Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To kup zwykle na RFT, sprzedaj i zaloz takie jakie chcesz. Tak jak pisalem wyzej te Performance to opony Michelin warte jakies 3200 pln jak pytalem w sklepach online... wiec troche przesadzaja w BMW.
  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Przymierzam się do zamówienia, pod koniec roku, samochodu w segmencie, do którego należy G20. Nie jestem pasjonatem motoryzacji.

W konfiguratorze brakuje mi "czegoś" pomiędzy 330i a M340i. Zależy mi na 3-litrowym silniku benzynowym, wyższym zawieszeniu i większym komforcie, oczywiście świadomie kosztem charakteru sportowego. Konkurencja na "M" ma "coś" takiego. Pomiędzy C200/C300 i C43-AMG a jest C400. C400, przy słabszym o 60KM siniku, rezygnacji z pakietu sportowego, i cenie niższej o ok. 70tys.zł.,daje możliwość zamówienia samochodu bardziej komfortowego (m.in. pneumatyka). M340i tylko z obniżonym zawieszeniem. W dieslu jest oczywiście 330d, niekoniecznie obniżony, ale bez pneumatyki. Dzwoniąc po dilerach, szukając samochodów testowych, widzę że zarówno z 330d jak i C400 będzie problem... Oczywiście wykonam jazdy testowe M340i, 330i, E43, C200. Może po pierwszym wrażeniu z jazdy któryś z modeli zdecydowanie odrzucę.

Testowałem M40i - przy Touaregu, którym jeżdżę obecnie, to nie to o co mi chodzi...

Tękni mi sie za czymś w rodzaju Saab'a 93 SE (185KM), którym jeździłem ponad 10 lat temu...

W czym upatrywalibyście alternatywy dla "komfortowej 340i" ? 330d? C400 Coupe?

Opublikowano
W konfiguratorze brakuje mi "czegoś" pomiędzy 330i a M340i. Zależy mi na 3-litrowym silniku benzynowym, wyższym zawieszeniu i większym komforcie, oczywiście świadomie kosztem charakteru sportowego.

 

Witamy w 2019 roku w UE, benzynowe auta o większej liczbie cylindrow niż 4 to teraz tylko sportowe wersje, nie ma już czego jak dawne 325i gdzie była duża pojemność i male wysilenie do jazdy dla przyjemności. C400 brać póki jest, podejrzewam że sprzedaż jest absolutnie śladowa.

Opublikowano
W czym upatrywalibyście alternatywy dla "komfortowej 340i" ? 330d? C400 Coupe?

Seria 5? :D Serio. Jest ciutkę droższe, a komfort inna liga.

W 3 żeby było komfortowo to trzeba opony 17" na niesportowym zawieszeniu.. Wtedy jakoś tam jest miękko.

Opublikowano

Dokładnie, mam takie samo zdanie.

Ostatnio testowalem 6GT 640i w Mpakiecie i na 20 calowych kołach. Bezsensowne połączenie. Dość miękkie zawszenie, na pewno nie sportowe i koła betonowe... przez co czuć poprzeczne nierówności.... Ja zdecydowanie wolę na odwrót ;-)

Opublikowano
Przymierzam się do zamówienia, pod koniec roku, samochodu w segmencie, do którego należy G20. Nie jestem pasjonatem motoryzacji.

W konfiguratorze brakuje mi "czegoś" pomiędzy 330i a M340i. Zależy mi na 3-litrowym silniku benzynowym, wyższym zawieszeniu i większym komforcie, oczywiście świadomie kosztem charakteru sportowego. Konkurencja na "M" ma "coś" takiego. Pomiędzy C200/C300 i C43-AMG a jest C400. C400, przy słabszym o 60KM siniku, rezygnacji z pakietu sportowego, i cenie niższej o ok. 70tys.zł.,daje możliwość zamówienia samochodu bardziej komfortowego (m.in. pneumatyka). M340i tylko z obniżonym zawieszeniem. W dieslu jest oczywiście 330d, niekoniecznie obniżony, ale bez pneumatyki. Dzwoniąc po dilerach, szukając samochodów testowych, widzę że zarówno z 330d jak i C400 będzie problem... Oczywiście wykonam jazdy testowe M340i, 330i, E43, C200. Może po pierwszym wrażeniu z jazdy któryś z modeli zdecydowanie odrzucę.

Testowałem M40i - przy Touaregu, którym jeżdżę obecnie, to nie to o co mi chodzi...

Tękni mi sie za czymś w rodzaju Saab'a 93 SE (185KM), którym jeździłem ponad 10 lat temu...

W czym upatrywalibyście alternatywy dla "komfortowej 340i" ? 330d? C400 Coupe?

 

Mam ten sam dylemat. Czekam na jazdę m340i z adaptacyjnymi amortyzatorami... chociaż sądzę, że będzie twardo..... W C43 też komfortu nie znajdziesz. Sądzę, że seria 5 (od 540i lub 530d) to jest dobry kierunek. Też jestem w trakcie i szukam. Dam znać jak coś sensownego znajdę ;-)

Opublikowano
Nawet Luxury bez RF?

 

W 3 żeby było komfortowo to trzeba opony 17" na niesportowym zawieszeniu.. Wtedy jakoś tam jest miękko.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Po prostu z założenia seria 3 to ma być sportowy sedan a nie nastawiony na komfort. Bierz 5 albo przetestuj Alpine, chociaż na podstawie G20 chyba nie zrobili jeszcze modelu.
Opublikowano

Dokładnie z 3 nie ma co szukać komfortu. Uważam, że jedynym problemem jakim może być w 3 to mała sztywność...

Sam szukalem w 3 komfortu ale nie ma sensu od tego jest 5 7 itp.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Opublikowano
Mam pytanie, czy ktoś widział jak prezentują się te podstawowe zegary, bo ten duży wyświetlacz bez możliwości wyświetlania klasycznych, okrągłych zegarów nie bardzo mi pasuje, choć bez niego nie można wziąć nagłośnienia harmana.
Opublikowano

ja zamowilem klasyczne zegary. niestety spowodowalo to brak wielu dodatkow- HK, HUD,ladowanie indukcyjne itd.


HK zastapilem gladenem extreme i match up7bmw


HUD mi szkoda.


jesli komus kalsyczne zegary sa zbyt klasyczne moze za pare zlotych wgrac

Opublikowano

Te opcje łączone to największy problem konfiguratora G20.

Oprócz tych rzeczy wymienionych wcześniej jak HK czy HUD to przy klasycznych zegarach też nie można wziąć dużego ekranu. Mały może nie wygląda tak tragicznie jak mały ekran w C-klasie no ale fajnie gdyby można było połączyć o wiele ładniejsze klasyczne zegary z dużym ekranem i innymi bajerami. Ale wiadomo, że nikt by wtedy nie wziął tych cyfrowych.

Opublikowano
Sprawdźcie u handlowca w ASO. Konfigurator na www jest bardzo ograniczony i nie ma wielu możliwość konfiguracji. U handlowca jest on bardziej rozbudowany.
Opublikowano

Niestety wszedzie jest tak samo - konfigurator w salonie jest juz praktycznie taki sam jak na www - nie ma brakujacych opcji etc wiec zarowno cenowo jak i dostepnosc wzystkich opcji mamy juz na www. Tak jak koledzy mowia, pewne opcje wymuszaja Live Cocpit i tutaj no excuse. Osobiscie bardziej podoba mi sie ten w Audi, ale coz zrobic :mad2:


M340i juz zamowiona :mrgreen: kolor Dravit Grey + rozszerzony pakiet czern + M Perf opcja bez karbonu i koła zimowe 796M. Letnie przetestuje przez chwile Double Spoke 791 w wersji black i RFT, a pozniej sie pomysli co dalej.

Opublikowano
Konfig super ale ten kolor dla mnie zagadka, hype podobny jak przy estroil blue tylko tu mam wrażenie że to kopia Audi, co drugą nowa A3/4/6 widzę tym kolorze i szczerze mówiąc kojarzy mi się tylko z określeniem 'mysi' :)
Opublikowano
Odbior wrzesien/pazdziernik wiec jak wyjedzie ze SPA to podesle kilka fotek. Kolor ciekawy i mi sie podoba z kolei np zonie juz nie :mrgreen: raz wyglada jak mineral grey, a w innym swietle jak to kolega okreslil ”mysi” :)
Opublikowano

Mam pytanie, a propos odtwarzacza CD. Otóż mam pokaźną kolekcję płyt i nie za bardzo uśmiecha mi się zgrywać je wszystkie do mp3.

W opcjach jest możliwość dołożenia instalacji do zewnętrznego napędu CD. Gdzie go się instaluje, w schowku ?


I drugie pytanie, nie mam doświadczenia z jazdą autem z tylnym napędem, a w szczególności z oponami mieszanymi. Ile prawdy jest w opiniach, że szersze opony z tyłu powodują problemy w koleinach i deszczu ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.