Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak masz zgrabne klucze to od wielkiej biedy się da.

Lepiej poluzować kolektor.

Nie trzeba zupełnie wyjmować.


No chyba , że wtrysk siedzi zapieczony to może być konieczne zdjęcie kolektora.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mi poszło bez większych problemów.

kolektora nie dotykałem.


ściągasz osłonę.

luzujesz dwie nakrętki - chyba "8" albo "10 - przydaje się nasadka z elastyczną przedłużką - o ile ktoś to zrobił jak należy i dokręcił na moment 9Nm jak pamiętam.

potem chyba "17 płaska żeby odkręcić zasilanie paliwa z listwy Common rail. Tutaj jest trochę zabawy, trzeba delikatnie odgiąć przewód żeby wtrysk wyszedł. ale nie ma tragedii.

Odpinasz wtyczkę elektroniki.

no i sprawdzasz. Jak chodzi chociaż pół milimetra wtrysk na boki to jesteś w domu i wyjdzie. Jak zapieczony to będzie problem.

można wkręcić coś od góry we wtryskiwcz jak nie wychodzi i stuknąć młotkiem czy pociągnąć bardziej energicznie.

W polifcie na szczęście jest dodatkowy oring. i jak prysnąłem odrdzewiaczem porządnym (Black Magic) to dostało poślizgu i wyszło leciutko.

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.