Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w konfiguracji


acc007

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 184
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja mam ten sam problem co Ty... samochód zarejestrowany i stoi póki co w salonie w Warszawie. Z tego co mi powiedział dealer to jest szansa, że rozwiążą problem do wtorku/środy ale zobaczymy co z tego wyniknie.

 

U mnie niestety to samo,akcja serwisowa tylnego zagłówka i zakaz wydania samochodu :duh:

89fd7c4724419b3am.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hamowanie masz podobne; przyspieszanie, mimo wszystko, cztery łapy.

 

4 sztucznie sterowane łapy, większe spalanie, 100-200 zamula, więcej problemów z serwisem i przyszłymi naprawami... Przy mocy do 350-400ps jak nie mieszka się w górach IMO tylko rwd

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Loop / @kamsoner / @Olek_online

Panowie, czy coś więcej wiadomie w temacie? Zadeklarowali kiedy mają to naprawić? Ja miałem przewidziany odbiór za tydzień, ale póki co brak kontaktu ze strony dilera i boję się, że też się przeciągnie..

Dziś dostałem info,że producent określił co jest potrzebne do wymiany zagłówków z tyłu.

W przyszłym tygodniu będe odbierał auto ... mam nadzieje :wink:

89fd7c4724419b3am.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że w innym wątku było to poruszane, ale czy ktoś z kolegów jeździł G20 z adaptacyjnym zawieszeniem i mógłby się wypowiedzieć na temat trybu adaptive ?


Drugie pytanie - czy standardowe opony 225/45R18 na tył są wystarczające dla 320i ? Zamówiłem wersję z M-pakietem, ale standardowe 18-ki zupełnie mi się nie podobają, nie chcę 19-tek, a od innych producentów dostępne są tylko felgi o szerokości 8". Nie pozostaje mi nic innego jak sprzedać 790-ki i zamienić ogumienie mieszane na standardowe :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Moja kolej. Biorę 330i ze sportową skrzynią, w Sport Line, auto na wynajem i mam kilka pytań:


1. Sensatec. Wytrzyma 3 lata i ~60-80kkm? Dzieci nie mam, tylko psa, skóry nie chcę. W tej cenie wolę wziąć sobie kilka innych rzeczy, a w Sport Line jest albo Sensatec albo skóra. Szkoda, że nie ma miksu.

2. Asystent parkowania czy asystent parkowania plus? Warto dla tych kamer 360? Według konfiguratora obaj asystenci sami parkują, pamiętają drogę i są w stanie sami wycofać.

3. Systemy asystujące kierowcy z aktywnym tempomatem. Warto? Trzymanie w liniach jest dosyć ostre, ale z drugiej strony czujniki martwego pola bym chciał.

4. Podparcie lędźwiowe w sportowych fotelach. Co sądzicie? Najdłuższe trasy jakie jeżdżę to W-wa <-> Gdańsk.

5. Live cockpit plus ma na prawdę iDrive 6.0,a dopiero professional ma 7.0? Strasznie nie podobają mi się cyfrowe zegary :(


Z góry dziękuję szczęśliwym użytkownikom G20/G21 za wszelkie sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że w innym wątku było to poruszane, ale czy ktoś z kolegów jeździł G20 z adaptacyjnym zawieszeniem i mógłby się wypowiedzieć na temat trybu adaptive ?


Drugie pytanie - czy standardowe opony 225/45R18 na tył są wystarczające dla 320i ? Zamówiłem wersję z M-pakietem, ale standardowe 18-ki zupełnie mi się nie podobają, nie chcę 19-tek, a od innych producentów dostępne są tylko felgi o szerokości 8". Nie pozostaje mi nic innego jak sprzedać 790-ki i zamienić ogumienie mieszane na standardowe :cry:

 

Mam 225/45 wszystkie 4 koła na lato i zimę w 330 ix i zdecydowanie są wystarczające. Nie mam najmniejszego problemu z trakcją. Mam też 18 mieszane 225 przód i 255 tył i poza wyglądem nie czuję żadnej różnicy w prowadzeniu... za to są zdecydowanie głośniejsze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja kolej. Biorę 330i ze sportową skrzynią, w Sport Line, auto na wynajem i mam kilka pytań:


1. Sensatec. Wytrzyma 3 lata i ~60-80kkm? Dzieci nie mam, tylko psa, skóry nie chcę. W tej cenie wolę wziąć sobie kilka innych rzeczy, a w Sport Line jest albo Sensatec albo skóra. Szkoda, że nie ma miksu.

2. Asystent parkowania czy asystent parkowania plus? Warto dla tych kamer 360? Według konfiguratora obaj asystenci sami parkują, pamiętają drogę i są w stanie sami wycofać.

3. Systemy asystujące kierowcy z aktywnym tempomatem. Warto? Trzymanie w liniach jest dosyć ostre, ale z drugiej strony czujniki martwego pola bym chciał.

4. Podparcie lędźwiowe w sportowych fotelach. Co sądzicie? Najdłuższe trasy jakie jeżdżę to W-wa <-> Gdańsk.

5. Live cockpit plus ma na prawdę iDrive 6.0,a dopiero professional ma 7.0? Strasznie nie podobają mi się cyfrowe zegary :(


Z góry dziękuję szczęśliwym użytkownikom G20/G21 za wszelkie sugestie

 

Ad 2 - mam kamery 360 i wg mnie to jedynie bajer. Robi wrażenie, to prawda, ale praktycznego zastosowania nie widzę. Również sama kamera cofania jest taka sobie, we Fieście żony jakość obrazu jest lepsza. Poza tym Trójka to nie kolubryna i ogarnięty kierowca bez problemu wyczuje rozmiary nawet bez wspomagaczy.

Ad 3 - aktywny tempomat to super sprawa, w trasie działa znakomicie. Opcja stop and go również, w korkach bardzo wygodna. Trzymanie w liniach wyrywa kierownicę z rąk ;) ale na szczęście można wyłączyć i pozostawić tylko wibrację.

Ad 4 - chyba kwestia indywidualna

Ad 5 - Mi też się początkowo nie podobały, ale pojeździłem i z czasem nawet je polubiłem - okazuje się, że są całkiem czytelne pomimo multum wyświetlanych informacji :) iDrive 7 - bajka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Mam adaptacyjne i jest albo twardo albo bardzo twardo (w zależności czy comfort czy sport). W adaptive podobno samochód dostosowuje ustawienia do danych z navi i stylu jazdy. Samochód na dotarciu więc, więc bez agresywnej jazdy więc mam wrażenie, że na razie ustawia się w comforcie.

Asystenta parkowania nie mam, więc się nie wypowiem.

Systemy asystujące kierowcy: bardzo fajne, w BMW działają do 210 km/h i dosyć mocno kontrują kierownicą. Jak będziesz chciał zmienić pas bez kierunkowskazu to będzie ciężko. W korku też się sprawdzają.

Ja osobiście cenie sobie podparcie lędźwiowe.

Jest jeszcze jedna kwestia wspominana wcześniej. Ledy nie wycinają, jak ktoś chce mieć długie z wycinaniem to musi dołożyć do laserów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Lato 19 rft- jeździłem tydzień, zima 18 rft- różnica jest minimalna. Jazdy testowe miałem na zwykłym zwieszeniu M, ale były one w kwietniu i czerwcu więc ciężko mi się odnieść.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trochę mnie zaniepokoiłeś... mam F30 mPakiet i na 18RF jest mi za twardo :-( na 17RF jest super. Kombinowałem sobie G20 na 18 bez RF i jeśli to będzie m340i, to z adaptacyjnym... teraz obawiam się, że może być za twardo....

340i na 18 jest w ogóle dostępne?

Ja mam sportowe w g21 330i, jeżdżę tydzień i jest twardo. Natomiast dzieci śpią, żona tez jest w stanie, generalnie nie jest zle, komfortu nie ma ale znośnie. Koniec końców sam sobie to tak skonfigurowałem i tak chciałem :D

Kolega ma s5 jak wsiadł do mojego stwierdził se to samo co u niego i jest przyzwyczajony. Taki typ auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
No to trochę mnie zaniepokoiłeś... mam F30 mPakiet i na 18RF jest mi za twardo :-( na 17RF jest super. Kombinowałem sobie G20 na 18 bez RF i jeśli to będzie m340i, to z adaptacyjnym... teraz obawiam się, że może być za twardo....

340i na 18 jest w ogóle dostępne?

Ja mam sportowe w g21 330i, jeżdżę tydzień i jest twardo. Natomiast dzieci śpią, żona tez jest w stanie, generalnie nie jest zle, komfortu nie ma ale znośnie. Koniec końców sam sobie to tak skonfigurowałem i tak chciałem :D

Kolega ma s5 jak wsiadł do mojego stwierdził se to samo co u niego i jest przyzwyczajony. Taki typ auta

 

Tak w 340i seria 18cali i jak będę takie auto bral przy tym zostanę... Musi być w miarę komfort... Nie można na 20csli latać bezpiecznie bo byle dziura i klops... No ale to każdego sprawa :mrgreen:

Ja będę brak tylko m sport nie adapt

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 18 w mpakowym zawiasie podrzuca na garbach, trzeba na zakrętach uważać. Na 20 calach nie chciałbym jeździć swoimi typowymi ścieżkami xD


18 to idealny kompromis, tylko juz jest twardo na dziurwaym dojeździe do domu, toczenie bez gazu przez 1km wkuuuurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie takie same odczucia. Nie wiem jak będzie na 19 na lato, jak będzie dramat to wtedy będę myślał. Generalnie lato jest bardziej komfortowe od zimy z mojego doświadczenia.

Niestety stare drogi potrafią dać w kość i garby tak samo u mnie potrafią przestawić auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam porownanie do F36 z adaptacyjnym kola 19rft lato i 18 rft zima. Bylo komfortowo, ale tylko w trybie komfort. Rok temu zamienilem 19rft na non i juz bylo duzo lepiej takze w trybie sport. Z kolei G20 na adaptacyjnym, czasami naprawde nie czuje kiedy przelaczam tryb z comfort na sport (utwardzony zawias)) bo nie ma takiej duzej roznicy pomiedzy trybami. Podsumowywujac jest twardziej niz bylo w porzednim modelu i troche czuje, ze obecny comfort to sport z F36 moze dlatego ze nizej siedzi imo, nie wiem. Da sie jednak z tym zyc :mrgreen: obecnie lato to 19rft. Na zimowych jeszcze nie jezdzielm.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.