Skocz do zawartości

G30 Sportline —> mpakiet konwersja


Leeo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
A ja chce wiedziec gdzie dostane Oryginalny przedni nieuszkodzony zderzak tak jak kolega @Leoo pisze w cenie 250 zl? pierwsze spojrzenie na aukcje allegro i oryginalne zderzaki ze zdemontowanych aut kosztuja mniej wiecej tyle: https://allegro.pl/oferta/zderzak-bmw-g30-m-pakiet-kpl-promocja-2500zl-8221341062. JAk mozna byc tak naiwnym i wierzyc ze sie dostanie oryginalna czesc za 5 procent ceny nowej? Ten zderzak z linku od kolegi to sie polamie od samego patrzenia o ile wogole da sie go poprawnie zamontowac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
I to juz nie chodzi ze modzenie auta jest wiocha ale wiocha jest wymiana dobrej jakosci oryginalnych czesci na rzecz najtanszego badziwia. Z chip tuningiem tez mam podobne odczucia. Wgrac program I zgarnac kase to Las chetnych ale wziac odpowiedzialnosc za Wykonana prace to juz chetnych brak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Po co ta cała burza? Jak kolega chce modyfikować auto, to jego sprawa...Ma nie przerabiać, bo będzie wyglądać lepiej, drożej???

Dużo osób tak robi, a że tutaj nowy model, to od razu wielkie halo...

W galeriach różnych modeli cały czas coś się dzieje, np.w F30, czy serii 4, montują tylne lampy LCI, poliftowe ramki wnętrza, ledowe halogeny itp., itd. i tam nikt nie pisze, że robi droższe, nowsze auto z wyglądu itp.itd. :duh:


Kwestia oczywiście jakości części i montażu, ale to pomijam.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego właśnie jak tylko pojawi się nowa generacja bmw staram się zmieniać bo w f10 a e60 ju w ogóle zaczynaja się rzeźby


A ludzie nie potrafią liczyć. Wziąłeś sportline pewnie w lizingu. Pomysł ze biorąc m pakiet rata by wzrosła o 100zl miesiecznie max. To aż taki wydatek? A teraz w g30 chcesz robić rzeźbę ? Zamiast robić ceramikę było brać m pakiet skoro jego brak tak boli

 

Po pierwsze M pakiet to nie 100 zł więcej wiem bo jestem w trakcie zamówienia.

Po drugie rabaty na ostatnie sztuki - sportline 18ty rok 518d były tak wielkie że grzech było nie wsiąść co też uczyniliśmy w firmie w skromnej ilości 1 szt. Wersja sportline plus kilka dodatków np. asystenci. We własnym już zakresie przyciemniliśmy też szyby w ASO. Koszt całkowity tego auta względem jakości jaką daje to śmiech na sali. Więcej zapłaciliśmy za Rangera Wildtracka 2 lata temu.

Edytowane przez mariobravox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wlasnie o to chodzi ze kolega wkleil linki do najtanszego badziewia, podrob nie wartych funta klakow z zamiarem ich montaz do nowego auta. Gdyby chcial to zrobic w rozsadny sposob na odpowiedniej jakosci czesciach nie bylo by tematu. Poza tym jest mnostwo tematow o retrofitach czesci, wystarczylo uzyc wyszukiwarki i poswiecic 15 minut a na pewno po przecxytaniu kilku postow by wiedzial jakich czesci szukac I na co zwracac uwage oraz ile to moze kosztowac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


Po pierwsze M pakiet to nie 100 zł więcej wiem bo jestem w trakcie zamówienia.

Po drugie rabaty na ostatnie sztuki - 18ty rok 518d były tak wielkie że grzech było nie wsiąść co też uczyniliśmy w firmie w skromnej ilości 1 szt. Wersja sportline plus kilka dodatków np. asystenci. We własnym już zakresie przyciemniliśmy też szyby w ASO. Koszt całkowity tego auta względem jakości jaką daje to śmiech na sali. Więcej zapłaciliśmy za Rangera Wildtracka 2 lata temu.

 

160 tysiecy wydane na auto ktore sie nie podoba to,jest o 160 tysiecy za duzo. Lepiej zaczekac rok, dozbierac i kupic to,co sie naprawde podoba lub wziac dluzszy leasing. W innych przypadku bedzie szybka zmiana a i na koniec dnia wieksza strata, ze juz o codziennym niezadowoleniu nie Wspomne. Pisze to na podstawie swoich oraz wielu kolegow wypowiedzi. Rabat to tez nie zadna rewelacja. Te auta maja juz jeden rok, czesto wpisany w dowod pierwszy wlasciciel I te 10 procent wiecej rabatu szybko stopnieje przy odsprzedazy. Wedlug moich wczesniejszych doswiadczen auto nie wazne nowe czy uzywane traci przez kolejne 3 lata okolo 50 procent co daje ponad 15 procent rocznie, czyli dodatkowe 12 procent rabatu od dealera na takie auto to zadna laska a i tak ponizej straty. Ze nie jezdzilo a stalo na place to jeszcze gorzej bo caly rok pedal na nie deszcz, snieg oraz sraly na niego ptaki. 4 lata temu podchodzilem do takiej f10 w business edition w cenie bodajze za 150 k. Wpisalem Sobie wszystko do excela policzylem ile zaplace za ile sprzedam I wyszlo czarno na bialym ze jak sie chce auto trzymac 3-4 lata to sie to nie oplaca. Sens ekonomiczny jest wtedy kiedy ktos planuje trzymac auto z 10 lat kiedy juz roznice cen miedzy rocznikami sie zacieraja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla nas ma sens bo wiem ze po 3 latach auto oddamy i wezmiemy nowe.Średnio mnie utrata obchodzi w tej opcji a cena zakupu i rata. W pakiecie jest też serwis także podtrzymuje że nam się akurat bardzo oplaciło zaplacić wyjsciowo mniej.Rabat nas wyniosl 72tys od konfiguracji 227tys i jest ok. Cena uczciwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
spojrzalem w promocje no i auto bedzie cie kosztowac okolo 84 tysiace przez 3 lata. Rata 1900 netto wplata zero procent. No to policzmy teraz konfiguracje na 300k. Auto 300 kilo minus 18 procent rabatu plus 3 procent leasing = 253 tysiace cena calkowita auta. Auto na koniec leasingu jest wycenione na 55 procent od ceny cennikowej ale zalozmy ze straci wiecej czyli 50 procent po 3 latach co daje mam 150k. 253- 150 k = 103k straty na aucie przez 3 Lata. Za 19 tysiecy jezdze autem jakie Sobie Sam skonfigurowalem, wybralem kolor jaki mi sie podoba, tapicere oraz z duzo lepszym silnikiem i wyposazeniem. Ot naprawde interes zycia :D :D :D jak ktos jeszcze woozy te 19 klockow w koszty to roznica robi sie 15/36=450 zeta miesiecznie. Tak kolega Wyzej mial racje. Za Przyslowiowe 100 zlotych wiecej mozna miec auto w m pakiecie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie pisze tego zeby sie cieszyc bo po roku uzywania auta juz dawno sie ono znudzilo, ale aby uswiadamiac potencjalnych kupujacych zeby nie dac sie nabierac na promocje i sztuczki sprzedawcow, liczyc grosz do grosza i dokonywac swiadomych Zakupow bo to sa nasze ciezko zarobione pieniadze. Wiele razy tez sie napalilem na auto bo rabat duzy, ale pozniej jak juz zaczalem wszystko podliczac to albo,leasing drogi I koniecznosc brania leasingu od dealera, albo jeszcze cos. Nikt nam nie zrobi prezentu I nie odda auta za pol darmo, a nad planami sprzedazowymi siedzi armia marketingowcow i ekonomistow aby zarobic jak najwiecej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słonik, Ty liczysz, że sprzedasz 3 letnie BMW z przebiegiem 90tyś km za 150tyś?? Tam będzie armia takich marketingowców jak Ty licząca jak to tanio można mieć nowe po upuście i druga, która sprowadzi sobie sporo taniej z niemcowni podobną konfigurację. Nie od dziś wiadomo, że na tańszym aucie się mniej traci i większa szansa sprzedać z mniejszą stratą taką właśnie 518d. Ludzie kręcą nosem przy używkach za 80-90 tyś, a co mówić 2x tyle. Skonfiguruj sobie nowego passata, szybko przekonasz się jakie są teraz ceny aut, odnieś to do takiej 518d. Kilka razy już o tym wspomniałem - startujesz z innej półki, to ciężko Ci zrozumieć jaki przeskok daje taka g30 w stosunku do passata, mazdy, skody czy tym podobnych a różnica w cenie znikoma. No, ale na ten temat pisaliśmy sporo w innym wątku.


Co do części mpak, to nie zawsze zderzak za 2000zł musi być lepszy od tego za 500zł. Nie wiem czemu przyssaleś się do tego, że to podróbki. No, ale w ten temat nie ma co dalej wnikać skoro ustaliliśmy, że to nie jest opłacalne i wiocha. Przynajmniej ja sobie daruję takie przeróbki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@leeo i tak I nie. W swoim zyciu mialem kilkanascie aut i najciezej mi sie sprzedawaly kilkunastoletnie samochody sprowadzone z zagranicy. Tak jak piszesz zalew aut z niemcowni plus janusze targujacy sie o kazdy grosz. Ostatnie 4 auta jakie sprzedawalem to byly auta sprzedane za powyzej 100 tysiecy I zostaly sprzedane max 3 dni po wystawieniu Ogloszenia. Nie wiem moze mialem szczescie ale ojciec tez pol roku temu sprzedawal 4 letnia x3 I sprzedal za 130 tysiecy w jeden dzien osiagajac okolo 50 procent straty. Moje doswiadczenie mowi, ze auto zadbane, z pewnych rak z przejrzysta jak lza historia normalnym przebiegiem oraz niekombinowane sprzedaja sie jak cieple buleczki wlasnie przez to ze jest zalew szmelcu na rynku, duzo oszustow I przez to takie auta to perelki. Dlatego tez przestrzegam cie przed kombiniwaniem. Oczywiscie czesc kupujacych skieruje sie do salonu po nowa 518 ale Znajda sie i tacy co beda chcieli miec m pakiet, xdrive, nie beda chcieli diesla a o 100 km mocniejsza i szybsza benzyne I zamiast Nowej 518 wybiora uzywana 530xi z gwarancja lub jeszcze mocniejszy motor za jeszcze wiecej kasy. Model auta to nie wszystko bo rownie dobrze za 3 letnia 518 mozna miec nowego focusa ale czesc osob wybierze jednak uzywana 518. Co do cen czesci to ja tez jestem z natury oszczedny i uwazam ze trzeba szukac I nie przeplacac ale zycie mnie juz niejednokrotnie nauczylo ze jak sie kupuje najtansze rzeczy to sie z przewaznie kupuje podwojnie bo te najtansze rzeczy to w 99 procentach Szmelc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jeszcze sie odniose do pasiakow I innych tego typy aut. Tu juz sa indywidualne preferencje ale ja gdybym mial do wyboru dobrze wyposazonego passata z lepszym silnikiem, dsg r line z ladna fellga bral bym passata a nie,podstawowe bmw. Kilka lat temu stalem przed podobnym wyborem 518d f10 business edition 150 km a volvo v60 d5 ladnie wyposazone. Wzialem volvo. To,sa zawsze te same dylematy slabs wyposazony model kasy wyzszej lub lepiej wyposazony klasy nizszej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze sie odniose do pasiakow I innych tego typy aut. Tu juz sa indywidualne preferencje ale ja gdybym mial do wyboru dobrze wyposazonego passata z lepszym silnikiem, dsg r line z ladna fellga bral bym passata a nie,podstawowe bmw. Kilka lat temu stalem przed podobnym wyborem 518d f10 business edition 150 km a volvo v60 d5 ladnie wyposazone. Wzialem volvo. To,sa zawsze te same dylematy slabs wyposazony model kasy wyzszej lub lepiej wyposazony klasy nizszej.

 

No ale właśnie odsyłam do konfiguratora :) nowy passat w rline i felga 18 z wyposażeniem podobnym do mojej 518d, tylko z silnikiem diesla 190konnym (przy dsg i jej lagach nie powinno byc duzej roznicy na plus passata) kosztuje 177tys (tak go skonfigurowałem na potrzeby dyskusji z dwoma pakietami promocyjnymi, rline i darmowym lakierem). W VW można dostać z 10% rabatu, o więcej nie jest łatwo, więc jeździmy gorszym autem w podobnej kasie co 518d buisness. Mądrze się, bo miałem passata B7 4x4 170KM w dsg skonfigurowanego na 169tyś w 2011r, kupionego za 148 po rabatach. Naprawdę nijak się miał do serii 5. Poprzednia linia buisness line byla srednio interesujaca, 150koni ale 10 do 100, ubogie wyposazenie, materiałowe fotele, halogenowe żarówki itp.. buisness w g30 w mojej opinii oferuje wiecej. Natomiast nie jest to autko idealne, oczywiście, że chciałby się coś lepszego, ale trzeba się cieszyć tym co się ma i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako posiadacz 2 letniej Mazdy 6 w full opcji oprócz 4x4 którą uważam osobiście za bezkonkurencyjną w segmencie D mogę się wypowiedzieć i uważam że BMW 5 sportline bije ją na głowę jakością i siedząc w środku czuć to po prostu w każdym calu. Dla siebie zamawiam mpakietową ale nie zmienia to mojej opinii że 5tki sportline nie ma sensu równać z pasatami itp. To nie ta liga. Tyle ode mnie bo każdy opinie ma swoje i tutaj finału dyskusji nie będzie nigdy.

PS dodam jeszcze że DSG to fakt masakra jakaś, tyle lat wkładają to gówno i ciągle ten sam problem z lagami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznijmy od tego że jazda SPORT LINE -NIE JEST WIOCHĄ


to jest nadal pełnoprawne BMW -owszem wygladajace na zewnątrz gorzej niż m pakiet ale still to pełnoprawne G30 powiedzlabym nawet ze fotele w sport line sa fajniejsze jeśli chodzi o material niż seryjne m pakietowe


a co do mazdy pelna zgoda - mazda może mieć te same a nawet więcej funkcji niż BMW ale to nigdy nie będzie przynajmniej na razie dzialalo tak jak w bmw a biorac pod uwagę ze mazda nie daje rabatow oraz jakie rabaty można dostać na BMW to wychodzi ze w cenie mazdy 6 masz g30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu stalem przed podobnym wyborem 518d f10 business edition 150 km a volvo v60 d5 ladnie wyposazone. Wzialem volvo. To,sa zawsze te same dylematy slabs wyposazony model kasy wyzszej lub lepiej wyposazony klasy nizszej.

No sorry, znam także to Volvo z tym silnikiem aż za dobrze (niestety), ten model BMW mniej. Może za wyjątkiem brzmienia silnika (to było ostatnie 5-cyl.) to Volvo NICZYM nie jest lepsze od tego BMW, a dokładniej we wszystkim gorsze lub dużo gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Volvo bylo szybsze, mial naped na 4 lapy, duzo stabilniejsze na autostradzie przy wysokich predkosciach, lepszy silnik, wiecej mocy, duuuzo lepiej wyposazoone od golasa f10, wieksza felge, Lakier Metalik a nie podstawowy I to w cenie golasa f10. Dla mnie no contest i,drugi,raz wybral bym tak samo. gdybym dzisiaj kupowal auto to mocno bym rozwazal nowa v60 bo wyglada pieknie. Za to plus dla bmw za naped z preferencja tyle, nieco ciszej we srodku oraz multimedia. Jezdzilem tez sporo v40 z tym ich nowym dieslem oraz 8 biegowym Automatem i jak dla mnie dzialaja one niemal identycznie w obu autach Jesli porownaniemz bmw. Zreszta na papierze osiagi maja identyczne. Oczywiscie te auta nie maja startu do silnikow r6 oraz v8 od bmw ale dla mnie 518 oraz taka 540i to 2 zupelnie inne auta, ktore dzieli przepasc a jedynie wygladaja podobnie I to jest wlasnie fajne ze mozna jezdzic taka m550i I zniknac w tlumie wsrod 518 nie gryzac oczu sasiadow. Jeszcze dodam, ze zona caly czas jezdzi volvo I jak przyjechalem bmw z salonu I ja przewiozlem to stwierdzila ze nie wie za co wydalem tyle kasy bo w srodku wyglada okropnie, duzo gorzej od jej auta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ale to jest akurat nie zart. Design wnetrza volvo jest duzo ladniejszy i bardziej wysmakowany niz bmw. Jakosc tez. A zeby bylo ciekawie to mi ostatnio w bmw ciagle odpada ten duzy plastik co jest z boku siedzenia. Jest to delikatnie mowiac irytujace.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo bylo szybsze, mial naped na 4 lapy, duzo stabilniejsze na autostradzie przy wysokich predkosciach, lepszy silnik, wiecej mocy, duuuzo lepiej wyposazoone od golasa f10, wieksza felge, Lakier Metalik a nie podstawowy I to w cenie golasa f10. Dla mnie no contest i,drugi,raz wybral bym tak samo. gdybym dzisiaj kupowal auto to mocno bym rozwazal nowa v60 bo wyglada pieknie. Za to plus dla bmw za naped z preferencja tyle, nieco ciszej we srodku oraz multimedia. Jezdzilem tez sporo v40 z tym ich nowym dieslem oraz 8 biegowym Automatem i jak dla mnie dzialaja one niemal identycznie w obu autach Jesli porownaniemz bmw. Zreszta na papierze osiagi maja identyczne. Oczywiscie te auta nie maja startu do silnikow r6 oraz v8 od bmw ale dla mnie 518 oraz taka 540i to 2 zupelnie inne auta, ktore dzieli przepasc a jedynie wygladaja podobnie I to jest wlasnie fajne ze mozna jezdzic taka m550i I zniknac w tlumie wsrod 518 nie gryzac oczu sasiadow. Jeszcze dodam, ze zona caly czas jezdzi volvo I jak przyjechalem bmw z salonu I ja przewiozlem to stwierdzila ze nie wie za co wydalem tyle kasy bo w srodku wyglada okropnie, duzo gorzej od jej auta.

 


to dlaczego chce teraz x5? kupcie to świetne volvo xc90, które produkują już pewnie niezmienione z 6 lat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ale to jest akurat nie zart. Design wnetrza volvo jest duzo ladniejszy i bardziej wysmakowany niz bmw. Jakosc tez. A zeby bylo ciekawie to mi ostatnio w bmw ciagle odpada ten duzy plastik co jest z boku siedzenia. Jest to delikatnie mowiac irytujace.

To nie temat o volvo, ale w volvo zero polotu i finezji, nie widać tam jednoznacznej linii, zero trzymania się czegokolwiek zero konsekwencji. Kwadratowe wloty po bokach jak w Starze a przy konsoli jakieś pionowe kurtyny. I ten szpetny ekran wklejony przez 4 klasistę.

Pionowy ekran nie pasuje do auta. Montuje się je horyzontalnie a nie wertykalnie bo aż oczy bolą, to samo tesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.