Skocz do zawartości

Grzeje się wtyczka wentylatora klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoją E39 a konkretnie z wentylatorem klimatyzacji. Wentylator miałem odłączony kiedy go kupiłem. A po podłączeniu go do wtyczki, wtyczka momentalnie się grzeje i zaczyna czuć zapach spalenizny. Sprawdziłem bezpiecznik wentylatora, jest on pod schowkiem czerwony 50A jest cały. Co to może być ? Czy jest możliwe że tego przyczyną jest robiący zwarcie wentylator ? I trzeba go wymienić?
Opublikowano
A po podłączeniu go do wtyczki, wtyczka momentalnie się grzeje i zaczyna czuć zapach spalenizny.

Ja myślę, że problem jest z wtyczką. Pewnie słaby styk, albo naderwanie przewodów przy łączeniu przewodu i styku.

Opublikowano
A po podłączeniu go do wtyczki, wtyczka momentalnie się grzeje i zaczyna czuć zapach spalenizny.

Ja myślę, że problem jest z wtyczką. Pewnie słaby styk, albo naderwanie przewodów przy łączeniu przewodu i styku.

 

Myślisz, że wymiana wtyczki powinna temu zaradzić ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Myślisz, że wymiana wtyczki powinna temu zaradzić ?

Mało prawdopodobne. A wiatrak się kręci ?


Po co piszesz w dwóch tematach o tym samym...

Opublikowano

Myślisz, że wymiana wtyczki powinna temu zaradzić ?

Mało prawdopodobne. A wiatrak się kręci ?


Po co piszesz w dwóch tematach o tym samym...

 

Wiatrak się kręci jest cały.

Przepraszam dopiero się zapoznaje z forum, przez dłuższy czas szukałek jak założyć wątek :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aha, skoro wiatrak działa jak powinien to faktycznie trzeba szukać w połączeniu wtyczka/gniazdko.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Aha, skoro wiatrak działa jak powinien to faktycznie trzeba szukać w połączeniu wtyczka/gniazdko.

 

Dopiero teraz korzystając z czasu wolnego wziąłem się za naprawę klimatyzacji, problem grzejącej wtyczki został naprawiony, po prostu trzeba było wymienic cały wentylator gdyż silnik się "rozsypał" kupiłem drugi taki sam 4 pin z modułem i było by wszystko dobrze gdyby nie fakt ze po podłączeniu pod wtyczke nie ważne czy na zapalonym silniku czy zgaszonym i przy wyjętych kluczykach wentylator cały czas się kręgi na maksymalnych obrotach, co może być tego powodem??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zjarany moduł sterowania (ten na prawym nadkolu) lub problem z odczytem temperatury. Wentylator klimatyzacji w E39 służy również jako dodatkowy w przypadku wzrostu temperatury silnika.
Opublikowano
Zjarany moduł sterowania (ten na prawym nadkolu) lub problem z odczytem temperatury. Wentylator klimatyzacji w E39 służy również jako dodatkowy w przypadku wzrostu temperatury silnika.

 

Myślałem że moduł sterujący jest tylko jeden to ten w wentylatorze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.