Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolega mojego kolegi tierdzi, że dostał u Smorawińskiego w Poznaniu 27% na samochód do produkcji (zamówienie w Listopadzie, odbiór był na koniec Lutego).

Ale zamówienia jakoś pokazać nie chciał... :mad2:

Coś nie wierzę w te wielkie rabaty, a już 27-30% to chyba jakieś bajki. Przy zakupie naszej X5 na początku 2019 bardzo ciężko było cokolwiek wynegocjować powyżej 15% . :?:

Opublikowano
Kolega mojego kolegi tierdzi, że dostał u Smorawińskiego w Poznaniu 27% na samochód do produkcji (zamówienie w Listopadzie, odbiór był na koniec Lutego).

Ale zamówienia jakoś pokazać nie chciał... :mad2:

 

Zamawiałem w październiku auto do produkcji. Sprawdzałem 3 dealerów w Poznaniu : Olszowiec, Smorawiński, BMW Inchcape.

1 miejsce BMW Inchcape - najlepsza oferta cenowa i finansowa, najlepsza obsługa klienta, nawet najbardziej profesjonalna jazda próbna

2 miejsce Olszowiec - bardzo dobra obsługa klienta, elastyczne podejście do jazd próbnych ( auto na weekend), ale sporo słabsza oferta niż BMW Inchcape

3 miejsce Smorawiński - słaba obsługa klienta, trzeba było się prosić o ofertę, która i tak potem była przygotowana na odczepnego, było umówione auto na weekend, ale po przyjeździe w sobotę po auto wystawili mnie do wiatru i tylko 15 minutowa runda była.

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
Kolega mojego kolegi tierdzi, że dostał u Smorawińskiego w Poznaniu 27% na samochód do produkcji (zamówienie w Listopadzie, odbiór był na koniec Lutego).

Ale zamówienia jakoś pokazać nie chciał... :mad2:

 

Zamawiałem w październiku auto do produkcji. Sprawdzałem 3 dealerów w Poznaniu : Olszowiec, Smorawiński, BMW Inchcape.

1 miejsce BMW Inchcape - najlepsza oferta cenowa i finansowa, najlepsza obsługa klienta, nawet najbardziej profesjonalna jazda próbna

2 miejsce Olszowiec - bardzo dobra obsługa klienta, elastyczne podejście do jazd próbnych ( auto na weekend), ale sporo słabsza oferta niż BMW Inchcape

3 miejsce Smorawiński - słaba obsługa klienta, trzeba było się prosić o ofertę, która i tak potem była przygotowana na odczepnego, było umówione auto na weekend, ale po przyjeździe w sobotę po auto wystawili mnie do wiatru i tylko 15 minutowa runda była.

Mam podobne odczucia, ja u Smorawińskiego kupiłem tylko dlatego że było to kolejne auto kupowane u niego i dał dodatkowo 1% więcej niż inni, choć podzielam opinię że w tym salonie panuje największy chaos. Dodatkowo byliśmy jeszcze w salonie Arena w Kaliszu i z perspektywy czasu żałuję że nie zmieniliśmy Smorawińskiego na Arenę, bo mam bliżej, a różnica w cenie była rzędu 1%. Ale mądry Polak po fakcie :oops:

Opublikowano

Miesiąc temu odebrałem moją X5 w salonie w Kaliszu.

Samochód zamówiłem do produkcji w styczniu.

Dostałem 20% rabatu.

Jestem zadowolony z obsługi i atmosfery.

U Smorawińskiego cena ostateczna zdecydowanie wyższa.


pozdr

kj

Opublikowano
Miesiąc temu odebrałem moją X5 w salonie w Kaliszu.

Samochód zamówiłem do produkcji w styczniu.

Dostałem 20% rabatu.

Jestem zadowolony z obsługi i atmosfery.

U Smorawińskiego cena ostateczna zdecydowanie wyższa.


pozdr

kj

 

To końcowe 20% to z dodatkowym rabatem dla uprzywilejowanych zawodów :?: (takowe maja dodatkowy rabat w BMW), pytam bo myślę o zakupie 5-ki

Opublikowano

Podzielam opinie, w Inchcape we Wrocławiu brałem trzy auta, w Teamie jedno . W tym pierwszym ciut lepsze oferty, obsługa w obu na najwyższym poziomie. O auto na weekend łatwiej w Inchcape.


Wracając do rabatów to jak większość użytkowników lub składających zamówienia pisze o rabatach 15-20% to nie można traktować poważnie kolegów kolegi mówiących o rabacie na produkcję 27%. :mad2: lub ze stocku -30% i więcej...nie w tym segmencie. Wyjątkami są odchodzące modele jak np. 2 lata temu oferta na F15, Inchcape miał oferty - 30%. Setka aut rozeszła się w kilka tygodni.

Opublikowano
Kolega mojego kolegi tierdzi, że dostał u Smorawińskiego w Poznaniu 27% na samochód do produkcji (zamówienie w Listopadzie, odbiór był na koniec Lutego).

Ale zamówienia jakoś pokazać nie chciał... :mad2:

 

Zamawiałem w październiku auto do produkcji. Sprawdzałem 3 dealerów w Poznaniu : Olszowiec, Smorawiński, BMW Inchcape.

1 miejsce BMW Inchcape - najlepsza oferta cenowa i finansowa, najlepsza obsługa klienta, nawet najbardziej profesjonalna jazda próbna

2 miejsce Olszowiec - bardzo dobra obsługa klienta, elastyczne podejście do jazd próbnych ( auto na weekend), ale sporo słabsza oferta niż BMW Inchcape

3 miejsce Smorawiński - słaba obsługa klienta, trzeba było się prosić o ofertę, która i tak potem była przygotowana na odczepnego, było umówione auto na weekend, ale po przyjeździe w sobotę po auto wystawili mnie do wiatru i tylko 15 minutowa runda była.

 

u mnie smora miał taką samą ofertę jak inchcape

Opublikowano
Wskaż choć jedną ofertę z rabatem ponad 25% na g05 lub g06 od dealera bmw... Brokerzy mogą obecywać nawet 40%...

 

tu masz przykład

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-sikora-x5-xdrive40i-samochod-nowy-ID6CDhRb.html#09c9bdbaca

ale ostatni raz ci pokazuję jak się szuka dobrych ofert na otomoto

 

Jak to jest dobra oferta to nie mam pytan (brak nawet systemów asystujących podstawowych, kamer itp) ... Auto od zeszlego roku wystawione... Nikt go nie chce, ma takie braki w wyposażeniu, że nigdy sie nie sprzeda. Dodatkowo usuneli ostatnio pakiet przeglądów i napisali, że to diesel, a dopiero w opisie wzmianka 40i. Jest 0,1% ofert z rabatem ponad 25% ale to są samochody, które nie mogą sie sprzedać, bo mają jakieś braki w wyposażeniu dyskwalifikujące.

Opublikowano
Wskaż choć jedną ofertę z rabatem ponad 25% na g05 lub g06 od dealera bmw... Brokerzy mogą obecywać nawet 40%...

 

tu masz przykład

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-sikora-x5-xdrive40i-samochod-nowy-ID6CDhRb.html#09c9bdbaca

ale ostatni raz ci pokazuję jak się szuka dobrych ofert na otomoto

 

"Toż to staroć", widziałem ofertę kilka miesięcy temu, produkcja maj 2019, więc i modelowo 2019. Wrocław też ma kilka z tego miesiąca. Twardo trzymali się do pandemii 21%, teraz po negocjacjach zaproponują 24-25% (wystawiony - 23% kilka dni wstecz).Ten brązowy to jedyny egzemplarz z takim rabatem (specyficzne wyposażenie Individual, modelowo 2019, benzyna, uruchomiona gwarancja/fakturowany???), ale dzięki temu masz podpórkę do negocjacji i to jest maksymalnie co możesz osiągnąć na ten moment i to nie w każdym przypadku.


Za to znajdziesz dwie gorące sztuki, modelowo już 2020, sierpień i październik z rabatem - 25%. Rocznik modelowy to oczywiście najmniej istotny czynnik przy odsprzedaży, (1. Data produkcji 2. Data pierwszej rejestracji 3. Rok modelowy) wraz z wiekiem jego rola maleje, ale IMHO wybierając auto dla siebie lepiej wybrać to, które stało 3 miesiące pod płotem niż 1 rok. :D


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-x5-m50i-skretna-tylna-os-hak-lasery-pneumatyka-head-up-ID6CrsYB.html#0da0207ccb


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-m50d-adaptacyjne-zawieszenie-webasto-leasing-0-ID6CQjKL.html#0da0207ccb


Reszta ten moment na otomoto, to 24-23% i niżej. Jestem od kilku miesięcy na bieżąco, więc nie wiele mi tam umknęło. :roll:

Opublikowano
Wskaż choć jedną ofertę z rabatem ponad 25% na g05 lub g06 od dealera bmw... Brokerzy mogą obecywać nawet 40%...

 

tu masz przykład

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-sikora-x5-xdrive40i-samochod-nowy-ID6CDhRb.html#09c9bdbaca

ale ostatni raz ci pokazuję jak się szuka dobrych ofert na otomoto

 

Jak to jest dobra oferta to nie mam pytan (brak nawet systemów asystujących podstawowych, kamer itp) ... Auto od zeszlego roku wystawione... Nikt go nie chce, ma takie braki w wyposażeniu, że nigdy sie nie sprzeda. Dodatkowo usuneli ostatnio pakiet przeglądów i napisali, że to diesel, a dopiero w opisie wzmianka 40i. Jest 0,1% ofert z rabatem ponad 25% ale to są samochody, które nie mogą sie sprzedać, bo mają jakieś braki w wyposażeniu dyskwalifikujące.

 

ja nie analizowałem wyposażenia czy kolorów - pytałeś o 25% i dostałeś rzeczową odpowiedź

nie uruchamiajmy dyskusji o tym co kto potrzebuje z tego egzemplarza, bo nie o tym ten temat i nie takie było pytanie oraz nie tego dotyczyła odpowiedź

Opublikowano
Wskaż choć jedną ofertę z rabatem ponad 25% na g05 lub g06 od dealera bmw... Brokerzy mogą obecywać nawet 40%...

 

tu masz przykład

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-sikora-x5-xdrive40i-samochod-nowy-ID6CDhRb.html#09c9bdbaca

ale ostatni raz ci pokazuję jak się szuka dobrych ofert na otomoto

 

"Toż to staroć", widziałem ofertę kilka miesięcy temu, produkcja maj 2019, więc i modelowo 2019. Wrocław też ma kilka z tego miesiąca. Twardo trzymali się do pandemii 21%, teraz po negocjacjach zaproponują 24-25% (wystawiony - 23% kilka dni wstecz).Ten brązowy to jedyny egzemplarz z takim rabatem (specyficzne wyposażenie Individual, modelowo 2019, benzyna, uruchomiona gwarancja/fakturowany???), ale dzięki temu masz podpórkę do negocjacji i to jest maksymalnie co możesz osiągnąć na ten moment i to nie w każdym przypadku.


Za to znajdziesz dwie gorące sztuki, modelowo już 2020, sierpień i październik z rabatem - 25%. Rocznik modelowy to oczywiście najmniej istotny czynnik przy odsprzedaży, (1. Data produkcji 2. Data pierwszej rejestracji 3. Rok modelowy) wraz z wiekiem jego rola maleje, ale IMHO wybierając auto dla siebie lepiej wybrać to, które stało 3 miesiące pod płotem niż 1 rok. :D


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-x5-m50i-skretna-tylna-os-hak-lasery-pneumatyka-head-up-ID6CrsYB.html#0da0207ccb


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-m50d-adaptacyjne-zawieszenie-webasto-leasing-0-ID6CQjKL.html#0da0207ccb


Reszta ten moment na otomoto, to 24-23% i niżej. Jestem od kilku miesięcy na bieżąco, więc nie wiele mi tam umknęło. :roll:

 

wirus popieram w 100%

myślę - tak jak wcześniej już pisałem - że po kontakcie z dealerem można coś drobnego jeszcze ugrać... wiadomo, że to będą auta stockowe a nie szyte na miarę, ale coś za coś

Opublikowano
Dokładnie, coś za coś. Są specyfikację, którym coś brakuje istotnego i są te co mają zupełnie wszystko, lub prawie wszystko. Np. moja specka pokryła się tą ze stocku w 100% (nie licząc koloru z zewnątrz i wewnątrz oraz modelu i silnika:D ) bo zamawiałem "bide wersję", ale ktoś inny wykluczy ją bo brakuje istotnych dla większości opcji jak Head-Up czy skrętna oś. Z drugiej strony widziałem droższe egzemplarze o kilkanaście tysięcy, które miały Head-Up, skrętną oś, a nie miały asystentów, laserów czy pneumatyki. Teraz jest do wyboru do koloru, ale jak się przyjrzeć to większości coś brakuje, ale tak jak wcześniej wspomniałem, można też wziąć wersję full. :D Ogólnie dziwne są konfiguracje, bo niektóre nie są pakietowane co w większości przypadków by się opłacało.
Opublikowano
witus 1996.... Odebrałeś już auto... :D .?

Czekam na rejestrację, transport auta z Poznania do Wrocławia, zabezpieczenie, oklejenie lusterek na Shadow Line. Nie wiem ile to zajmie czasu w dobie pandemii. Początek maja to prawdopodobny odbiór.

Opublikowano

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x6-m-m50d-400km-gazda-group-ID6CUjzU.html#47cf7db27b


Rekordzista? 29% rabatu na 2020 rocznik? Auto spadło z lawety albo sprzedawca popełnił błąd przy ogłoszeniu?


Edit.

A jednak! Ktoś chciał oszukać system otomoto i wpisał kwote netto. :D

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x6-m-bmw-gazda-group-dabrowa-gornicza-al-pilsudskiego-17-ID6D3WLb.html#14faf49bc7

Opublikowano
W koncu pewnie zjada z ceny niewiele mniej - ciezko bedzie o amatora na taki wystrzalowy kolor. Jak juz sie taki raz na milion trafia to zamawia konfiguracje do produkcji pod siebie.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W koncu pewnie zjada z ceny niewiele mniej - ciezko bedzie o amatora na taki wystrzalowy kolor. Jak juz sie taki raz na milion trafia to zamawia konfiguracje do produkcji pod siebie.

 

Co chcesz od tego koloru? Do X6 bardzo fajny. Przeciez nie jest to "poważny" samochod. Ma sie rzucać w oczy. Nie dość, że dopłacasz za "bajer" kupujac X6 w stosunku do X5 to jeszcze oddajesz duza czesc praktycznosci. Wisienką na torcie takiego podejscia do tematu jest kolor - tutaj nadal dosc stonowany. Nie jest to pomaranczowy czy żółty jak w Q8 czy Urusie.

Opublikowano

...mam nadzieję że nie zrobię offtopu w tym temacie...


Panowie jestem coraz bliżej podęcia ostatecznej decyzji, wyposażenie dograne od a do z, mam jeszcze tylko dwa dylematy - kluczowe - motor i zawias. Doradźcie proszę :roll:


M50d - czy teoretycznie na niego jest szansa uzyskać wyższy rabat do produkcji ? Między innymi dlatego że ma przestać być produkowany końcem tego roku ? Jak z awaryjnością (z jakimi problemami się spotkaliście), to ponoć najbardziej skomplikowana jednostka (nie biorąc pod uwagę X5M) ?

40d - czy może lepiej ten silnik i nie warto dopłacać do powyższego, jakie istotne różnice ? przyspieszenie podobne - wiadomo m50d ma lepszego kopa ale nie ma tutaj drastycznej różnicy. Spalanie - podobne ?


Brać 40d czy szarpać się na m50d :twisted: ?


Jeżeli m50d to pneumatyka czy M professional ? Zależy mi na komforcie i pneumatyka wydaje się być też dodatkowym bajerem i lepszym rozwiązaniem - nie wiem czy jest sens brać professional, jakoś drastycznie lepiej samochód trzyma się drogi i jest odczuwalnie twardszy ? Czy M Professional nadaje się spokojnie na długie międzynarodowe trasy i będzie bardzo komfortowe, czy też zdecydowanie bliżej mu do ostrej jazdy ? Jak wygląda tryb komfort w obydwu zawiasach ?


I ostatnie: jak to jest w końcu z tą skrętną tylną osią ? Z jednej strony czytam że dobrze się sprawdza, inni piszą że tył samochodu pływa i są dziwne odczucia z jazdy, ciężko się przyzwyczaić itp, Zachar mi pisze żeby brać bo super, sam już nie wiem :) Jazda testowa była zbyt krótka, żeby być pewny swojej decyzji... muszę wypożyczyć X5 na dłużej.

Opublikowano

Skrętna tylna oś to jest obowiązkowa pozycja, auto się zdecydowanie "lżej" prowadzi i chce skręcać, każdy zakręt cieszy :P

Co do pneumatyki to mam, ale w trybie comfort za bardzo buja na mój gust - zwłaszcza jak się przejeżdża przez wszelkie spowalniacze, dlatego najczęściej wrzucam sport i dla mnie wtedy jest ok.

- Jednak te odczucia to kwestia gustu, w każdym bądź razie pneumatyka działa super, mam wrażenie że nawet lepiej niż w GLE W166 ( do takiego mam porównanie).

O zawiasie M Profesional się nie wypowiem, bo nie sprawdzałem.


W kwestii silnika to ciężko wyrokować, pewnie jeszcze w PL nie ma auta z tą najnowszą wersją silnika.

40d wydaje się najbardziej rozsądną opcją - tym bardziej, że jest pewnie poprawioną konstrukcją z dołożoną miękką hybrydą, a już poprzednia wersja 40d sprawowała się super.

Pozdrawiam

KrzychoM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla mnie Twoje dylematy sa dość proste do rozstrzygnięcia.

Zaczne od skretnej tylnej osi. Brać bez dyskusji! Jedno z najlepszych udogodnień w tym samochodzie. Człowiek przyzwyczaja sie pare dni a poźniej już tylko przyjemność z jazdy. Doszło do tego, że na rondzie moja seria 6 wydaje mi sie jakaś ociężała w porównaniu do X5 :roll:


Pneumatyka nie jest może "must have" ale jak ma byc maksymalnie komfortowo to polecam. Po przejsciu w tryb sport lub sport + utwardza się znacząco i obniża! W trasie obniżone zawieszenie to mniejsze spalanie, lepsze prowadzenie i cichsza jazda. W terenie jak sie zapedzisz na wieksze wertepy to dzieki pneumatyce możesz podniesc samochod o pare centymetrów. Dla mnie to wszystko było warte dopłaty ( przy M50d ok.6500zł).


Silnik - jak już wcześniej pisałem wydaje się że 40d w kategoriii cena/osiągi jest najlepszy. Jeśli chodzi o przyspieszenia to nawet M50d nie poraża. Jest bardzo dobrze - aż tyle i tylko tyle. Teraz z perspektywy użytkowania M50d przez rok nie chciałbym sie rozstawać z 60KM na rzecz 40d ale gdybym teraz miał zamawiać nie znając jazdy 50d to pewnie wybrałbym 40d.

O awaryjności 50d ja przynajmniej nic złego nie słyszałem. Jak strach to kupić pakiet naprawczy na 5 lat i masz z głowy ten temat.

Odsprzedaż? W ogłoszeniach poprzednia generacja X5M50d stoi drogo wiec chyba ma wzięcie na rynku wrórnym. Zawsze topowy silnik (topowy diesel w tym przypadku) działa na wyobraźnie kupujących (prestiż modelu i takie tam niemierzalne historie).

Opublikowano
W koncu pewnie zjada z ceny niewiele mniej - ciezko bedzie o amatora na taki wystrzalowy kolor. Jak juz sie taki raz na milion trafia to zamawia konfiguracje do produkcji pod siebie.

 

No i masz, jestem jeden na milion. :D Miałem serię 4 w Snapper Rocks Blue, teraz dla odmiany X6 w nietypowym kolorze. :cool2:

Opublikowano
...mam nadzieję że nie zrobię offtopu w tym temacie...


Panowie jestem coraz bliżej podęcia ostatecznej decyzji, wyposażenie dograne od a do z, mam jeszcze tylko dwa dylematy - kluczowe - motor i zawias. Doradźcie proszę :roll:


M50d - czy teoretycznie na niego jest szansa uzyskać wyższy rabat do produkcji ? Między innymi dlatego że ma przestać być produkowany końcem tego roku ? Jak z awaryjnością (z jakimi problemami się spotkaliście), to ponoć najbardziej skomplikowana jednostka (nie biorąc pod uwagę X5M) ?

40d - czy może lepiej ten silnik i nie warto dopłacać do powyższego, jakie istotne różnice ? przyspieszenie podobne - wiadomo m50d ma lepszego kopa ale nie ma tutaj drastycznej różnicy. Spalanie - podobne ?


Brać 40d czy szarpać się na m50d :twisted: ?


Jeżeli m50d to pneumatyka czy M professional ? Zależy mi na komforcie i pneumatyka wydaje się być też dodatkowym bajerem i lepszym rozwiązaniem - nie wiem czy jest sens brać professional, jakoś drastycznie lepiej samochód trzyma się drogi i jest odczuwalnie twardszy ? Czy M Professional nadaje się spokojnie na długie międzynarodowe trasy i będzie bardzo komfortowe, czy też zdecydowanie bliżej mu do ostrej jazdy ? Jak wygląda tryb komfort w obydwu zawiasach ?


I ostatnie: jak to jest w końcu z tą skrętną tylną osią ? Z jednej strony czytam że dobrze się sprawdza, inni piszą że tył samochodu pływa i są dziwne odczucia z jazdy, ciężko się przyzwyczaić itp, Zachar mi pisze żeby brać bo super, sam już nie wiem :) Jazda testowa była zbyt krótka, żeby być pewny swojej decyzji... muszę wypożyczyć X5 na dłużej.

 

40d na zawiasie pneumatycznym i skrętna oś :cool2:

M Professional kojarzy mi się bardziej z M50i, chociaż spotkałem się z klientem, który szukał na stocku 30d z M Professional. Kto co lubi, ale jeśli zależy Ci na komforcie to temat jest prosty.

Opublikowano

Odsprzedaż? W ogłoszeniach poprzednia generacja X5M50d stoi drogo wiec chyba ma wzięcie na rynku wrórnym. Zawsze topowy silnik (topowy diesel w tym przypadku) działa na wyobraźnie kupujących (prestiż modelu i takie tam niemierzalne historie).

 

Odsprzedaż to też istotna kwestia, dobrze że o tym wspomniałeś. Planuje leasing na 5 lat i zmiana samochodu, chyba że się za bardzo zakocham i nie będzie mnie stać na nowy to nieco dłużej :D A wiecie coś więcej na temat końca produkcji tej jednostki ? Wczoraj w salonie w Krakowie dostałem info że zamówienia będą przyjmowane do czerwca / lipca max i później koniec :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.