Skocz do zawartości

Podmiana reflektorów w G20


delos

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, na początku chciałbym się przywitać, jako nowy klubowicz :). Słuchajcie kupiłem G20 i pożałowałem pieniędzy na światła laserowe, a teraz żałuję. Powiedźcie mi czy możliwa jest podmiana reflektorów? Czy w ogóle jest to wykonalne? Wiem, że w serii 5 ludzie robili takie rzeczy, jak to wygląda w G20? Pozdrawiam!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 126
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a jakie wziąłeś reflektory że teraz żałujesz? Standardowe czy rozszerzone LED?


jak rozmawiałem ze sprzedawcą to twierdził, że laserowe nie są warte swojej ceny więc też się zastanawiam czy nie zostać przy rozszerzonych LEDach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie wziąłeś reflektory że teraz żałujesz? Standardowe czy rozszerzone LED?


jak rozmawiałem ze sprzedawcą to twierdził, że laserowe nie są warte swojej ceny więc też się zastanawiam czy nie zostać przy rozszerzonych LEDach...

 

A nie jest tak, że lasery to tylko drogowe? Może na codzień to średnio użyteczne. Inna sprawa, że BMW specjalnie zaprojektowało je jako ładniejsze. Według mnie warto dla samego wyglądu DLRów ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, lasery są tylko do drogowych - z tego co zapamiętałem to działały one całkiem fajnie.

Przy podmianie z LEDów na lasery nie trzeba będzie też kamery sterującej ich pracą wymienić?

Bo chociażby na allegro całkiem sporo tego już jest https://allegro.pl/kategoria/oswietlenie-lampy-przednie-i-elementy-255098?string=g20%20laser&bmatch=baseline-var-cl-n-dict4-eyesa-bp-aut-1-2-0619

BTW Witam wszystkich Forumowiczów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Źle świecą te ledowe czy chodzi Ci tylko o wygląd?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świecą dokładnie jak adaptacyjne, tylko bez możliwości skręcania, czego jakoś specjalnie nie żal nawet na krętej leśnej drodze, biją szeroko wszystkie dziki spieprzają w podskokach.

Tylko te dzienne.. Już zauważyłem, że czasami mijam jakieś "auta dla ludu" z podobnymi dziennymi. A te dzienne z adaptacyjnych też takie nijakie..

I tak poza tematem te 150 kucy nie ciągnie jakbym sobie tego życzył, ciekawe ile w salonie zawołają za czipsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie doradcy chodziło o jakiś zewnętrzny M///Tuning Sp. z ZOO jak proponował mi parę latek temu do X1 za bodajże 3-4 patyki, ale dla przedniego napędu już te 150 było wystarczającą ilością. Spytam niedługo bo dobijamy do 2.000km przebiegu i zmienimy olej bo po przestudiowaniu internetu musi być niezły opiłkowy sajgon w oleju jak i filtrze. Silnik na spokojnie docierany 1.500km i kolejne 500km już mniej spokojnie więc powinien być ładnie dotarty. Teraz to całkiem pojechaliśmy offtopic po bandzie. :o
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba bliżej 210 :D

 


Dokładnie, na chwile obecną polecamy samo DP :cool2:



Kolejny update :


CHIPTUNING BMW G30 518D 150KM – STAGE 1 - 208KM 480Nm


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/03/21/chip-tuning-bmw-g30-518d-1024x519.jpg

http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/03/21/G30-518D-150KM-1024x576.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doradca w salonie nie mówił nic o utracie gwarancji i raczej by nawet nie proponował gdyby to się z tym wiązało. Ale jak tak sprawa wygląda to dwa lata trzeba będzie gonić Golfy z 190KM :lol:

Apropo docierania dobrze robię ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o lasery w G20 to zdecydowanie polecam! Oczywiście praktycznie zastosowanie mają wyłącznie w trasie, ale światła drogowe naprawdę robią wrażenie i bardzo dobrą widoczność.


Natomiast w ciągu dnia lasery dodają uroku auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwon pod ten numer 791 046 103. To do gosci z Wyszkowa pod Warszawa, maja mega magazyn czesci do BMW. Bylem dzisiaj wymieniac podsufitke na czarna u siebie i pamietajac ten temat podpytalem o lasery i maja juz. Lacznie z modulami. Wydzie ci duzo duzo taniej niz ASO.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świecą dokładnie jak adaptacyjne, tylko bez możliwości skręcania, czego jakoś specjalnie nie żal nawet na krętej leśnej drodze, biją szeroko wszystkie dziki spieprzają w podskokach.

Markok, a jak w tych podstawowych ledach wyglądają kierunkowskazy? Czy też są paskiem ledowym u góry lampy (jak w adaptacyjnych i laserach), czy jest to zwykła żarówka po zewnętrznej stronie lampy? Tak to przynajmniej wygląda na https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1569980


Szukam szukam, znalazłem fotki jak świecą DRL'y w bazowych światłach, ale nigdzie nie mogę znaleźć kierunkowskazów :) Czy mógłbyś nagrać kilkusekundowy filmik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleś mi teraz wbił szpilę, lecę sprawdzić :P

...

Faktycznie kierunkowskaz schowany na końcu lampy, ale dzięki Bogu, w postaci czterech LED-ów.

W nocy nic nie będzie widać, nagram jutro.

Teraz tym bardziej z utęsknieniem będę czekał do końca gwarancji i możliwości zmienienia na lasery za bezcen, skoro już teraz pojedyncze sztuki na allegro widziałem najtaniej za około 1000-1500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świecą dokładnie jak adaptacyjne, tylko bez możliwości skręcania, czego jakoś specjalnie nie żal nawet na krętej leśnej drodze, biją szeroko wszystkie dziki spieprzają w podskokach.

Tylko te dzienne.. Już zauważyłem, że czasami mijam jakieś "auta dla ludu" z podobnymi dziennymi. A te dzienne z adaptacyjnych też takie nijakie..

I tak poza tematem te 150 kucy nie ciągnie jakbym sobie tego życzył, ciekawe ile w salonie zawołają za czipsa.

 

To że 2 lampy świecą na podobny kolor nie znaczy, że świecą tak samo - zwykły led (nawet bez opcji skrętnej) nie ma startu do wersji adaptacyjnej, a nawet do skrętnej (jeśli taka jest) - jakbyś raz pojeździł z takimi lampami to w życiu innych byś nie kupił. Twój przykład idealnie pokazuje, że zbytnie oszczędności przy konfiguracji źle się kończą - niższa cena na fakturze i fajna rata leasingowa kuszą, ale później zaczynają się kombinacje, bo okazuje się, że auto nie cieszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem X1 z adaptacyjnymi do czerwca i ciężko dostrzec różnicę oprócz skrętności na zakrętach. A takim fanboyem żeby oddawać własną nerkę za auto nie jestem. Jak za dwa lata zmienię na lasery to to będą dwa inne auta, znowu się poczuję jakby było nowe :8)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W e46 miałem zwykłe lampy halogenowe, później e91 ksenon skrętny, w F31 adaptacyjny ksenon a teraz adaptacyjny led - i o ile nie ma większej różnicy pomiędzy dwoma ostatnimi (adaptacyjnymi) to różnica w stosunku do tylko skrętnych jest ogromna - dochodzi doświetlanie zakrętów, pobocza, "wycinanie" samochodów jadących z przodu i masę innych funkcji, w nocy praktycznie cały czas jedziesz na długich, więc nie wiem jakim cudem tego nie zauważyłeś, ale ok, może dla Ciebie nie ma to większego znaczenia i chodzi Ci tylko o lepszy wygląd auta - jednak trzeba zaznaczyć, że różnice w działaniu są, i to duże - choćby tylko po to by nie wprowadzać innych w błąd.

Nie chodzi również o "nerki wycinanie" tylko o "dupy szkłem nie wycieranie" - jak to mówią, chytry traci dwa razy - bo zaoszczędzone kilka tysięcy przy konfiguracji (co w racie dałoby jakąś kosmetyczną różnice) odbije się czkawką przy druciarskich przeróbkach po fakcie, które pewnie i tak wyjdą drożej. No ale co kto lubi, nie każdy jest "funboyem".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam auto za gotówę, nie klękam przed bankami, +10.000 do faktury to nie kosmetyczna różnica, więc konfigurowałem auto maksymalnie efektYwnie, a nie efektOwnie jak pewnie większość lizingowców, więc bez zbędnych pożeraczy portfela, które użyję 5 razy w miesiącu. Skądś się muszą brać golasy, co nie ?..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.