Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koleżanki i Koledzy,


Można już konfigurować x5 g05 z nowymi silnikami 45e, 25d i 50i.

Pewnie wiele osób ciekawych jest jak one jeżdżą, więc pierwsze relacje mile widziane.

Znając życie 25d będzie hitem sprzedażowym - nie dośc, że w podstawie kosztuje 280k, to niższa akcyza powoduje, że doposażenie też wypada taniej, niż w innych wersjach silnikowych

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Koleżanki i Koledzy,


Można już konfigurować x5 g05 z nowymi silnikami 45e, 25d i 50i.

Pewnie wiele osób ciekawych jest jak one jeżdżą, więc pierwsze relacje mile widziane.

Znając życie 25d będzie hitem sprzedażowym - nie dośc, że w podstawie kosztuje 280k, to niższa akcyza powoduje, że doposażenie też wypada taniej, niż w innych wersjach silnikowych

 

Do zamówienia są od końcówki maja, więc szybciej niż we wrześniu ich nie będzie. M50i pewnie żaden salon nie kupi do jazd bo za małe zainteresowanie, ale reszta na pewno będzie :) ja osobiście tej hybrydzie nie ufam, traci się 150l bagażnika i prawie 20l baku a na trasie będzie w sumie tylko na 286 koni z benzynowki w za ciężkim samochodzie więc będzie jechać raczej słabo :)

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

No to będzie wysyp x5 bez oznaczenia silnika na tylnej klapie.:)

Ciekawe kiedy i czy wprowadzą 40d. Dla mnie to złoty środek.

Opublikowano
No to będzie wysyp x5 bez oznaczenia silnika na tylnej klapie.:)

 

Bardzo śmieszne :) Ja zamówiłem 25d bez oznaczenia silnika na klapie :)

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano
No to będzie wysyp x5 bez oznaczenia silnika na tylnej klapie.:)

Ciekawe kiedy i czy wprowadzą 40d. Dla mnie to złoty środek.

Myślę, że w najbliższym czasie nie grozi. Sprzedaż m50d jest trochę wyższa niż m50d plus 40d w f15 więc nie ma za bardzo sensu z perspektywy bmw się męczyć z dostosowaniem silnika póki co. Może przy lifcie?

Opublikowano
W F15/F16 wogole nie bylo liftu , w rekordowo krotkim czasie weszlo G05 , moze BMW obralo nowa droge i szybciej teraz bedzie wprowadzac nowy model nie robiac liftu.

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W F15/F16 wogole nie bylo liftu , w rekordowo krotkim czasie weszlo G05 , moze BMW obralo nowa droge i szybciej teraz bedzie wprowadzac nowy model nie robiac liftu.

 

Nie bedzie zadnej nowej drogi. Wyobraz sobie, ze jest teraz na rynku F15 po lifcie, kto by to kupił? Technika "F" nadal w produkcji w dzisiejszych czasach?! Wsiadam do mojej 640i, lubie ten samochod, ale jednak czuje, ze to "muzeum" w porownaniu z G05. W przypadku F15 byłoby jeszcze gorzej bo to...E70 w przebraniu :mad2:

Opublikowano
W F15/F16 wogole nie bylo liftu , w rekordowo krotkim czasie weszlo G05 , moze BMW obralo nowa droge i szybciej teraz bedzie wprowadzac nowy model nie robiac liftu.

 

Nie bedzie zadnej nowej drogi. Wyobraz sobie, ze jest teraz na rynku F15 po lifcie, kto by to kupił? Technika "F" nadal w produkcji w dzisiejszych czasach?! Wsiadam do mojej 640i, lubie ten samochod, ale jednak czuje, ze to "muzeum" w porownaniu z G05. W przypadku F15 byłoby jeszcze gorzej bo to...E70 w przebraniu :mad2:

 

Też tak sądzę. Nie zmienia to jednak faktu, że 40d może się nie pojawić :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W F15/F16 wogole nie bylo liftu , w rekordowo krotkim czasie weszlo G05 , moze BMW obralo nowa droge i szybciej teraz bedzie wprowadzac nowy model nie robiac liftu.

 

Nie bedzie zadnej nowej drogi. Wyobraz sobie, ze jest teraz na rynku F15 po lifcie, kto by to kupił? Technika "F" nadal w produkcji w dzisiejszych czasach?! Wsiadam do mojej 640i, lubie ten samochod, ale jednak czuje, ze to "muzeum" w porownaniu z G05. W przypadku F15 byłoby jeszcze gorzej bo to...E70 w przebraniu :mad2:

Myślę, że F15 spokojnie mogło dostać lifting i być jeszcze długo na rynku bo to fajny samochód ...gdyby nie konkurencja. Po prostu reszta wypuściła tak zaawansowane modele, że F15 odstawało technologicznie. Zwykły lifting nie sięga tak daleko by wprowadzić taka ilość gadżetów technologicznych jaką dostało G05.


Niestety jest poważna wada tej zmiany. Soft G05 i wiele innych rozwiązań jest testowany na nas :(

Opublikowano

Ja i tak przed liftem nie kupię, bo mam jeszcze 2,5 roku leasinu. Więc będę czekał na lift. A najbardziej czekam na "poliftowe zegary".

Mam nadzieję, ze w BMW czytają testy, opinie użytkowników i odrobią lekcję...

Opublikowano

Moim zdaniem z zegarami nic nie zrobią - wprowadzają je teraz odwrześnia do X3, jeszcze kilka modeli na nie czeka. Jak już, to zmienią poprzez aktualizację layout, etc. Z tego co czytałem na bimmersie już nowa aktualizacja coś w nich zmienia (większy zakres mapy).


Po drugie jedno to testy jak ktoś jeździ przez 2h samochodem a co innego jak jeździsz już na stałe. Miałem zastępczą 5kę ostatnio na czas serwisu i szczerze o ile na początku reagowałem jak Ty na te z X5, to krótki powrót do 5ki pokazał mi, że teraz bez dwóch zdań wybrałbym te z X5.

Opublikowano
Moim zdaniem z zegarami nic nie zrobią - wprowadzają je teraz odwrześnia do X3, jeszcze kilka modeli na nie czeka. Jak już, to zmienią poprzez aktualizację layout, etc. Z tego co czytałem na bimmersie już nowa aktualizacja coś w nich zmienia (większy zakres mapy).


Po drugie jedno to testy jak ktoś jeździ przez 2h samochodem a co innego jak jeździsz już na stałe. Miałem zastępczą 5kę ostatnio na czas serwisu i szczerze o ile na początku reagowałem jak Ty na te z X5, to krótki powrót do 5ki pokazał mi, że teraz bez dwóch zdań wybrałbym te z X5.

 

Moim zdaniem nowe zegary są świetne :) ich 100% cyfrowosc sprawia, że nie trzeba liftow, wystarczą zmiany softu i może się wszystko zmienić nie do poznania. Trochę przydałoby się właśnie jakiś skórek innych wtedy każdy by byl zadowolony, mogliby je np przez BMW Store sprzedawać po 299zl sztuka (wiadomo, że musi być zdzierstwo) :)

Opublikowano

Cytat za najnowszego "AS" -porównanie X5, Touareg, GLE.

"...Ale nie będzie tak cukierkowo. Bo gdzie częściej patrzymy: przez kierownicę, czy na centralny wyświetlacz multimediów? No właśnie. A tak się składa, że w X5 czekają niezbyt czytelne nowe wirtualne zegary z odwróconą skalą obrotomierza. Ten, kto to wymyślił powienien za karę mieć w domu odwrotnie działające krany i pokrętła od głośności w każdym posiadanym sprzęcie, a wskazówki jego zegarków powinny obracać się w lewo. Skoro coś takiego zaprojektowałl - dałby radę."

I ja się z tym zgadzam i mam nadzieję, że BMW to poprawi. Te nowe zegary wprowadzili już do g30 MY2020. Także ja się cieszę, że załapałem się jeszcze na stare cyfrowe.

A i tak najbardziej lubię te z mojego e38.:) No ale ja starej daty jestem...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bzdury ci redaktorzy pisza. Posadza takiego na pare godzin za kierownice i ma opisac wrazenia. Przyzwyczajony jest do klasycznych zegarow a tu zamienili strony i podnosi lament.

Osobiscie po paru dniach przyzwyczaiłem sie do nowych wskaznikow i jak wsiadam do serii F to wiem ze wole te nowe. Jakby co zreszta to tylko ekrany a jaka bedzie grafika decyduje soft. Jak bedzie potrzeba wyswietlac okragle zegary to zrobia soft z okraglymi na obecnych wyswietlaczach.

Opublikowano
Ja proponuje pojezdzic i się samemu przekonać. Nietypowe tak, ja potrzebowałem tygonia i w życiu bym niechciał starych zegarów. Jedyny co bym chciał to tak jak wyżej wspomniane dużo większe możliwości ustawiania tych zegarów: tapety, skórki, ikony, możliwość wrzucenia zdjęcia - wszystko to co da się zrobic w smartphonie.
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
No to będzie wysyp x5 bez oznaczenia silnika na tylnej klapie.:)

 

Bardzo śmieszne :) Ja zamówiłem 25d bez oznaczenia silnika na klapie :)

 

Mozesz opisac wrazenia z jazdy? Jak dynamika? Spalanie? Podatnosc na podmuchy na autostradach? Tylko to mnie interesuje. Reszta przekonuje bo to piekne auto.


Ps. Jedna wada znowu jest mozliwy kierunek z zarowki z przodu i zeby byl led trzeba wziac te najdrozsze lasery za 9000. W 5 jak bralem 1,5 roku temu tez led byl w tych najdrozszych diodowy za 6000. Uwazam, ze w takiej 5 czy X5 to juz nie powinno miec miejsca jak bierzesz auto za 300-400 tys :/

Opublikowano

Też tak sądzę, ale jednak zawsze z chęcią drenuja nasze portfele.

Co do podmuchów to jest już na forum kilka wątków, w których się o tym rozpisujemy i naturalnie opinie są skrajne od fantastycznie bo buja strasznie :)

Co do samego silnika też parę osób już o tym pisało. Myślę, że finalny werdykt jest taki, że jest to wystarczający silnik do rodzinnego auta, ale nie ma co spodziewać się większych emocji.

Opublikowano
X25d-jak dla mnie to dynamika jest co najmniej zadowalająca ale kultura pracy i zestrojenie ze skrzynia biegów już pozostawia trochę do życzenia.Wiatr w czasie jazdy niestety dokucza i w dni wietrzne jazda z prędkością ponad 160kmh jest niepewna.Wzialem dobrze dopasioną X25d i za te pieniądze jak dla mnie to lepszy wybór niż biedna wersja 30d która miałem okazje mieć jako auto zastępcze -czułem się jak w aucie klasę niższą mimo ze silnik oczywiście lepiej jechał. Ogolnie jakość wykonania nie jest rewelacyjna i można napotkać kilka baboli. Za tą cenę (X25d)jest poprawnie, choć do jakości wykończenia Mercedesa niestety trochę brakuje.Najlepiej przejedź się jakąś demówką i zobacz co Tobie pasuje.Ja wziąłem pakiety chyba wszystkich asystentów a korzystam w tego raczej niewiele-jedynie Hud jak dla mnie robi robotę (przestałem zerkać na zegary :-), lasery....każdy chwali to co ma...ja uważam, ze dodają szyku-a czy warte dodatkowe 6k to już sam oceń.
Opublikowano
No to będzie wysyp x5 bez oznaczenia silnika na tylnej klapie.:)

 

Bardzo śmieszne :) Ja zamówiłem 25d bez oznaczenia silnika na klapie :)

 

Mozesz opisac wrazenia z jazdy? Jak dynamika? Spalanie? Podatnosc na podmuchy na autostradach? Tylko to mnie interesuje. Reszta przekonuje bo to piekne auto.


Ps. Jedna wada znowu jest mozliwy kierunek z zarowki z przodu i zeby byl led trzeba wziac te najdrozsze lasery za 9000. W 5 jak bralem 1,5 roku temu tez led byl w tych najdrozszych diodowy za 6000. Uwazam, ze w takiej 5 czy X5 to juz nie powinno miec miejsca jak bierzesz auto za 300-400 tys :/

 

Hej,

Dynamika wystarczająca. Ja X5 traktuje jako duży rodzinny samochód, nie oczekuje od niej sportowych osiągów. Nigdy nie miałem problemów z wyprzedzaniem czy szybkiem dołączeniem do ruchu. Spalanie jest chyba porównywalne do 30d, u mnie około 10 średnio. Wolałem wydać zaoszczędzona na silniku kasę na wyposażenie dodatkowe.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Przejade sie ale po tym co napisaliscie 40 tys dolozyc do 3.0 sie na pewno nie zdecyduje. Dlaczego? Bo wlasnie ja oczekuje w miare dobrej dynamiki ale nie potwora. Nie naleze do ludzi ktorzy lataja po 200 i wiecej wiec maka predkosc w tym aucie mi styka tymbardziej ze broszura mowi o maks predkosci w 2.5 220 km/h. Zalezy mi, zeby to nie byl mul przy ruszaniu i tyle.


Isofix jest w standardzie? Nie widze jako opcji.

Opublikowano
Przejade sie ale po tym co napisaliscie 40 tys dolozyc do 3.0 sie na pewno nie zdecyduje. Dlaczego? Bo wlasnie ja oczekuje w miare dobrej dynamiki ale nie potwora. Nie naleze do ludzi ktorzy lataja po 200 i wiecej wiec maka predkosc w tym aucie mi styka tymbardziej ze broszura mowi o maks predkosci w 2.5 220 km/h. Zalezy mi, zeby to nie byl mul przy ruszaniu i tyle.


Isofix jest w standardzie? Nie widze jako opcji.

 

Isofix jest z tylu na skrajnych fotelach. Nie wiem jak z przodu. Ja mam komforty i na pewno nie ma.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano
Przejade sie ale po tym co napisaliscie 40 tys dolozyc do 3.0 sie na pewno nie zdecyduje. Dlaczego? Bo wlasnie ja oczekuje w miare dobrej dynamiki ale nie potwora. Nie naleze do ludzi ktorzy lataja po 200 i wiecej wiec maka predkosc w tym aucie mi styka tymbardziej ze broszura mowi o maks predkosci w 2.5 220 km/h. Zalezy mi, zeby to nie byl mul przy ruszaniu i tyle.


Isofix jest w standardzie? Nie widze jako opcji.

jesli chodzi o ruszanie, to zupelnie bym sie nie martwil. Gdzie widac slabosc tej jednostki to autostrada i np. nagle przyspieszanie 100-140 - tutaj juz jest mniejsza dynamika (mam porownianie pomiedzy moim x5 25d a poprzednim x1 230km benzyna). Po 10k przejechanych X5 nadal jestem baaaardzo zadowolony z wyboru. Zamiast 30d mam super wyposazenie i mysle, ze gdybym dzisiaj zamiawial, zrobilbym podobnie. Przy X1 mialem dokladnie odwrotnie: slabsze wyposazenie i najmocniejszy silnik benzynowy - powiedzialem sobie, ze juz nigdy nie przyoszczedze na wyposazeniu i jestem zadowolony :)


Jedyna zmiana, ktorej bym pewnie dokonal to hak elektryczny zamiast masazy, moze okno dachowe (chociaz duzo sie naczytalem o problemach i ostatecznie sie nie zdecydowalem).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.