d spadnie bo roznica w cenie miedzy 25d a 30d powinna znaczaco spasc (jesli 30d bedzie miekka hybryda).

Edytowane przez Michael1916
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podając wartość rezydualna i % wartość raty podawaj wysokość wpłaty i okres trwania leasingu .

Inaczej to nie ma sensu.

Co do wypadnięcia z produkcji to Sq7 z nowym , rewelacyjnym dieslem V8 4,0 Tdi z miękka hybryda 48V tez wypadł na ponad rok z produkcji przez wejście normy WLTP a w Porsche to produkowany . Teraz wrócił przy okazji lci Q7 i wskoczył do Sq8. I znowu achom i echom nie będzie końca .

Co do leasingu jak ja zamawiałem i odbierałem ( październik/grudzień 2018 ) swoją M50d to nie było żadnego promocyjnego finansowania . Mam w zwykłym operacyjnym w BMW FS. Ja jestem z FS mega zadowolony , to moje kolejne finansowanie , drugie auto tez mam w FS. Sam koszt leasingu to nie wszystko , śmiem twierdzić ze nigdzie tak błyskawicznie i bezproblemowo nie robi się cesji , wcześniejszych i przedterminowych wykupów , o mega błyskawicznej decyzji i to przy drogich autach nie wspominam. Nie jest najtaniej ale dla mnie No1

 

10% i 36 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości sprawdziłem październikowe kalkulacje.

X4 M40i rata 1,15%, rezydual 57,5; X5 30d rata 1,04%, rezydual 61,6.


50i może podejść pod warunki podobne do M40i.

Te 61,6% rezydual na 30d wychodzi rewelacyjnie. Dla porównania na M5 wychodzi 45%

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podając wartość rezydualna i % wartość raty podawaj wysokość wpłaty i okres trwania leasingu .

Inaczej to nie ma sensu.

Co do wypadnięcia z produkcji to Sq7 z nowym , rewelacyjnym dieslem V8 4,0 Tdi z miękka hybryda 48V tez wypadł na ponad rok z produkcji przez wejście normy WLTP a w Porsche to produkowany . Teraz wrócił przy okazji lci Q7 i wskoczył do Sq8. I znowu achom i echom nie będzie końca .

Co do leasingu jak ja zamawiałem i odbierałem ( październik/grudzień 2018 ) swoją M50d to nie było żadnego promocyjnego finansowania . Mam w zwykłym operacyjnym w BMW FS. Ja jestem z FS mega zadowolony , to moje kolejne finansowanie , drugie auto tez mam w FS. Sam koszt leasingu to nie wszystko , śmiem twierdzić ze nigdzie tak błyskawicznie i bezproblemowo nie robi się cesji , wcześniejszych i przedterminowych wykupów , o mega błyskawicznej decyzji i to przy drogich autach nie wspominam. Nie jest najtaniej ale dla mnie No1

 

10% i 36 miesięcy

 

Niezła oferta...17,5% rabatu ? Na produkcje czy stock ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podając wartość rezydualna i % wartość raty podawaj wysokość wpłaty i okres trwania leasingu .

Inaczej to nie ma sensu.

Co do wypadnięcia z produkcji to Sq7 z nowym , rewelacyjnym dieslem V8 4,0 Tdi z miękka hybryda 48V tez wypadł na ponad rok z produkcji przez wejście normy WLTP a w Porsche to produkowany . Teraz wrócił przy okazji lci Q7 i wskoczył do Sq8. I znowu achom i echom nie będzie końca .

Co do leasingu jak ja zamawiałem i odbierałem ( październik/grudzień 2018 ) swoją M50d to nie było żadnego promocyjnego finansowania . Mam w zwykłym operacyjnym w BMW FS. Ja jestem z FS mega zadowolony , to moje kolejne finansowanie , drugie auto tez mam w FS. Sam koszt leasingu to nie wszystko , śmiem twierdzić ze nigdzie tak błyskawicznie i bezproblemowo nie robi się cesji , wcześniejszych i przedterminowych wykupów , o mega błyskawicznej decyzji i to przy drogich autach nie wspominam. Nie jest najtaniej ale dla mnie No1

 

10% i 36 miesięcy

 

Niezła oferta...17,5% rabatu ? Na produkcje czy stock ?

 

Wtedy to była oferta na stock, na produkcję bardzo podobnie. Ale była to rozmowa o 30d albo 40i. Zobaczymy co się zmieni w przypadku oferty na 50i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości sprawdziłem październikowe kalkulacje.

X4 M40i rata 1,15%, rezydual 57,5; X5 30d rata 1,04%, rezydual 61,6.


50i może podejść pod warunki podobne do M40i.

Te 61,6% rezydual na 30d wychodzi rewelacyjnie. Dla porównania na M5 wychodzi 45%

 

Ciekawe jak w przypadku M50i. Gdyby to był poziom 57-58 % to super. Np. w PKO na SVR maksymalnie 50% i 1,44% rata przy 10% i 36 msc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja kupowałem GO5 to nie było takich „rarytasów” nawet na 30d które początkowo brałem tez pod uwagę.

Wrzuć screena tych ofert na ponad 50% czy tym bardziej ponad 60% :shock: rezyduala bo to ciezko uwierzyć ze Leasing pozafabryczny (PKO jak napisałeś w tym przypadku ) i jeszcze na takiego dziwoląga jak Jag SVR .

Przełom zeszłego i tego roku nie dawał takich rewelacyjnych ofert, może dlatego ze zmieniały się przepisy i popyt był b. duży .

Edytowane przez Fino

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja kupowałem GO5 to nie było takich „rarytasów” nawet na 30d które początkowo brałem tez pod uwagę.

Wrzuć screena tych ofert na 50% rezyduala bo to ciezko uwierzyć ze Leasing pozafabryczny (PKO jak napisałeś w tym przypadku ) i jeszcze na takiego dziwoląga jak Jag SVR .

Przełom zeszłego i tego roku nie dawał takich rewelacyjnych ofert, może dlatego ze zmieniały się przepisy i popyt był b. duży .

 

45% to jest maksymalny standard, 50% można podciągnąć jeśli miałeś już leasing w PKO i spłacałeś go terminowo. Taką informację dostałem od doradcy PKO, który pracuje w Jagu. W następnym tygodniu dostanę dokładne liczby od PKO na specyfikację, którą zarezerwowałem, więc będę mógł to potwierdzić w 100%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zazwyczaj oferta na dziendobry różni się od ostatecznej wersji z decyzji zatwierdzonej przez analityków .

Zwłaszcza w ofertach leasingowych poza fabrycznych.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie :) 50i z 17 litrami jakoś w suvie familijnym trochę kosmicznie mi brzmi :)

Ale tez się przyznam ze zacząłem kombinować z konfiguratorem hehe. Mam podobno czas do jutra na zmiany bo wchodzi na styczniowa produkcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zalezy jak jezdzicie panowie. Jak duzo tras to takie spalanie jak w M50i jest uciazliwe i kosztowne. Jesli jednak wiecej miasta i nie robicie po 30-50kkm rocznie to takie 530 konne V8 w porownaniu do 400 konnego diesla R6 wydaje sie byc wrecz okazja - cena ta sama!

Do tych co jeszcze nie zamowili: wyglada na to ze od przyszłego roku akcyza idzie w dół na hybrydy. BMW wiekszosc silnikow bedzie w ciagu paru miesiecy miała z wiekszym badz mniejszym wspomaganiem elektrycznym. Przy konfiguracji za 0,5mln bedzie taniej o ok.50000zl. Moze warto chwile poczekac z zamowieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To może moje 3 gorsze chociaż chciałem się nie wtrącć...

Samochód jak każda zabawka dużego chłopca bawi na początku. Po tygodniu, może miesiącu okazuje się, że z M50i używamy normalnie 30% mocy a coraz bardziej wku...a nas ciągle świecący się komunikat "polecane stacje benzynowe" :lol:


Ja zamawiałem "przedpremierowo" i były tylko 3 silniki w dodatku praktycznie "wyrywaliśmy sobie" sloty z rąk! M50d wydało mi się zbyt drogo wycenione i z punktu widzenia j.w. zbędne. Jednak założę się, że gdyby było wtedy 40d to bym poszedł w tym kierunku. Wersji 40i obawiałem się po doświadczeniach z innymi benzynowymi silnikami (zasięg no i samo spalanie). Być może niesłusznie ale na etapie decyzji mogłem opierać się tylko na swoim doświadczeniu i opiniach handlowców BMW, którzy tak na prawdę nic nie wiedzieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jednak pozostanie 30d. Tego nawet gdybym chciał już zmienić nie mogę jak się okazało. Mogę opcje ale ich chyba tez nie będę ruszał. Coś czuje ze zostanę na tych 19-tkach , jesienią owinę je w zimowa gumę a na wiosnę kupie całe koła 20 z gumami non rtf. Kusiła mnie dziś zmiana z xline na mpakiet ale jest ich jednak b. mało i będzie zadkoscia :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jak każda zabawka dużego chłopca bawi na początku. Po tygodniu, może miesiącu okazuje się, że z M50i używamy normalnie 30% mocy a coraz bardziej wku...a nas ciągle świecący się komunikat "polecane stacje benzynowe" :lol:
Nie każdy lubi motoryzację. Ja po 2.5roku posiadania 50i uznałem, że choćby nie wiem co, za żadne skarby nie wymienię tego na R6/V6, bo odpalanie tego auta i przegazówki bawiły mnie KAŻDEGO jednego dnia. Kupiłbym 40i/40d plułbym sobie w brodę, że do auta na co dzień mam coś co mnie nudzi.

 

Wersji 40i obawiałem się po doświadczeniach z innymi benzynowymi silnikami (zasięg no i samo spalanie).

Bardzo niesłusznie, bo jak historia pokazuje, diesel nawet nie zawsze był oszczędniejszy, a maks jego przewaga to 20%, na podstawie statystycznych danych użytkowników, nie bajkopisarzy z forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie każdy lubi motoryzację.

Ja ją wręcz kocham! Cenię sobie jednak praktyczność.

Dlatego warto mieć w garażu amerykańskie V8 do "kochania" - takie sprzed 40 lat, sportowe turbo strzelające z rury do szaleństw ...i coś do jazdy na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy lubi motoryzację.

Ja ją wręcz kocham! Cenię sobie jednak praktyczność.

Dlatego warto mieć w garażu amerykańskie V8 do "kochania" - takie sprzed 40 lat, sportowe turbo strzelające z rury do szaleństw ...i coś do jazdy na co dzień.

 

Tu ja się z kolei nie zgadzam. Największy fun to mieć auto do codziennej jazdy, które ci sprawia przyjemność na codzień. To jest dopiero radość z jazdy, a nie od wielkiego dzwonu, 3 razy w roku. Bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie każdy lubi motoryzację.

Ja ją wręcz kocham! Cenię sobie jednak praktyczność.

Dlatego warto mieć w garażu amerykańskie V8 do "kochania" - takie sprzed 40 lat, sportowe turbo strzelające z rury do szaleństw ...i coś do jazdy na co dzień.

 

Tu ja się z kolei nie zgadzam. Największy fun to mieć auto do codziennej jazdy, które ci sprawia przyjemność na codzień. To jest dopiero radość z jazdy, a nie od wielkiego dzwonu, 3 razy w roku. Bez sensu.

OK. Może jestem mało wymagający ale G05 30d sprawia mi radość na co dzień!


PS.

Wiedziałem, że w tym wątku nie warto się odzywać :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma auta które sprawiałoby radość na codzień. Przynajmniej dla mnie. Jakie by nie było cudowne, każde się znudzi właśnie przez tą częstotliwość obcowania z nim. Może być praktyczne i niezawodne jak stary wierny pies. Ale nie notorycznie upajające...Życie jest chyba za krótkie na to aby stale w nim czegoś nie zmieniać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.