Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witus już zamówiłeś 40d, kiedy dostawa? Jak rozmawiałem z moim handlowcem w zeszłym tygodniu to mówił ze cenników jeszcze nie maja, produkcja rusza dopiero w maju wiec nie ma co się spieszyć.
Opublikowano
Witus już zamówiłeś 40d, kiedy dostawa? Jak rozmawiałem z moim handlowcem w zeszłym tygodniu to mówił ze cenników jeszcze nie maja, produkcja rusza dopiero w maju wiec nie ma co się spieszyć.

W umowie mam wpisane, że do końca lipca. Produkcja jakoś 5 maja z tego co pamiętam. Mi się nie śpieszy bo mam czym jeździć, a na razie brak chętnych na cesję. Cennik na produkcję maj jest już znany, od tego tygodnia. Na stronie już jest pełna aktualizacja. Natomiast myślę, że od czerwca/lipca może trochę cena podskoczyć, ewentualnie od września.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwna akcja. Skonfigurowalem sobie odpowiednik mojego M50d tylko z silnikiem 40d i wyszło jedynie 15000zł taniej niz płaciłem za swoja w grudniu 2018...

A jak wychodzi teraz taka sama konfiguracja jak Twoja? :D

 

Zrobiłem konfiguracje swojej i wyszło 550k vs 518k w 40d. Z tego co widziałem teraz cene podbija koniecznosc dokupienia pakietu serewisowego za 7,5k oraz drozszy o pare tysiecy pakiet business. Cena na starcie tez jest o kolejnych kilka tysiecy wyzsza. Ogołem moj egzemplarz zdrozał o 20k zł.

Opublikowano
Ja zrezygnowałem z pakietu serwisowego... I tak planuje robić przeglądy częściej niż zakładane przez producenta. Teraz za 7500 zł ta opcja nie jest warta swojej ceny, a mój przebieg to około 15-20 tys. rocznie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie ja u siebie żałuje ze nie zrezygnowałem z pakietu serwisowego pomimo że miałem w cenie. Jak patrzę na przebieg to nie wiem czy uda się 2 razy skorzystać a 7 klocków za jeden przegląd to kosmos jakiś. Co do ceny 40d za 510k to bez sensu takie coś brać. Sensowna cena za to auto to 350k po rabacie. Powyżej 400 po rabacie to już bym raczej brał m50i ze stocku za 460k
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja zrezygnowałem z pakietu serwisowego... I tak planuje robić przeglądy częściej niż zakładane przez producenta. Teraz za 7500 zł ta opcja nie jest warta swojej ceny, a mój przebieg to około 15-20 tys. rocznie.

 

Moim zdaniem zrobisz z tego pakietu 5 przegladow przez 100kkm i wyjdzie taniej ale moze nie na tyle zeby przedpłacac 7500zl. W Inchcape Warszawa za dodatkowa wymiane oleju biora 180zł z własnym olejem i filtrem. Tez zmieniam olej w połowie dystansu miedzy przegladami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie ja u siebie żałuje ze nie zrezygnowałem z pakietu serwisowego pomimo że miałem w cenie. Jak patrzę na przebieg to nie wiem czy uda się 2 razy skorzystać a 7 klocków za jeden przegląd to kosmos jakiś. Co do ceny 40d za 510k to bez sensu takie coś brać. Sensowna cena za to auto to 350k po rabacie. Powyżej 400 po rabacie to już bym raczej brał m50i ze stocku za 460k

 

Jak to mozliwe ze nie zrobisz 2 przegladow?! Co wiecej niz 2 lata robisz przeglad? W dieslu przeglady wypadaja czesciej niz w benzynie. Pierwszy u siebie zrobiłem po 19000 a drugi wyglada na to, ze po ok.17000-18000 wypadnie. 5 przegladow bedzie wiec na luzie. Do tego wymiana swiec, plynu hamulcowego i zebraĺaby sie kwota ponad 10k zł na pewno. Ciesze sie jednak, ze nie miałem tego dylematu z płaceniem za pakiet przegladow bo do konca 2018 były jeszcze w cenie samochodu.

Co do cen X5 to nie analizowałem tego ale cos musiało sie w tych cennikach pozmieniac bo roznice miedzy M50d a reszta sie mocno zmniejszyły.

Co do kupna M50i zamiast 40d z dopłata "jedynie" 60k musisz pamietac, ze kolejne 30 -60k zaleznie od pokonywanych przebiegow dopłacisz do paliwa i ta niewielka roznica urasta do 100k+.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Samochód przeważnie mam 3 lata a przeglądy pokazuje mi co 30 tys km. Nawet trochę więcej ale to pewnie wynika z tego ze jezdze praktycznie trasy bo na miasto mam inne auta. No i tak mam g30 już półtora roku i nie byłem na „darmowym” przegladzie ani razu. Pewnie wypadnie przegląd w lipcu No i nie wiem czy do drugiego auto w moich rękach przetrwa. Z tym przeglądem w cenie to tez nie do końca tak, bo niby w cenie był ale można było z tego zrezygnować w opcji i wtedy cena byla5,5k za auto mniejsza. Ja nie zrezygnowałem i teraz to chyba żałuje. A rocznie teraz robię około 15 tys bo się małe dzieci pojawiły, wcześniej było to około 25 wiec mnie ta różnica w cenie paliwa aż tak nie prźeraza. Gorzej z wartością przy odsprzedaży.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdaje się, że jak zamawiałem G05 to rezygnacja z pakietu to było coś pomiędzy 2 a 3 kzł więc kompletnie się nie kalkulowało nie brać. Nawet jeżeli ktoś jeździ mało. Teraz te 7,5kzł to już kwestia dyskusyjna. W pakiecie da się zrobić zazwyczaj 4 a nie 5 przeglądów chociaż jak pisze Michael1916 są przypadki, że interwał jest mniejszy niż 20kkm więc wtedy 5.

Są tacy co załapią się tylko na 3 :( W benzynie jest gorzej bo licznik ustawia się na 30kkm a nie 25 jak w dieslu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zdaje się, że jak zamawiałem G05 to rezygnacja z pakietu to było coś pomiędzy 2 a 3 kzł więc kompletnie się nie kalkulowało nie brać. Nawet jeżeli ktoś jeździ mało. Teraz te 7,5kzł to już kwestia dyskusyjna. W pakiecie da się zrobić zazwyczaj 4 a nie 5 przeglądów chociaż jak pisze Michael1916 są przypadki, że interwał jest mniejszy niż 20kkm więc wtedy 5.

Są tacy co załapią się tylko na 3 :( W benzynie jest gorzej bo licznik ustawia się na 30kkm a nie 25 jak w dieslu.

 

U mnie startuje od 22000 po przegladzie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie w benzynie 30 tysiaki nalatane a wciąż pokazuje ponad 2 tysiące do przeglądu.
Opublikowano

Wracając do tematu, ciekawostka statystyczna. :D

4 identyczne konfiguracje i porównanie średniego spalania w oparciu o WLTP:

25d - 7,5 litra

30d - 8 litra

40d - 7,7 litra

50d - 8,4 litra


W 50d pewnie największe odstępstwo od katalogu, bo najbardziej kusi. 40d zapowiada się dobrze, bardzo jestem ciekawy bezpośrednich porównań za kilka miesięcy. :wink:

Opublikowano

Moje g31 540d wg. WLTP ma 7,4 l/110. Coś dziwnie nieduża różnica w stosunku do x5.

BTW: Zużycie moje g31 z 50k km to 8,6.


PS.

Proszę o namiary do tego handlowca, który sprzeda mi dobrze wyposażone g05 40d za 350k.:)

Opublikowano
Moje g31 540d wg. WLTP ma 7,4 l/110. Coś dziwnie nieduża różnica w stosunku do x5.

BTW: Zużycie moje g31 z 50k km to 8,6.


PS.

Proszę o namiary do tego handlowca, który sprzeda mi dobrze wyposażone g05 40d za 350k.:)

Nie ma szans na dobrze wypasione 40d za taka cenę, w ub tygodniu konfigurowałem takie auto i nijak nawet po dobrym rabacie nie chciało wyjść poniżej 400 k :oops:

Opublikowano

Dokładnie, dlatego byłem zaskoczony wpisem słonika40.

A jakie rabaty dają teraz na g05?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w zeszlym roku proponowano mi rabaty 15-18 procent na produkcje okolo 20 na stok wiec zakladalem cene przy podobnym rabatowaniu. Teraz nie umiem skonfigurowac auta bo ten nowy konfigurator to jakas tragedia. Wszystko lata, jezdzi a nic znalezc nie mozna...
Opublikowano
16% na 40d. Myślę, że taka porządna konfiguracja to 380-390k po rabatach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
oczywiscie te 350k podalem w przyblizeniu bo 350 czy 370k to juz kosmetyka, ale wedlug mnie taka granica jest okolo 400k gdzie juz powinno sie pujsc silnik wyzej. Oczywiscie pisze o cenach po rabatach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze pytanie o Wielofunkcyjne fotele przednie M. Czy to jakas nowosc czy to bylo w ofercie bo nie kojarze?
Opublikowano
jeszcze pytanie o Wielofunkcyjne fotele przednie M. Czy to jakas nowosc czy to bylo w ofercie bo nie kojarze?

 

Nowość, bardzo podobne do tych w M5.

Opublikowano
Witus pneumatyke oraz oś skrętna brałeś?

Na początku myślałem o tych opcjach jako must have, ale adaptacyjne zawieszenie bardziej pasuje do moich preferencji. Jest to już sprawdzona opcja z F15. Co do skrętnej osi to myślałem nad nią, ale jeśli miałbym na coś przeznaczyć 6k to wolałbym chyba komfortowe fotele. Jeździłem bez skrętnej, więc nie mam porównania, a dużo opinii było za, jak i również dużo przeciw skrętnej. Leasing zaklepany, mogę zmieniać konfiguracje +/- 5%. Za miesiąc po użyczeniu X5 będę mógł potwierdzić na 100% co biorę. Teraz myślę nad wystrojem wnętrza black/cognac, czy dodać komforty/ewentualnie skrętną oś, sportowy wydech/klejone szyby.

Opublikowano
Oś skrętna też konieczna, podobnie jak pneumatyka, tym bardziej ,że cena jest niska. Szyby też konieczne, cena też śmiesznie niska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.