Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witus już tu zostało napisane ze najkorzystniej jest kupić 25d z placu za 250k. Utrata wartości nie będzie duza :D :D

 

25d nie jestem dla mnie autem uniwersalnym :roll: :cry2:

Opublikowano
Wasze komentarze powoli mnie zniechęcają do kupna X5 poniżej 50i :shock: Wczoraj wybrałem się "po bułki do sklepu", a zarezerwowałem F-Pace SVR. Ostatnia nowa sztuka na placu, 25% rabatu (cena katalogowa 534 tys.). Ale nadal śni mi się po nocach X5. Ale czy jest sens pchać się w 50i? Utrata wartości pomiędzy SVR, a nie czołowym silnikiem w G05 będzie znacząca. SVR raczej zostanie wersją limitowaną. Mój dylemat jest absurdalny bo zastanawiam się nad 30d/40i vs SVR. :mad2: Będzie to jedyne moje auto, więc potrzebuję auta uniwersalnego. Przebiegi po 15 tysięcy rocznie.

 

To lekko archaiczny pojazd, o silniku nie wspominając. Jechałeś nim w ogóle? Możesz jeszcze odmówić? :evil:


No i Jaguar robi takie wyprzedaże. Jeden znajomy kupił XE, który stał na placu 1,5 roku z rabatem 40%, 2.0 D 240 KM.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myśle ze mimo wszystko na x5 50i stracisz mniej w stosunku do Jaga. W salonie na auto do konfiguracji dostaniesz na pewno te 15 procent a może i wiecej, jak go niezbyt mocno dopasujesz a w standardzie już sporo ma np m pasztet to cena wyjdzie CI taka sama.
Opublikowano
Myśle ze mimo wszystko na x5 50i stracisz mniej w stosunku do Jaga. W salonie na auto do konfiguracji dostaniesz na pewno te 15 procent a może i wiecej, jak go niezbyt mocno dopasujesz a w standardzie już sporo ma np m pasztet to cena wyjdzie CI taka sama.

 

Myśle ,że na dobrze doposażone 50i dostanie pod 20%, ja o taki walczę za X6M. Technika Jaguara to jednak inna epoka. Parę razy się przymierzałem i są to pojazdy, podobnie jak Range Rover, totalnie archaiczne. Handlowiec przyznał ,że najtrudniej mu przesadzić klienta z BMW.

Opublikowano
Wasze komentarze powoli mnie zniechęcają do kupna X5 poniżej 50i :shock: Wczoraj wybrałem się "po bułki do sklepu", a zarezerwowałem F-Pace SVR. Ostatnia nowa sztuka na placu, 25% rabatu (cena katalogowa 534 tys.). Ale nadal śni mi się po nocach X5. Ale czy jest sens pchać się w 50i? Utrata wartości pomiędzy SVR, a nie czołowym silnikiem w G05 będzie znacząca. SVR raczej zostanie wersją limitowaną. Mój dylemat jest absurdalny bo zastanawiam się nad 30d/40i vs SVR. :mad2: Będzie to jedyne moje auto, więc potrzebuję auta uniwersalnego. Przebiegi po 15 tysięcy rocznie.

 

To lekko archaiczny pojazd, o silniku nie wspominając. Jechałeś nim w ogóle? Możesz jeszcze odmówić? :evil:


No i Jaguar robi takie wyprzedaże. Jeden znajomy kupił XE, który stał na placu 1,5 roku z rabatem 40%, 2.0 D 240 KM.

 

Jechałem, jechałem, zaraz po premierze. 5.0 V8 według mnie jest jego największą zaletą. Gdyby miał jakość wykonania i cały infotainment od X5, byłby autem idealnym. Oczywiście, że mogę odmówić, mam tydzień na decyzję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czy f pace nie jest czasem odpowiednikiem x3? Nie wiem jak jag ale przynajmniej range rover sport to nowy model, bardzo nowoczesna konstrukcja i silniki, Hindusi chyba doinwestował mocno RR i bardziej jego, audi sq7 oraz cayenne bym oglądał jako auta w tym budżecie niż f pace. Miki wszystko się wydało, ty po prostu już masz prawie auto w garażu z v8 :D :)
Opublikowano
A czy f pace nie jest czasem odpowiednikiem x3? Nie wiem jak jag ale przynajmniej range rover sport to nowy model, bardzo nowoczesna konstrukcja i silniki, Hindusi chyba doinwestował mocno RR i bardziej jego, audi sq7 oraz cayenne bym oglądał jako auta w tym budżecie niż f pace. Miki wszystko się wydało, ty po prostu już masz prawie auto w garażu z v8 :D :)

 

Cenowo SVR to odpowiednik X3 Comp, czy średnio doposażonej X5 50i. Za RR na starcie zapłacę 200 tys więcej. Cayenne pewnie jeszcze więcej.

  • Moderatorzy
Opublikowano



Teraz czekam na post że m50d jest lepsze, szybsze i nie redukuje biegów :lol:

Opublikowano

Co to za porównanie :shock: :?: V8 do R6 :?: 3.0l do 4,4l :?: 530km do 400km :?:

Trafniejsze jest jednak porównanie 30d do 40i - dwóch R6 o tej samej pojemności 3,0l.

Poza tym nikt tu na forum - nawet tak ortodoksyjni fanatycy diesla jak ja :wink: ( na codzień jeżdżący 10 letnim Ramem 5,7 Hemi Magnum i M5 a od święta starym Mustangiem Cabrio 5.0 V8 ) nie twierdzą ze w jakiejkolwiek konkurencji poza spalaniem i zasięgiem M50d jest lepsze czy choćby dorównuje M50i.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Randal ale co ma pokazać ten film bo nie bardzo rozumiem? Do 260 licznikowych to ja regularnie się rozpędzam oczywiście na niemieckim autobahnie moim 530xi, oczywiście nie idzie w górę tak szybko ale jednak. oglądam filmy z tego kanału regularnie i wiele aut tak na dzień dzisiejszy potrafi. Niektórymi typek jeździ grubo ponad 300. Turaj x7 m50d dla równowagi https://youtu.be/i-nNM4VTTnI. Przydałby się drag race, wyścig z rolki oraz na 1/4 mili dla porownania. Popatrz np na to
  • Moderatorzy
Opublikowano

No i jest :lol:

Podpowiem Ci ze nie chodzi o cyfrę ogranicznika tylko o tą „różnicę” w czasie dobicia do niego. Filmik wrzuciłem dla rozluźnienia, akurat wczoraj dodany. Pewnie na dniach wrzucą czasy.

btw. Właśnie dziś czytałem że 50d niedługo wylatuje z produkcji zaledwie po 4 latach od premiery.

Opublikowano
Znalazłem :) bimmers niemiecki. Teoretyzują ze 50d do wakacji wyleci(normy emisji) plus spekulacje o połączeniu diesla z elektrykiem. Ciekawe i kto wie, pewnie i możliwe .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pisałem o tym już wcześniej ze wchodzi miękka hybryda 30d, 40d a 50d wylatuje chwilowo ze względu na normy. Dlategomtez min wstrzymuje się z zakupem bo liczę na to 40d po cichu. Nie jest to wypad na stałe a na chwile i już trwają prace nad nowym m50d bo wysokość sprzedaży mocno przekroczyła oczekiwania. Odnośnie m50i tez przez półtora roku był niedostępny w g30 po 2018 roku właśnie ze względu na normy po czym wrócił jeszcże mocniejszy niż był :D :D z. 50d może być tak samo ze będzie jeszcźe mocniejszy i lepszy.
  • Moderatorzy
Opublikowano
No ciekawe co będzie bo nikt inny takiego silnika nie posiada..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tutaj artykuł o mild hybryd w BMW https://www.bmwblog.com/2019/09/18/most-diesel-powered-bmw-models-to-get-48v-electrical-systems-in-2020/. Co do mild hybryd to mercedes i audi juzmto ma od dłuższego czasu a BMW jest ostatnie ktore to wprowadza. Ciekawa drogę obrało audi usuwając benzyny w swoich modelachz serii s zastępując je dieslami.
Opublikowano
Pytanie do posiadaczy M50d. Czy braliście swoje auta w Comfort Lease promocyjnym? Czy na 50d i 50i odpada promocyjne finansowanie podobne jak w przypadku 40i i 30d?
Opublikowano

Na każde g05 jest promo. Tzn tylko o 50i nie pytałem ale nikt mi tez nie mówił ze są jakies wyjątki gdy konfigurowalem.

Różnice będziesz miał w rezydualu, w 50d i 40i jest Ok 2% mniejszy

Opublikowano
Pytanie do posiadaczy M50d. Czy braliście swoje auta w Comfort Lease promocyjnym? Czy na 50d i 50i odpada promocyjne finansowanie podobne jak w przypadku 40i i 30d?

 

A oferty comfort lease weź od min 2 dealerów bo niby finansujacy ten sam(Bmw FS) ale wartości wychodzą inne dla tej samej sztuki...zwłaszcza dziwnym trafem gorsze będą u dealera który da wyższy rabat :)

Opublikowano

Słyszałem o tych magicznych rabatach. Mój sprzedawca mi o tym wspominał, że mogę dostać w innym salonie 20% rabatu, a on mi może zrobić 16% rabatu i finansowanie takie, że jego oferta będzie lepsza. :D

W takim razie dopiero w poniedziałek dowiem się co i jak z CL na 50i (mam nadzieję, że nie będą gorsze warunki), ewentualnie poproszę jeszcze o ofertę z PKO Leasing bo w przypadku SVR rata wychodzi sporo wyższa niż zakładam, ale po 3 latach przy najbardziej pesymistycznym % utraty wartości, wartość rynkowa będzie sporo wyższa niż wartość wykupu.

Opublikowano
Coś kombinują bo z konfiguratora zniknęła opcja wyliczania finansowania. Słyszałem ze będą zmiany warunków w 20 roku.
Opublikowano

Z ciekawości sprawdziłem październikowe kalkulacje.

X4 M40i rata 1,15%, rezydual 57,5; X5 30d rata 1,04%, rezydual 61,6.


50i może podejść pod warunki podobne do M40i.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pisałem o tym już wcześniej ze wchodzi miękka hybryda 30d, 40d a 50d wylatuje chwilowo ze względu na normy. Dlategomtez min wstrzymuje się z zakupem bo liczę na to 40d po cichu. Nie jest to wypad na stałe a na chwile i już trwają prace nad nowym m50d bo wysokość sprzedaży mocno przekroczyła oczekiwania. Odnośnie m50i tez przez półtora roku był niedostępny w g30 po 2018 roku właśnie ze względu na normy po czym wrócił jeszcże mocniejszy niż był :D :D z. 50d może być tak samo ze będzie jeszcźe mocniejszy i lepszy.

 


Teraz po zmianie przepisow nawet na miekkie hybrydy akcyza ma byc obnizona o polowe. Te nowe silniki moga powodowac wiec, ze zakup X5 bedzie o 10% tanszy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.