Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pytanie mam w kwestii finansowania.


Czy w Comfort Lease jest możliwość negocjacji ? chodzi o wysokość raty i RV ? czy po prostu dealerzy mają swój szablonik i tylko rabat na auto jest negocjowalny przy CL ?

rabat na auto już ustalone, auto zamówione ( w transporcie morskim), kwestia tylko zmiany z LO na CL.


Zamierzam po 4 latach zmienić auto. Biorąc jednak pod uwagę trudność sprzedaży auta bez FV wykupionego z LO za 1% wartości, gdzie auto jeszcze będzie dość drogie, pewnie będzie ciężko sprzedać nie na firmę, dlatego się mocno zastanawiam nad zamianą na CL.

Inna kwestia jest taka, że przy CL wiem ile te auto będzie warte wg umowy na jej koniec, i jak będzie mi się to kalkulowało to go wykupię - jak nie to oddaję.

Przy LO to ciężko przewidzieć jaka będzie sytuacja rynkowa po tych 4 latach + 6 miesięcy odczekanie po wykupie i sprzedaż bez fv na umowę k-s.

 

Można negocjować rabat na samochód jak i również korzystne warunki CL - dzisiaj właśnie wszystko zrobiłem :). Trzeba to jednak zrobić raczej przed podpisaniem papierów.

Opublikowano

Pewnie ze można tylko zawsze jest tak ze jak dostaniesz mega rabat to na finansowaniu sobie odbija. Wtedy lepiej szukać jak najlepszego finansowania na zewnątrz.

Jak kiedyś wynegocjowałem super cenę za samochód ale pod warunkiem ze wezmę u nich finansowanie.

Jak widać w przyrodzie jak i ekonomii nic nie ginie i nic nie ma za darmo.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Też aktualnie negocjuje i w niektorych salonach przy finansowaniu zewnetrzny, pakiet ubezpieczen na 1 rok za darmo.
Opublikowano
Kupowałem 2 lata temu Toyotę do firmy, ODMÓWILI mi sprzedaży jak chciałem zewnętrzny leasing w 3 salonach :D
Opublikowano

CL wychodzi dobrze na 3 lata , 4 i 5 już dużo gorzej.

Przy finansowaniu jednak nie tylko koszty maja znaczenie , bardzo ważna jest elastyczność , szybkość w podejmowaniu decyzji o cesji , wcześniejszym wykupie , przedterminowym wykupie itp. I tu BMW FS jest bezkonkurencyjny.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupowałem 2 lata temu Toyotę do firmy, ODMÓWILI mi sprzedaży jak chciałem zewnętrzny leasing w 3 salonach :D

Ja zawsze najpierw negocjuję cenę zakupu przy gotówce. Po uzgodnieniu ceny wprowadzam "element" finansowania.

Nigdy nie spotkałem się z odmową sprzedaży. W przypadku BMW zawsze FS wygrywało. W innych markach zazwyczaj zewnętrzny leasing wychodził lepiej.

Ostatni zakup miesiąc temu "wygrał" Santander. Przy 45% wpłaty, 36 miesięcy i 1% wykupu zeszli sporo poniżej 4%.

Opublikowano

Panowie! Czegoś tutaj nie rozumiem.

Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu odbioru nową BMW X5 z salonu.

Mam propozycję leasingu 100%.

Skąd ta dyskusja i poszukiwania skoro salony BMW oferują wskazany wyżej leasing.

Warunki leasingu uzgodniłem w dniu kiedy zawierałem umowę zamówienia pojazdu w salonie.

Warunki: 35% wpłata lub niższa, 2 lata i wykup 19%.


Chyba, że handlowiec w salonie czegoś nie dopowiedział?


Pozdrawiam

kj

Opublikowano
Panowie! Czegoś tutaj nie rozumiem.

Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu odbioru nową BMW X5 z salonu.

Mam propozycję leasingu 100%.

Skąd ta dyskusja i poszukiwania skoro salony BMW oferują wskazany wyżej leasing.

Warunki leasingu uzgodniłem w dniu kiedy zawierałem umowę zamówienia pojazdu w salonie.

Warunki: 35% wpłata lub niższa, 2 lata i wykup 19%.


Chyba, że handlowiec w salonie czegoś nie dopowiedział?


Pozdrawiam

kj

 

Policz czy to faktycznie masz 100%..., bo te 100% dają, ale przy określonych parametrach, a jak chcesz inne to już nie będzie 100%

Ja przy 35% wpłaty, na 47 miesięcy i wykup 1% miałem 102,96% - oczywiście piszę całkowity koszt leasingu, bo tam jeszcze jest na ofercie suma opłat: 101,96% - ( czyli nie zawiera wykupu).

Dodam, że temat zamówienia domykałem w połowie października na auto do produkcji z rocznikiem 2020.

Pozdrawiam

KrzychoM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie! Czegoś tutaj nie rozumiem.

Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu odbioru nową BMW X5 z salonu.

Mam propozycję leasingu 100%.

Skąd ta dyskusja i poszukiwania skoro salony BMW oferują wskazany wyżej leasing.

Warunki leasingu uzgodniłem w dniu kiedy zawierałem umowę zamówienia pojazdu w salonie.

Warunki: 35% wpłata lub niższa, 2 lata i wykup 19%.


Chyba, że handlowiec w salonie czegoś nie dopowiedział?


Pozdrawiam

kj

Jakaś niewiarygodna wręcz historia. Duży rabat, dostawa w 6 tygodni i do tego jeszcze leasing 0% :shock:

Gdzie takie warunki dają?

Opublikowano
Panowie jeżeli potrzebujecie namiar byłego handlowca z BMW, który bawi się dziś w brokerkę i jest naprawdę elastyczny to piszcie na PRIV. Nie wymusza własnego finansowania, jeżeli ktoś chcę finansowanie przez BMW FS promocyjne to też się zgodzi ale w praktyce wiem, że lepiej wychodził duży rabat i obce finansowanie :)
Opublikowano

Do lamer.

Nie mam powodów żeby na tym forum wprowadzać uczestników w błąd. Także Ciebie.

Dzisiaj się dowiedziałem, ze mój samochód jest już w salonie.

Ponownie wskazuję, że takie warunki wynegocjowałem w dniu 17.01.2020r.

Jeżeli interesuje Ciebie jakie będę miał wyposażenie to vin mojego samochodu Tobie to ujawni.

VIN WBACV41040 9C27238 sprawdź i powiedz co sądzisz o wyposażeniu.


Muszę sprostować info co do leasingu. Będzie 100,48% a nie jak pierwotnie pisałem 100%. Tylko na 2 lata.

Ta nieznaczna różnica to jakieś koszty itd. Zapewniam, że koszt leasingu już się nie zwiększy.

W pierwszym roku ubezpieczyciel odpowiada do wartości fakturowej.

Stąd odpowiedzialność GAP kupię jak poznam koszt i opłacalność tego ubezpieczenia.

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to chętnie Tobie odpowiem.


pozdrawiam

kj

Opublikowano
CL wychodzi dobrze na 3 lata , 4 i 5 już dużo gorzej.

Przy finansowaniu jednak nie tylko koszty maja znaczenie , bardzo ważna jest elastyczność , szybkość w podejmowaniu decyzji o cesji , wcześniejszym wykupie , przedterminowym wykupie itp. I tu BMW FS jest bezkonkurencyjny.

 


jednak aktualnie jest inaczej. Na 4 lata wychodzi najkorzystniej. przy 10% wpłacie rata na 4 lata jest niższa o ok 200 zł netto niż na 3 lata.

Oczywiście patrząc pod kątem wysokości raty, bo jeśli patrzeć pod kątem nowego auta, to wiadomo na 3 lata korzystniejszy, bo już za 3 lata znowu bym miał nowe auto :lol:

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
A mi się zawsze wydawało, że atrakcyjność CL jest w 90% zależna od wartości rezydualnej na koniec umowy.. ;] Tylko jak jest odpowiednio wysoka, opłaca się auto oddawać i brać następne. A to czy okres będzie 2 czy 5 lat jest bez znaczenia, bo dla każdego auta jest to obliczane indywidualnie i nie można nic generalizować w tym temacie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jednak aktualnie jest inaczej. Na 4 lata wychodzi najkorzystniej. przy 10% wpłacie rata na 4 lata jest niższa o ok 200 zł netto niż na 3 lata.

Oczywiście patrząc pod kątem wysokości raty, bo jeśli patrzeć pod kątem nowego auta, to wiadomo na 3 lata korzystniejszy, bo już za 3 lata znowu bym miał nowe auto :lol:

Co z tego, że niższa rata o 200zł (czyli ile procent???) skoro jesteś związany umową o rok dłużej? CL z założenie jest po to (wg mnie), żeby szybko zmienić samochód na nowy. Przez 4 lata mniej o 200zł to zaledwie 9600PLN w całym okresie wynajmu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A mi się zawsze wydawało, że atrakcyjność CL jest w 90% zależna od wartości rezydualnej na koniec umowy.. ;] Tylko jak jest odpowiednio wysoka, opłaca się auto oddawać i brać następne. A to czy okres będzie 2 czy 5 lat jest bez znaczenia, bo dla każdego auta jest to obliczane indywidualnie i nie można nic generalizować w tym temacie.

I tu masz 100% racji.

Przy "normalnym" leasingu jest "loteria" - zależy jak się uda sprzedać samochód. CL pozwala to ocenić już w dniu zakupu.

Z moich przymiarek do CL nie ma on sensu jak ktoś jeździ dużo. Przy przebiegach 40kkm rocznie opłaty miesięczne nie są atrakcyjne.

Opublikowano

Tu musze wyjatkowo zgodzic sie ze Slawomirem :mrgreen: Oczywiscie przy CL wartosc rezydualna pod katem oplacalnosci jest najwazniejsza.

M5 mam w CL i przy 3 latach wychodzilo to najsensowniej - zawsze mozna po 2 latach zakonczyc albo w razie checi po 3 latach rozbic dalej w LO lub wykupic. Przy drogich autach o duzej utracie wartosci moim zdaniem to fajne rozwiazanie.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
Tomku dlatego, że 25d jest żałosnym silnikiem do SUVa :D Wyje, nie jedzie, pali tyle samo co 3.0.
Opublikowano
Wszystko ok w tym filmie, wiec po co ten Twój szyderczy uśmieszek na końcu???

Żałosne.

 

Kolejny raz przemawiam Ci do rozsądku, zluzuj trochę.

Ten uśmieszek nie miał w sobie nic z szydery. Sam myślałem nad kupnem 25d, bo obecne auto mam o podobnych osiągach...

Ogarnij się człowieku, to jak odbierasz komentarze innych pokazuje dobitnie jak jesteś nastawiony do wszystkiego - negatywnie.

Opublikowano

Ciekawostka(odebrane 30d w xline) - mogę sobie rzekomo wg softu który posiadam kupić online...Adaptacyjne zawieszenie m pakietowe ;) nie tylko to, jest jeszcze pare innych opcji.

Jest zakładka z opcjami które posiadam oraz zakładka z opcjami które mogę nabyć online ;)

Opublikowano (edytowane)
Tomku dlatego, że 25d jest żałosnym silnikiem do SUVa :D Wyje, nie jedzie, pali tyle samo co 3.0.

Nie jest żałosnym silnikiem, nie wszystkich stać na nowe auto, a co dopiero na nowe BMW (nawet 25d). Po drugie gdyby się nie sprzedawało to by go nie było w ofercie. Po trzecie jeździłem 18d w X1 (czyli taki odpowiednik 25d w X5) i było to bardzo przyjemne wozidło od punktu A do punktu B. Każdy pewnie z nas zaczynał od aut, które były o wiele gorsze od tych o których teraz rozmawiamy.


XC90 oferuje tylko jednostki dwulitrowe, a cieszy się dużym zainteresowaniem.


Ten temat już był na tym forum wiele poruszany, każdy ma swoje potrzeby, rozum i zdolności finansowe. Auto czy silnik nie jest wyznacznikiem bogactwa, inteligencji czy mądrości.

Edytowane przez witus1996
Opublikowano
XC90 oferuje tylko jednostki dwulitrowe, a cieszy się dużym zainteresowaniem.

Kiedy wybierałem SUVa XC90 było na celowniku u mnie. Po sprawdzeniu palety silników nawet na jazdy próbne nie pojechałem.

2.0 się sprzedają tylko dlatego, że to pojemność akcyzowa, a nie logiczna. Jaki sens brać słabszy 2.0 który pali tyle samo co 3.0 a jedzie gorzej?

2.0d nawet w 3er nie chce specjalnie jechać, a co dopiero w SUVie. Jedyny sens tego auta jest taki, że jest tanie i dorabianie do tego jakiejkolwiek innej ideologii jest bez sensu.


PS.

Ja zaczynałem od 56 konnego VW Golfa II. No i też dało się tym jechać na studia, do Austrii i nad morze. Ale przyjemności żadnej :)

Opublikowano
Tomku dlatego, że 25d jest żałosnym silnikiem do SUVa :D Wyje, nie jedzie, pali tyle samo co 3.0.

Nie jest żałosnym silnikiem, nie wszystkich stać na nowe auto, a co dopiero na nowe BMW (nawet 25d). Po drugie gdyby się nie sprzedawało to by go nie było w ofercie. Po trzecie jeździłem 18d w X1 (czyli taki odpowiednik 25d w X5) i było to bardzo przyjemne wozidło od punktu A do punktu B. Każdy pewnie z nas zaczynał od aut, które były o wiele gorsze od tych o których teraz rozmawiamy.


XC90 oferuje tylko jednostki dwulitrowe, a cieszy się dużym zainteresowaniem.

 


Witus, 2l silnik w x1 Ok ale w x5 już ciut inaczej, nawet pomimo znacznej różnicy w ich mocy...

Oczywiście, skoro produkują to znaczy ze są na niego chętni. U nas akcyza sprawia ze różnica w cenie jest ogromna ale auto tez sprzedaje się z tym motorem na innych rynkach gdzie różnica w cenie jest niewielka . Ktos wiec to kupuje.


Btw, zazdroszczę 40d :) gdybym się wstrzymał pare tygodni to tez bym go pewnie zamówił ale cóż, innym razem :) dziś 30d odebrane - jest jak najbardziej Ok tylko w warszawskich korkach nie bardzo jak miałem go posprawdzać..poza tym nowych raczej nie katuje. W sumie jest tak jak się spodziewałem czyli : dźwięk jak najbardziej Ok , przyspieszenie i odczucia do 80 bardzo dobre, do 140 tez dobre(s8) , powyżej już spokojniej. Inna sprawa ze tych odczuć to miałem może pare minut a pozostałe 2h oglądałem światła stopu poprzedzających aut przy jakichś 10-15 km/h :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.