Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Jestem po wymianie głowicy,kompletnego vvt,wałków.Głowica po regeneracji,walki nie powycierane,dźwigienki ocenione jedynie wzrokowo.Przed wymianą silnik pracował nierówno,zbierał się normalnie,brak wypadania zapłonów.Po rozebraniu wałek vvt moim zdaniem był lekko powycierany.Po złożeniu całości silnik pracuje równo,zbiera się.Jest tylko problem z drganiami odczuwalnymi pod fotelem kierowcy na postoju,po włączeniu klimatyzacji wibracje nasilają się .Po dodaniu gazu ustają .Aktualnie brak czasu,żeby sprawdzić ustawienie wałków równoważących .Nie ruszałem rozrządu na dole ustawiony na blokadach wszystko pasuje .wrzucam filmik z pracy silnika.Proszę o sugestie


never again N46
Opublikowano
Dół nie był ruszany,teoretycznie nie powinny się przestawić wałki.Rozrzą rozponałem tylko na vanosach.Blokady mam zabiorę się za to w wolnej chwili.Powiedzcie mi tylko czy parametry pracy silnika są dobre ?Padło sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora,będę je wymieniać.Czy one może powodować drgania odczuwalne w kabinie?
never again N46
Opublikowano
Sprzegielko wymienione,silnik zachowuje się bez zmian .Po odkręceniu korka wlewu oleju silnik zgasł.
never again N46
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Procedury startowe; adaptacyjne, kalibracyjne zrobione?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
VVT skalibrowany?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
VVT skalibrowany?

Tak.Skalibrowałem ISTA D.Zaczynam podejrzewać odme,no i walki równoważące do sprawdzenia.Wibracje nasilają się po włączeniu klimy,po dodaniu gazu ustają

never again N46
Opublikowano
przy wymiane lancucha chcialem sprawdzic czy dol jest wporzadku bo kiedys przy zakupie ktos mowil ze wymienial lancuch ale wychodzi ze wymienial bo walki na pompie byly rozjechane tak ze jak wymieniacie to miska musi pujsc w dol do prawidlowego ustawienia jak ktos mowi ze nie to jest w blendzie pozdrawiam
Opublikowano
przy wymiane lancucha chcialem sprawdzic czy dol jest wporzadku bo kiedys przy zakupie ktos mowil ze wymienial lancuch ale wychodzi ze wymienial bo walki na pompie byly rozjechane tak ze jak wymieniacie to miska musi pujsc w dol do prawidlowego ustawienia jak ktos mowi ze nie to jest w blendzie pozdrawiam

Sprawdzę napewno,mam blokady.Tylko po dodaniu gazu nie zarzuca silnikiem ? jeżeli wałki były by przestawione czy odczuwalne były by drgania po zwiększeniu obrotów?U mnie pi dodaniu gazu nic nie trzęsie

never again N46
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Odświeżam po dwóch nieudanych próbach dobrania dźwigienek vvt .Powodem trzęsienia silnika na jałowym jest większa korekta rough na 4 cyl .Po zwiększeniu skoku zaworów na 0,8mm nieznacznie zmalała wartość rough na 4 cyl.Bede rozbierać po raz kolejny vvt.Powiedzcie jaka dzwigienke włożyć ( mniej czy bardziej wytartą ) na cyl 4?

64645e1f0a649750med.jpg

Coś jest nie tak na 4 cyl

Filmik trochę słaba jakość


Przez chwile włączyłem klime i korekta na 4 cyl zamiast dążyć do 0 wzrasta.

CZY DŹWIGIENKI NA 4 cyl są ZA BARDZO WYTARTE czy ZA MAŁO WYTARTE?

Proszę o pomoc bo oszaleje

never again N46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.