Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam nadzieję, że lift nie pojawi się zbyt szybko.

 

Coraz więcej G05 jeździ i myśle ,ze podoba się coraz bardziej, w szczególności mi. Myśle ,że szybko liftu nie zrobią.

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przejade sie ale po tym co napisaliscie 40 tys dolozyc do 3.0 sie na pewno nie zdecyduje. Dlaczego? Bo wlasnie ja oczekuje w miare dobrej dynamiki ale nie potwora. Nie naleze do ludzi ktorzy lataja po 200 i wiecej wiec maka predkosc w tym aucie mi styka tymbardziej ze broszura mowi o maks predkosci w 2.5 220 km/h. Zalezy mi, zeby to nie byl mul przy ruszaniu i tyle.


Isofix jest w standardzie? Nie widze jako opcji.

 

Mułem na pewno nie jest, po prostu nie ma tej słynnej radości z jazdy, ale do codziennego użytku bez szlanestw to na pewno bardzo przyzwoity silnik. Szkoda przepłacać, za coś z czego się nie będzie korzytac.

Opublikowano
Przejade sie ale po tym co napisaliscie 40 tys dolozyc do 3.0 sie na pewno nie zdecyduje. Dlaczego? Bo wlasnie ja oczekuje w miare dobrej dynamiki ale nie potwora. Nie naleze do ludzi ktorzy lataja po 200 i wiecej wiec maka predkosc w tym aucie mi styka tymbardziej ze broszura mowi o maks predkosci w 2.5 220 km/h. Zalezy mi, zeby to nie byl mul przy ruszaniu i tyle.


Isofix jest w standardzie? Nie widze jako opcji.

jesli chodzi o ruszanie, to zupelnie bym sie nie martwil. Gdzie widac slabosc tej jednostki to autostrada i np. nagle przyspieszanie 100-140 - tutaj juz jest mniejsza dynamika (mam porownianie pomiedzy moim x5 25d a poprzednim x1 230km benzyna). Po 10k przejechanych X5 nadal jestem baaaardzo zadowolony z wyboru. Zamiast 30d mam super wyposazenie i mysle, ze gdybym dzisiaj zamiawial, zrobilbym podobnie. Przy X1 mialem dokladnie odwrotnie: slabsze wyposazenie i najmocniejszy silnik benzynowy - powiedzialem sobie, ze juz nigdy nie przyoszczedze na wyposazeniu i jestem zadowolony :)


Jedyna zmiana, ktorej bym pewnie dokonal to hak elektryczny zamiast masazy, moze okno dachowe (chociaz duzo sie naczytalem o problemach i ostatecznie sie nie zdecydowalem).

 

O widzisz a wielu tu zachwala panorame ktora kosztuje chyba 8 tys i mam to w konfiguracji. Musze takie auto z panorama przetestowac poprostu. Hak jest mi zbedny. Masaze daja rade? Rowniez je chce ale nigdy nie mialem w aucie i pytanie czy warto? Jest to system rozbudowany? Czy monotonny masaz bez wyboru opcji?

Opublikowano

Masaże w X5 są bardzo rozbudowane i mają sporo opcji do wyboru np. masaż kręgosłupa, odcinka lędźwiowego czy górnej partii mięśni pleców lub bodajże ud czy pupki :D Można też wybrać masaż całej powierzchni ciała i wtedy wszystkie "masażery" są aktywne. Nieco gorzej jeżeli chodzi o samą kwestię intensywności masażu - chociaż to też można ustawić, to jednak nie jest on zbyt mocny (jak dla mnie powinno być bardziej intensywnie). Audi ma lepsze... :evil:


Najlepiej przetestować w salonie i na jeździe próbnej :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Dzień dobry wszystkim ( mój pierwszy post na forum)

Przymierzam się do zakupu X5 i przeczytałem z przyjemnością ten wątek bo może wydać się to dziwne, ale zastanawiam się nad tymi dwoma silnikami mimo, że są skrajnie różne ponieważ:

1. Jak kupować diesla to najtańszego

2. Jak dopłacić kupę kasy to już do czegoś co jest przyszłością w mieście czyli elektryka lub plug-in ze sporym zasięgiem


Mam pytanie do użytkowników 25d - jeżdżę ok 500 km tygodniowo z czego połowa to podmiejskie dojazdy - czy ten silnik pozwala na bezpieczne i płynne wyprzedzanie w zakresie 70-120 km/h ? ( dla porównania obecnie jeżdże 118i i jestem zadowolony z dynamiki). Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe do sprawdzenia na jeździe testowej ;/

Pytania do 45e jeżeli ktoś już dłużej tym jeździł: jak wrażenia ? ( dynamika/ płynność/ etc) oraz jaki jest realny zasięg w trasie wakacyjnej ? ( używałem xc90T8 i tam jest to tankowanie co 350km z powodu baku 50l co trochę jednak męczy )


pozdrawiam wszystkich na forum i z góry dziękuję za opinie.

Opublikowano

2. Jak dopłacić kupę kasy to już do czegoś co jest przyszłością w mieście czyli elektryka lub plug-in ze sporym zasięgiem

Mam znajomego co już trzeci samochód elektryczno-jakiś tam kupuje dopłacając do tej "przyszłości", a ona nadal nie nadeszła. :mrgreen:

Jak jesteś zadowolony z 118i to i na 25d się nie zawiedziesz.

Zrób jazdy próbne i już.

Do bujania się po mieście jest wystarczający, a na podmiejskich drogach z wyprzedzaniem (na jednopasmówkach) coraz gorzej, wysepki, linie ciągłe, duży ruch....

Opublikowano

Nie mogę się zgodzić z tym, że nie nadeszła.

Niewiele podnosi komfort życia w mieście tak jak ciche elektryczne auta, które ponadto generują mniej kurzu, ale to temat na inną dyskusję zapewne :)))

Pytając chciałbym się dowiedzieć od użytkowników czy dopłacając za swą fanaberię ca 80k "zyskam" dodatkowo tankowanie co 400km jadąc na narty i częstsze wymiany hamulców/oleju itp ( auto cięższe) zamiast rzadsze ( hybryda i lepsze hamowanie silnikami) jak to jest np w Lexusie

Opublikowano
Dzień dobry wszystkim ( mój pierwszy post na forum)

Przymierzam się do zakupu X5 i przeczytałem z przyjemnością ten wątek bo może wydać się to dziwne, ale zastanawiam się nad tymi dwoma silnikami mimo, że są skrajnie różne ponieważ:

1. Jak kupować diesla to najtańszego

2. Jak dopłacić kupę kasy to już do czegoś co jest przyszłością w mieście czyli elektryka lub plug-in ze sporym zasięgiem


Mam pytanie do użytkowników 25d - jeżdżę ok 500 km tygodniowo z czego połowa to podmiejskie dojazdy - czy ten silnik pozwala na bezpieczne i płynne wyprzedzanie w zakresie 70-120 km/h ? ( dla porównania obecnie jeżdże 118i i jestem zadowolony z dynamiki). Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe do sprawdzenia na jeździe testowej ;/

Pytania do 45e jeżeli ktoś już dłużej tym jeździł: jak wrażenia ? ( dynamika/ płynność/ etc) oraz jaki jest realny zasięg w trasie wakacyjnej ? ( używałem xc90T8 i tam jest to tankowanie co 350km z powodu baku 50l co trochę jednak męczy )


pozdrawiam wszystkich na forum i z góry dziękuję za opinie.

 

Hej,

Mam od prawie roku 25d. Dla przykładu byłem nim z rodzina dwa razy nad morzem w tym roku. Pięć osób, pełny bagażnik i 4 rowery na dachu. Cześć trasy to A4, S11 ale reszta to zwykle drogi krajowe i wojewódzkie. Na pewno nie byłem najszybszy, ale nigdy nie miałem problemu ze sprawnym wyprzedzaniem, oczywiście jeżeli robiłem to z głowa. Wiadomo, ze nie wciśniesz się w każda lukę ale tez jadąc z rodzina nawet o tym nie myślałem.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Nie jeździłem X5 25d, ale jeździłem X3 25d i jeździłem przez cały dzień nowym GLE 300d.

Dla mnie 25d nawet w X3 nie jedzie, a już w X5 sobie nie wyobrażam tego silnika. Ja bym go nie kupił w X5, ani nawet w X3 czy X4 - czyli generalnie silnik 25d mnie mocno rozczarował.

X3 25d jeździ prawie tak jak X3 20d - różnice mało odczuwalne i swego czasu jak był w ofercie X3 to nie warto było dopłacać do 20d - nawet handlowiec o tym wspominał.

Natomiast silnik 300d w GLE ma dynamikę w miarę akceptowalną w moim odczuciu. Nawet parę tygodni temu się zastanawiałem, żeby wziąć mniejszy GLC 300d - czyli generalnie silnik zrobił na mnie pozytywne wrażenie.

Zaznaczam jednak, że to są moje odczucia i można się z nimi nie zgadzać. :roll: :wink:

Pozdrawiam

KrzychoM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz przy obniżonej akcyzie na 30d i zwiekszonej do 286KM mocy to wydaje sie byc silnik pasujacy na start do X5. Przy samochodzie za kilkaset tysiecy zlotych, ważacym ponad dwie tony, dwulitrowy diesel wydaje sie nie byc optymalnym wyborem. Oprocz marnych osiagow to jeszcze kultura pracy czterocylindrowca nie pasuje tutaj za bardzo. Teraz po rabatach roznica w cenie miedzy 25 a 30d to tylko trzydziesci pare tys zł. W tym przypadku nawet bym sie nie zastanawiał.
Opublikowano
Dla mnie moc X25d jest akceptowalna, natomiast kultura pracy i zestrojenie ze skrzynią to już inna bajka....po prostu trzeba się trochę nauczyć tym jeździć aby było płynnie i w miarę dynamicznie.
Opublikowano

25d zwykle chwalą Ci co go mają, bo ciężko nie pochwalić coś co się ma i ciężko przyznać się do błędu.

Ja się przyznam, że nie trafiłem z X5 30d, za duży i dynamika taka sobie, dlatego X5 będzie żoncia jeździć... no chyba że mój Szwagier ją przekona, że bardziej chce to auto :lol:

Gustuję jednak w trochę mniejszych zwinniejszych autach, a że bardzo lubię wygodę wsiadania do podwyższonego auta to będzie X4 :mrgreen:

Pozdrawiam

KrzychoM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie moc X25d jest akceptowalna, natomiast kultura pracy i zestrojenie ze skrzynią to już inna bajka....po prostu trzeba się trochę nauczyć tym jeździć aby było płynnie i w miarę dynamicznie.

 

Moze jeszcze poł roku temu bylo nad czym sie głowic. Roznica w mocy 25d vs 30d wynosila 34KM a roznica w cenie prawie 80kpln. Teraz roznica w mocy to 55KM na korzysc 30d a roznica w cenie spadla o polowe! W moim odczuciu wybor teraz jest prosty szczegolnie myslac jak bedzie z poźniejsza odsprzedaża samochodu. Wydaje sie ze wiekszosc, jak nie cala, roznica w cenie miedzy 25d a 30d wroci do pierwszego własciciela w momencie odsprzedaży.

Opublikowano

Patrzę na to trochę inaczej jak napisałem wyżej. Dla mnie idealny silnik do takiego wozu to 40i czy 50i - kultura pracy, moc, dźwięk itp itd ( w aucie za >300k spalanie w przeciwieństwie do zasięgu ma wg mnie drugorzędne znaczenie ), ale jak będę chciał wyścigówkę to kupię M2 czy jakieś 440i, a X5 to jednak rodzinne wozidło :)

Stąd uważałem, że jak brać wersję oszczędną to 25d ( chyba że brać na 10 lat to wtedy pewnie wspomniane wyżej 30d), a jak dopłacać to dopłacać do nowych technologii i cichego auta w mieście czyli 45e. Stąd czekam na opinie kogoś kto już tym plug-in' em jeździł więcej :)

Opublikowano
To ja Panów inaczej zapytam.. czy ktoś ma "5" i conajmniej jedno dziecko? Interesuje mnie jak rozwiazuje temat walizek + wózka? Bo tak na prawde Panowie ja szukam suva tylko i wylacznie z uwagi na kufer. W "5" on jest dluga ale przez "deske" ograniczony na wysokość. W X5 zakładam siatke z tyłu i ładuje na cała wysokosc walizki wózek i mam spokoj. Jezeli ktos podpowie jak rozwiazac problem to od razu zastanawiam sie nad "5" lub "E220" :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ja Panów inaczej zapytam.. czy ktoś ma "5" i conajmniej jedno dziecko? Interesuje mnie jak rozwiazuje temat walizek + wózka? Bo tak na prawde Panowie ja szukam suva tylko i wylacznie z uwagi na kufer. W "5" on jest dluga ale przez "deske" ograniczony na wysokość. W X5 zakładam siatke z tyłu i ładuje na cała wysokosc walizki wózek i mam spokoj. Jezeli ktos podpowie jak rozwiazac problem to od razu zastanawiam sie nad "5" lub "E220" :D

 


Rozwiazaniem jest seria 5 Touring :wink:

Opublikowano
To ja Panów inaczej zapytam.. czy ktoś ma "5" i conajmniej jedno dziecko? Interesuje mnie jak rozwiazuje temat walizek + wózka? Bo tak na prawde Panowie ja szukam suva tylko i wylacznie z uwagi na kufer. W "5" on jest dluga ale przez "deske" ograniczony na wysokość. W X5 zakładam siatke z tyłu i ładuje na cała wysokosc walizki wózek i mam spokoj. Jezeli ktos podpowie jak rozwiazac problem to od razu zastanawiam sie nad "5" lub "E220" :D

 


Ja mam, ale touringa, natomiast ostatnio w składzie 2+1 jechałem na weekend x4 i walizka, która się nie zmieściła do kufra stała za siedzeniem pasażera (za siedzeniem kierowcy fotelik dla dziecka). Dużo zależy jaki masz wózek - czy jest to składana spacerówka czy gondola+stelaż. Składaną spacerówkę też można zmieścić z tyłu w przestrzeni na nogi. Dużo osób do auta zbiera torby a nie sztywne walizki z plastiku - łatwiej się to "upycha" i zostaje mniej wolnych miejsc w bagażniku. Naprawdę kufer w e klasie lub g30 + kabina pomieści lekko zestaw 2+1. To, że trzeba sie wtedy więcej nagimnastykować niż w kombi lub x5 to tez chyba oczywiste. Pomyśl też o tym, że Twój dzieciak nie będzie wiecznie jeździć wózkiem, więc możesz sobie do sedana wypożyczyć/kupić trumnę na dach albo na hak i na dłuższe wypady tak jeździć. Przy krótszych chyba problem ze spakowaniem się nie istnieje...

Opublikowano
Ja własnie wiem, ze kufer jest duzy tylko tej wysokosci w nim brakuje. Wiesz co apropo wozka, to niestety ale mam malo do powiedzenia, bedzie taki jak Pani sobie zazyczy wiec moze mnie zaskoczyc :D Swoja droga ja myslalem, ze jest wieksza roznica w cenie miedzy 520x a X5 2.5. Wedlug konfiguracji mojej X5 drozsza o 25 tyś, to na racie pewnie nie odczuje.
Opublikowano
Jak szukasz rodzinnego auta do jazdy bez brawury to bierz X25d i po temacie-będzie Pan zadowolony :-). Jak jesteś z pomorskiego to zapraszam na jazdę próbną i podsumowanie na żywo oraz omówienie wszelkich systemów.
Opublikowano

Co do bagażnika to jeździłem 2+1 z głębokim wózkiem, lozeczkiem turystycznym i masa bagaży i bez problemu wszystko weszło na pakę :)

W środku tylko jeden plecak i baza z nosiedlkiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.