Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

Problem z autem z tematu.


Auto ogólnie przyśpiesza na 150 koni.

Jakieś 10 sekund do setki. Jeździłem innym egzemplarzem i czułem różnice zaczną.


Auto jest po wymianie przeplywki na nową, czyszczeniu kolektora itp. Zmian praktycznie brak.

Dodatkowo mam osmolone końcówki po trasie i zderzak.

Znajomy jadący za mną twierdzi, że widać przy przyspieszanie czarny dymek z wydechu.


Oprócz tych dwóch rzeczy problemów żadnych. Silnik pracuje równo. Nie szarpie itp. Odpala normalnie.


Ktoś ma sugestie?

  • Moderatorzy
Opublikowano
DPF , wtryski,turbina... diagnozowane?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli widać dym z wydechu i końcówki są okopcone to DPF jest nie sprawny i nie spełnia swojej funkcji, sprawdź ciśnienie przed dpf-em.
Opublikowano

Silnik 2.0d 184KM

Dpf niby przez poprzedniego właściciela poddany regeneracji.

Przebieg 252 tys. Po wymianie rozrządu, czyszczeniu kolektora itp.

Bledu dpf żadnego nie ma

Opublikowano
Skoro kopci to sprawdź czy dpf jest. Może regeneracja polegała na usunięciu ....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko weź pod uwagę że jeśli jest sprawny dpf to nie ma prawa pościć dymka, u Ciebie dymi tzn. że filtr jest uszkodzony.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda że jeśli ktoś regenerował dpf nie poszedł krok dalej i nie sprawdził oraz nie usunął przyczyny jego zapchania
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wg. Mechanika z dpf wsio ok.

Auto coraz częściej zaczyna dymić na czarno. Teraz nawet przy ruszaniu widać lekki dymek.

Mechanik sugeruje turbosprężarke.,

Co wy na to?

Opublikowano

Mi Turbo padlo N47 184 konie, wyswietlalo blad napedu podczas przyspieszania, brak mocy, dymil jak wsciekly....

Dopiero po czasie (kilku odpaleniach bo sam diagnozowalem :shock: zassalo olej ale dym to od tego.

Tyle tylko, ze ja mialem duze chmury bialego dymu, skaner nie pokazal zadnych bledow!

DPF 100% sprawny, turbo wymienione, DPF wypalil sie bo od razu na autostrade wyjazd i juz wszystko pieknie.

Moze to to same.

Pozdr

Opublikowano
U mnie bylo podobnie wydaje mi sie ze wszystko zaczelo sie od przetartego przewodu podcisnienia ktory steruje egr ...generalnie caly kolektor dolotowy byl zapchany sadza prawdopodobnie to uwalilo czujnik cisnienia doladowania czujnik ten kiedy nie dziala rozlacza system ktory steruje wypalaniem filtra dpf zapchany dpf powodowal cofanie sie spalin co zaskutkowalo zapchaniem sadza lopatek od zmiennej geometrii a to wrzucalo auto w tzw limp mode generalnie nie jechal kopcil ........wymiana przewodu podcisnienia,wymiana czujnika doladowania ,czyszczenie turbo i ukladu dolotowego egr i filtra dpf wszystko dziala auto znowu smiga konie wrocily z dalekiej podrozy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.