Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mówisz, że jak brałeś w pakietach rzeczy, to wtedy wjeżdża większy bonus? Ciekawy, czy zawsze, jak robiłem konfig w 2 salonach to o tym nie wspominali.

Taka idea pakietów. aby było trochę taniej. U mnie były to trzy przykłady:

1) do pakietu innowacji dopłaciłem niewiele ponad 800zł - miałem już wszystkie opcje poza systemami asystującymi kierowcy i obsługą gestami. Dopłaciłem głównie dla asystenta martwego pola.

2) Pakiet First-Class/Business Class - tu się nie zdecydowałem, ale za dopłatę ok 3k miałbym fotele elektryczne (warte ponad 6k)

3) Pakiet Connected Drive Plus - tu już nie pamiętam dokładnie, ale wyszło mi coś ponad 1k taniej niż gdy opcje wybierałem osobno


Tak więc przy bogatych konfiguracjach warto spojrzeć co jest w pakietach, bo może wyjść taniej. A niestety konfigurator sam nie zmienia na pakiet, nawet jak już się ma wszystkie wybrane.

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
To akurat wiem, że jak bierzesz 4 rzeczy z pakietu oddzielnie, to masz drożej niż w pakiecie. Ale jak bierzesz 3 z 4 oddzielnie to już wychodzi taniej niż w pakiecie, więc jak nie musisz czegoś mieć, to się nie opłaca. Myślałem, że może jak brałeś więcej pakietów to Ci chcieli więcej % zejść z ceny.
Opublikowano (edytowane)
Zamówiłeś w Inchcape Warszawa? Pytam z czystej ciekawości, ponieważ ktoś u nich zamówił m340i.... a mają po jednym na miesiąc i stąd może być, że sierpień się uda lub wrzesień... Ja czekam na jazdę testową zanim zamówię ;-)

Tak, IMP Warszawa. Nie wiedziałem że limity są :D

 

Pytałem, bo ja też z nimi rozmawiam o m340i. Limitów nie ma, tylko jak zamówią "na salon" to możesz szybciej mieć auto. Do 2-3 tygodni przed produkcją można zmienić większość w konfiguracji, więc salon zamawia najbardziej prawdopodobną wersję "zajmując kolejkę" i dlatego nie musisz czekać 3-4 miesiące, tylko może się udać wcześniej :-)



Aha jeśli możesz powiedzieć, to czy udało Ci się przebić 15% rabatu przy tak "drogiej" konfiguracji?

Edytowane przez Gregonio
Opublikowano
Mówisz, że jak brałeś w pakietach rzeczy, to wtedy wjeżdża większy bonus? Ciekawy, czy zawsze, jak robiłem konfig w 2 salonach to o tym nie wspominali.

Taka idea pakietów. aby było trochę taniej. U mnie były to trzy przykłady:

1) do pakietu innowacji dopłaciłem niewiele ponad 800zł - miałem już wszystkie opcje poza systemami asystującymi kierowcy i obsługą gestami. Dopłaciłem głównie dla asystenta martwego pola.

2) Pakiet First-Class/Business Class - tu się nie zdecydowałem, ale za dopłatę ok 3k miałbym fotele elektryczne (warte ponad 6k)

3) Pakiet Connected Drive Plus - tu już nie pamiętam dokładnie, ale wyszło mi coś ponad 1k taniej niż gdy opcje wybierałem osobno


Tak więc przy bogatych konfiguracjach warto spojrzeć co jest w pakietach, bo może wyjść taniej. A niestety konfigurator sam nie zmienia na pakiet, nawet jak już się ma wszystkie wybrane.

 

Dokładnie, natomiast "sprawy" handlowiec może Ci w swoim konfiguratorze to posprawdzać. Oni mają zdecydowanie lepszy konfiguracja niż ten na stronie...

Opublikowano
Aha jeśli możesz powiedzieć, to czy udało Ci się przebić 15% rabatu przy tak "drogiej" konfiguracji?

Tak, udało się, napisałem o tym w wątku rabatowym. Bez problemu można zbudować jeszcze droższą konfigurację :)

Opublikowano
Aha jeśli możesz powiedzieć, to czy udało Ci się przebić 15% rabatu przy tak "drogiej" konfiguracji?

Tak, udało się, napisałem o tym w wątku rabatowym. Bez problemu można zbudować jeszcze droższą konfigurację :)

 

Brawo Ty :-) Jak na nowy model, to rabat - rewelacja!

Opublikowano

Juz gratulowalem zamowienia, ale gratluje raz jeszcze. By nie powielac tematow to ja mam jedynie problem z kolorem ;-) podoba mi sie Dravit Grey i tak mam obencie skonfugurowana, jednak nadal łamie sie nad bialym (obecnie mam 4GC bialy alpejski) ale ostatnio widzialem w salonie G20 Mineralny bialy plus czesci M performance i wygladala oblednie :duh:


Mam obawy, ze ten szary/graditowy mi sie znudzi i bede wzdychal :-) bede mial rozszerzony pakiet shadow line plus wszystkie czescie M performance w czarnym polysku wiec co mam robic? :D


Z konfiguratora nie wybralem tylko szyberdachu, ogrzewania, postojowego, haka holowniczego oraz pakietu asystyujacego kierowcy (wystarczy mi ten podstawowy). Wiec konfig wyszedl na ca 370k i teraz negocjuje.


Jaki Ty wybrales kolor, a jaki wy polecacie do M340i z czarnymi elementami (nerki, wloty powietrza w zderzaku, splitter przod, dyfuzor, lotka, czarne lustra, czarne dokladki progow, czarne kola, koncowki wydechu. Naklejki fajne?


Dzieki za pomoc!

Opublikowano
Juz gratulowalem zamowienia, ale gratluje raz jeszcze. By nie powielac tematow to ja mam jedynie problem z kolorem ;-) podoba mi sie Dravit Grey i tak mam obencie skonfugurowana, jednak nadal łamie sie nad bialym (obecnie mam 4GC bialy alpejski) ale ostatnio widzialem w salonie G20 Mineralny bialy plus czesci M performance i wygladala oblednie :duh:

 

Gdybym ja brał dzisiaj to wziąłbym Dravit Grey z rozszerzonym Shadow Line. Albo już w ogóle cały w czerni :8)

Jak już odbierzesz to wstaw zdjęcia bo mało jest fot M340i z rozszerzonym Shadow Line. Większość ma grill i całą resztę w Cerium Grey.

Opublikowano

Ja wpierw rozważałem Mineral Grey, ale wybrałem biel alpejską. Oba kolory podobały mi się mniej więcej tak samo, więc wygrała tańsza opcja :)


Widziałeś czarny grill w m340i? O ile przy zwykłym grillu (<= 330i) rozszerzony shadow line wygląda ok, to te czarne "diamenty" m340i na białym aucie mi się nie widziały, zbytnio się zlewały. A że wziąłem felgi 792 M Cerrus Grey, to do standardowego matowego grilla i lusterek będą pasować :)


Tu są fotki Mineral White na czarno :) https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1615569

Opublikowano

Decyzja zapadla, widzialem Dravit Grey na zywo w sloncu i nie robi szalu...ide w Mineral white.


Mi z kolei te diamenty sie nie podobaja :D wiec jak ich nie widac to jeszcze lepiej :norty: do tego wwrzucam te czarne felgi bo myslalem na poczatku o 792M ale do full pakietu czern raczej nie beda pasowaly chociaz sa najpiekniejsze. Chyba ze je wezme i sprzedam, a kupie pozniej jakies Z performance albo inne cuda.


Moze jest ktos chetny na 792M bo mozna je kupic tylko z M340i :?:

Opublikowano
Możesz kupić potem na wolnym rynku ten zwykły grill - gdzieś czytałem na bimmerpost że wymiana jest prosta... do tego ściągasz napis M340i, montujesz 320i i masz sleepera :D
Opublikowano

Hej Wszystkim.


Niedługo zamawiam moje g20 i zastanawia mnie jedna rzecz, a wolę poradzić się bardziej zorientowanych.


W konfiguratorze felgi 19 są z dwoma rodzajami ogumienia, runflut oraz performance, za które trzeba dopłacić 4.000 zł.

Na czym polega wyjątkowość tego ogumienia, 4000 to jednak sporo...

Opublikowano
Hej Wszystkim.


Niedługo zamawiam moje g20 i zastanawia mnie jedna rzecz, a wolę poradzić się bardziej zorientowanych.


W konfiguratorze felgi 19 są z dwoma rodzajami ogumienia, runflut oraz performance, za które trzeba dopłacić 4.000 zł.

Na czym polega wyjątkowość tego ogumienia, 4000 to jednak sporo...

 

Doplacasz do opon non RFT. Z tego co pamietm to Michelin Pilot Sport 4S, ktore kosztuja w skelpie jakies 3200pln komplet 2x225 i 2x255. Kup z RFT, sprzedaj i kup w sklepie Michelin :mrgreen: wyjdzie Cie duuuzo taniej.


Ja wezme RFT odbior i tak pazdziernik/listopad wiec wyjade na zimowych, a calosc puszcze na allegro idac w inne felgi jak np pisalem wyzej - taki Janusz biznesu :D

Opublikowano
Zwykłe opony są też w standardzie dla m340i lub pakietu M - 18" na felgach 790 M wraz z zestawem naprawczym. Bez dopłaty mogą być 790M run flat lub zwykłe. 19" to tylko tak jak pisaliście ze sporą dopłatą do ogumienia performance.
Opublikowano

Zamówienie poszło :)


A wie ktoś jak wygląda sytuacja z kluczykiem? Jeździłem demo i miałem taki skromny, a na jakimś filmie na yt widziałem że gość miał kluczyk z wyświetlaczem.

To zależy od jakiegoś pakietu?

Opublikowano
Zamówienie poszło :)


A wie ktoś jak wygląda sytuacja z kluczykiem? Jeździłem demo i miałem taki skromny, a na jakimś filmie na yt widziałem że gość miał kluczyk z wyświetlaczem.

To zależy od jakiegoś pakietu?

 

Gratulacje zamowienia!


Co do kluczyka to rozmawialem dzisiaj z Dealerem i wystepuje on tylko wtedy gdy jest ogrzewanie postojowe w seri 3. Z kolei w 5er mozna dokupic taki kluczyk.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ten kluczyk to porażka i potwierdza to każdy jego użytkownik, sto razy lepiej obsługiwać te funkcje aplikacją w smartfonie (który zawsze mamy przy sobie) niż nosić to coś.
Opublikowano
Zamówienie poszło :)


A wie ktoś jak wygląda sytuacja z kluczykiem? Jeździłem demo i miałem taki skromny, a na jakimś filmie na yt widziałem że gość miał kluczyk z wyświetlaczem.

To zależy od jakiegoś pakietu?

 

Gratulacje zamowienia!


Co do kluczyka to rozmawialem dzisiaj z Dealerem i wystepuje on tylko wtedy gdy jest ogrzewanie postojowe w seri 3. Z kolei w 5er mozna dokupic taki kluczyk.

 

Dzięki! :mrgreen:

Mi powiedziano, że kluczyk owszem był jako opcja +1300 zł, natomiast do ok. końca roku jest niedostępny, ze względu na jakieś tam złe skonfigurowanie działania itp.. będzie dostępny później. Ale jak zauważył Randall w 3er to raczej zbędne, auto samo nie wyjeżdża za pomocą kluczyka jak w 5er więc taki pilot do klimatyzacji którym się można pochwalić przy piwie sąsiadowi :wink:

Opublikowano

Witam.

Gratuluję zakupu. Ja jestem w trakcie konfiguracji 320i, jazda głównie po mieście, opcje:

- wersja M Sport

- kolor Portimao

- felgi 18" Double Spoke 790 M Bicolor

- pakiet innowacji

- asystent parkowania

- podparcie lędźwiowe

- szyby o zwiększonej izolacji akustycznej

- zestaw głośnikowy HiFi


Zastanawiam się jeszcze nad zmianą sportowego zawieszenia na standardowe. W pakiecie M Sport w standardzie zdaje się jest ogumienie mieszane, więc chyba nie warto :?

Jedyny kompromis w celu podniesienia komfortu to pozostawienie felg 18", ale skoro zarówno w 18" jak i 19" są opony RF to czy różnica będzie odczuwalna ?

Jest to moje pierwsze auto z tylnym napędem i będę wdzięczny za rady.

Opublikowano
Możesz mieć 18 nie RF. Konfigurowałem sobie takie auto w salonie i nawet m340i może być bez RF na 18. Konfiguracja na stronie nie ma wszystkich opcji. RF są ok ale w 17, a od 18 jest twardo i głośno.
Opublikowano
Konfiguracja na stronie nie ma wszystkich opcji. RF są ok ale w 17, a od 18 jest twardo i głośno.
Na dniach zamawiam 330i z M Sport i widzę tylko następujące opcje:

  1. 18" 790 dwukolorowe zwykłe lub Runflat
  2. 19" 791 jednokolorowe z Performance lub Runflat
  3. 19" 791 dwukolorowe z Performance lub Runflat
  4. 19" 793 dwukolorowe z Runflat

Mi natomiast zależało na 19" ze zwykłymi oponami (i zestawem naprawczym). Kojarzysz (albo ktoś inny) taką możliwość?

Opublikowano
Juz odpowiedziales sobie na te pytanie :cool2: 791 w 19 jest do wyboru z ogumieniem Performance lub RFT. Performance to opona non-RFT i masz do tego zestaw naprawczy, nie ma innych opcji z tego co wiem.
Opublikowano
Tylko Performance kosztuje ponad 6'000 zł i zakładam że jest to dla kogoś kto chce jechać na tor. Moje potrzeby są dużo mniejsze ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.