Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problemu szukałbym raczej w panelu od klimy. Na to wygląda, że masz ustawioną temp. kierowcy na np. 18°, a pasażera na np. 22°. Ewentualnie któraś z klapek do regulacji nawiewu się przycięła, jest czymś zablokowana lub padł silniczek.
BMW F31 318d 143pk aut.
Opublikowano
Może być problem sterowania klapami lub któraś się przycieła. Sprawdź czy nie ma błędu którejś z nich.
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano

Ten silniczek o którym wyżej jest mowa nazywa się motoreduktor. Jak to działa: jeżeli Ty kręcisz temperaturą to wysyłasz sygnał do motoreduktora aby się obracał. On ma zamontowaną taką zębatke z plastiku która obraca zębatekę zamontowaną na klapach. To samo dotyczy przełączania nawiewu szyba, tułów, nogi. W peugeot tj standardowa usterka. Jeżeli w zębatce się wyłamie jedno żeberko to motoreduktor się obraca ale nie jest w stanie obrócić klapy (nie zazębia się).

Ja to naprawiłem w peugeot 307. Trzeba ściągnąć schowek, potem odkręcić boczek (osłone przy lewej nodze pasażera) i tam już będzie widać motoreduktor. Jak go będziesz odkręcał to pilnuj żeby potem tak samo go nałożyć. Bo potem ustawisz temperature na 20 stopni a klape będziesz mieć na np 16. Nierozumie tylko dlaczego masz klime jednostrefowa skoro ciepło leci Ci tylko z prawej strony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.