Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisalem juz kiedys i nikt nie potrafil mi pomoc. Moze tym razem trafie do wiekszej ilosci ludkow....


Borykam sie ze spadkiem mocy od dluzszego czasu. Przy dynamicznym ruszaniu np na rondzie depnieciu 1500obr. auto potrafi sie zdusic i nawet zgasnac. Przy 2000obr ruszy troche lepiej ale mam wrazenie ze gorzej od matiza. Przy pełnym bucie z pod swiatel zostawia chmure brazowo czarnego dymu. Zostawiam wtedy w tyle slabsze auta ale z dosc duzym wstydem.


W zeszlym roku wrzucalem tutaj przejazdy z inpy ale wszystkie wartosci po za delikatnym przeladowaniem turbo byly w normie do zadanych.

Auto bylo u kilku mechanikow na kilku kompach. Jedni mowia ze wszystko dobrze inni ze chyba sprzeglo ... jade do nastepnego to mowi ze sprzeglo 100% sprawne.

Wymienione zostalo juz bardzo duzo i nie przynosi to praktycznie zadnego efektu. Opisze w miare szczegolowo bo byc moze cos zle zrobile lub wymienilem.


Przeplywka dedykowana boscha z adaptacja w aso chociaz wiele osob pisalo mi ze nie trzebabylo robic to i tak zrobilem.


Podcisnienia porobione wg schematow z real oem po numerze vin. z rozgalezienia ida na 4 tematy.

1.Elektrozawor nowy =>EGR ; 2.Elektrozawor nowy => Turbo ; 3.Elektrozawor stary=>Roleta chlodnicy ; 4.Elektrozawor stary=> Zaslepiony przewod po sterowaniu klapkami poniewaz sa usuniete


Zawor Egr czyszczony regularnie , dziala chociaz nie wiem czy w odpowiedni sposob


Sztanga turbo sprawdzana wezykiem ze strzykawka , chodzi płynnie


Kolektor zdjety umyty chemia Nowy zaworek cisnienia doladowania orginał , komplet nowych uszczelek


Swiece zarowe Beru nowe + sterownik z forum regenerowany


Odma nowa z obudowa orginal (nie wymienilem przewodow wygladaly ok) stara odma czysta z lekkim nalotem oleju


Progowa pompa paliwa Nowa Ti automotiw czyli orginal + filtr paliwa Bosch


Intercooler Nowy z powodu uszkodzenia od kraweznika poprzedniego wlasciciela - NRF identyczny z orginalem + nowe rury intercollera plus nowa uszczelka i srobka idaca do turbo.


Pompa Vacum uszczelniona nowymi uszczelkami.


Zawor regulacji cisnienia glownej pompy paliwa nowy bosch


Kolektory umyte chemia , zalozone i nic to nie dalo. Wywaliłem jeden zastapilem downpipem jedyne co dalo to swist turbo.


Olej zmieniany co 8-10 tys dedykowany Castrol Edge 5W30 C3 . Nie bierze nic od wymiany do wymiany


Co mozna jeszcze sprawdzic wymienic? koncza sie pomysly


Edit: W boksie od filtra powietrza zawsze mam sporo syfu ( piasek , owady) i uszczelki boczna i ta po obwodzie sa juz zmeczone, powycierane. Czy box musibyc superszczelny czy to nie ma wplywu?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Daj najbardziej aktualne nagranie z ciśnieniem doładowania itd., przypomnij jak masz sterowaną turbinę? Nieszczelność w obudowie filtra powietrza nie ma znaczenia, choć nie jest wskazany tam syf.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Daj najbardziej aktualne nagranie z ciśnieniem doładowania itd., przypomnij jak masz sterowaną turbinę? Nieszczelność w obudowie filtra powietrza nie ma znaczenia, choć nie jest wskazany tam syf.

 

Nagranie mam z zeszlego roku. Postaram sie na dniach wrzucic nowe ale pamietam ze wstazania kompa byly wszystkie poprawne i 0 bledow.

Czyli w obudowie powietrza nie powinno byc w ogole syfu? Przeciez dolot to poprostu kawalek plastiku z harmonijka wiec caly syf z ulicy leci na filtr i do obudowy. Chyba ze czegos mi brakuje?

turbine mam sterowana podcisnieniem gruszką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.