Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Byłem w grudniu 2017r na akcji serwisowej wymiana łącznika na wale

serwisant stwierdził lekkie luzy na tulejach mostu

pojechałem do lokalnego warsztatu przy przebiegu jakieś 190 000kmwymienić te tuleje, ale niestety wymienili mi tylko te 2 chyba przednie łatwiej dostępne, za tą tylną chyba nie wiedzieli jak się zabrać i olali temat, twierdząc że jeszcze nie jest zła(z braku chęci brnięcia dalej w temat tak to zostawiłem), ale niestety przy redukcji w dół na niskich biegach są lekkie szarpnięcia skrzyni, jak dynamicznnie wpadam na skrzyżowanie, przebieg obecnie 251000km

Jak będe to robił teraz to pewnie wymieniać wszystkie 3szt, i te wymieniane też?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najczesciej wlasnie pada ta tylna. Jestem po wymianie 3. Fakt dostep do bani ale dali rade. Roznica w zmianie biegów ogromna. U mnie zdejmowali dyfer bo i tak musieli zmienic zimmering. Tylna juz byla oberwana. Dwie przednie mikropekniecia wiec zdecydowali ze je takze zmienia. Sprawdzili podpore i lacznik od razu. Bylo git wiec zostawili.

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jest os skretna to juz jest duzo trudniejszy dostęp. Ale jak sie trafi na ogarnietych ludzi to poradza sobie ze wszystkim.

🙃🙃

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Czy przy wymianie tulei można rozstawić zbieżność?

u mnie wymieniał mechanik samouk który na codzień naprawia ciężarówki, znalazłem mu film na youtube jak litwin to robi obejrzał i wymienił,

ale wczoraj rano kapeć, dziś wymiana kół na zimowe o po zdjęciu letnia lewa tylna od środka strasznie zjechana aż powietrze pewnie tamtędy zaczęla gubić, po wymianie tulei jakieś 4tys km

Co prawda opony jak policzyłem miały 119tys km nalatane. wcześniej były rotowane dookoła auta co 10tys km (są asymetryczne więc nie ma znaczenia na którym kole), a że w tym roku miały ostatni sezon być dojechane to nie było rotacji i sezon letni dość intensywnie eksplatowany to przelatały 29tys km

Zbieżność była robiona 40tys km temu, Myślę że to kres opon, ale to zdarcie wewnętrznej strony na jednym kole mocno zastanawia

Do tego prawie nowe zimówki, 1 sezon 10tys km, na wiosne będą nowe letnie, to trochę szkoda tych gum zajechać jakby było coś nie tak

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano



Jeśli chodzi o zbieżność ...moim zdaniem ,po obejrzeniu kilku filmików, prace przy wymianie tulejki nie dotykają miejsc mających wpływ na zmianę parametrów ustawień zawieszenia.

Opublikowano

Dziś obejrzałem jeszcze koło tylne po II stronie

tak samo wewnętrzna krawędź zdarta, miejscami druty widać

  • 1 rok później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano
W dniu 24.06.2019 o 09:58, piotriviola napisał(a):

Witam

Wymiana prosta przy zwykłym zawieszeniu komplikuje się trochę przy zawieszeniu aktywnym.Jak ktoś z Dolnośląskiego mogę polecić sprawdzonego fachowca.

Witam, temat stary, el może odpiszesz. Podaj namiary na ten warsztat. Muszę wymienić te tuleje i jestem ze Zgorzelca. Wolałbym, żeby zrobił to ktoś, co ma już to ogarnięte. Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.